Θα αναφερθώ και εγω λοιπόν σε αυτές τις τιμές. Τα Ε36 και τα Ε46 στην Αγγλία, απλά δεν υπάρχουν.
Είναι πάμφθηνα αυτοκίνητα που δεν τα αγοράζουν πλέον.(Τα σπάνε ανταλλακτικά κάργα μάλιστα, ακόμα και ατρακάριστα) Δυστυχώς κουβαλάνε στην πλάτη τους ηδη 2 δεκαετίες (τα Ε36) και έξω να δεις να κυκλοφορούν δεν σου λένε τίποτα (εδω στην Αγγλία), μπροστά στα καινούργια που κυκλοφορούν.
Αν δεις κανα μπιμπελό θα είναι 98% Μ3 και αυτό καταλαβαίνεις αμέσως ότι το έχει κάποιος για 3ο-4ο αυτοκίνητο και για να το βγάζει βόλτα τίποτα Σαββατοκύριακα.
Στην Ελλάδα οι τιμές τώρα είναι ακριβώς στα εδώ επίπεδα ίσως και κρατάνε και παραπάνω.
Ενδεικτικά για αμάξι που ήξερα, Μ3 Ε46 cabrio individual χρώμα ατρακάριστο, με 75.000 μίλια πουλήθηκε πριν κάμποσο καιρό στις 7000 λίρες Αγγλίας και ο νοών νοείτω...
Τώρα για τα σάπια δεν θα διαφωνίσω, αλλά εχω και παραδείγματα απο ελληνικά αυτοκίνητα που όταν τα σήκωσαν απο κάτω τα σάπια τους ήταν περισσότερα και απο αμάξι που το είχες πετάξει σε λίμνη.
Προσωπικά θεωρώ μύθους τα περι σάπιων και ελληνικών/εισαγώμενων. Αμα πάρεις το αμάξι χωρίς να το τεστάρεις, ναι θα πέσεις πάνω σε τέτοια. Γνώστης όμως να πάρει αμάξι στο σακί δεν υπάρχει περίπτωση, άρα τα υπόλοιπα είναι απλά ιστορίες
Οσο για τις τιμές, αυτές διαμορφώνονται απο την τρέχουσα αγορά σε περίπτωση που θες να το δώσεις για χρηματικούς λόγους.Δυστυχώς αυτός είναι ο κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης. Αν δεν ψάχνεσαι γι'αυτο και πας με την προοπτική πως ίσως να μην το δώσεις ποτέ, τότε μπορείς να ζητάς όσα θες (αν και η κατάληξη λογικά θα είναι να το κρατήσεις ή να το σκοτώσεις μελλοντικά).Αυτά είναι προσωπικές επιλογές του καθένα...
Το Ε36 προσωπικά δεν το συμπάθησα ποτέ σαν αμάξι για κάποιους λόγους και ας ήταν ένα μοντέλο που πούλησε αρκετά. Απο μηχανολογικής πλευράς το μοτέρ με τα 286 τρελό σκυλί αξιοπιστίας για μοτέρ ///Μ