Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 4117

Θέμα: Τι καινούργιο προσθέσατε στη BMW σας μέρος 4ο

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σήμερα αγόρασα τα εξαρτήματα που χρειάζονται για να γίνει το retrofit με το ηλεκτρικό κουρτινάκι στην εταζέρα του πίσω παρμπριζ. Το ηλεκτρικό κουρτινάκι είναι ένα καλαίσθητο και εργονομικό στοιχείο εξτρά εξοπλισμού το οποίο θα ήθελα να το έχει το αυτοκίνητό μου από το εργοστάσιο. Mάλιστα εάν αγοραστούν καινούργια τα επιμέρους τμήματά του πρόκειται για ένα αρκετά ακριβό project-άκι, με το κουρτινάκι να κοστίζει στα 300 ευρώ, το μοτεράκι του στα 200 ευρώ, συν καινούργιο πάνελ διακοπτών στην κεντρική κονσόλα που να ενσωματώνει μπουτόν για κουρτινάκι στα 180 ευρώ.

    Το ηλεκτρικό κουτρινάκι έχει και ιδιαίτερα πιασάρικο εφέ όταν ανεβοκατεβαίνει:



    Προμηθεύτηκα λοιπόν κομπλέ εταζέρα με ενσωματωμένο το ηλεκτρικό κουρτινάκι όπως και το πάνελ διακοπτών της κεντρικής κονσόλας το οποίο περιλαμβάνει επιπλέον και το μπουτόν για το κουρτινάκι. Όλα ξηλωμένα από Μ3 Ε46 του 2005. Βέβαια η εταζέρα είναι σε χρώμα γκρί διαφορετικό από αυτό που ενδείκνυται για το εσωτερικό μου, αλλά σκέφτομαι ή να εγκαταστήσω όλο το μηχανισμό - κουρτινάκι στην δικιά μου ανθρακί εταζέρα (κόβοντάς την - αυτός είναι ο τρόπος που προτείνεται από τα instructions της ΒMW ) ή να ντύσω σε ταπετσέρη την γκρί εταζέρα με ανθρακί ύφασμα (μάλλον αυτό θα κάνω). Από εκεί και πέρα το retrofit είναι απλό, με δύο καλώδια που τρέχουν από το κουρτινάκι στο πάνελ διακοπτών της κεντρικής κονσόλας. Τα instructions της BMW είναι τα παρακάτω:

    https://www.kneb.net/bmw/E46/Rear%20...20retrofit.pdf

    Τα parts:




    Περισσότερες εντυπώσεις όταν πραγματοποιηθεί το retrofit!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 20 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    A8hnaios (14-12-13), alexm (14-12-13), anisos (14-12-13), aristent (14-12-13), Bazil Van Sinner (14-12-13), bill_m3 (14-12-13), Dermatis (14-12-13), doctore (14-12-13), gant (14-12-13), giannis_compact (14-12-13), gnx (14-12-13), JimE36 (14-12-13), Leonidas_E39 (14-12-13), nikos valvetronic (16-12-13), Panos 316T (14-12-13), PANOS-E60 (14-12-13), scania124 (14-12-13), tasos.kamv (14-12-13), Vassilis ///M (14-12-13), zaharias (14-12-13)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP