Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 44

Θέμα: G-POWER V10 Mono....

  1. #31
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και εγω το κομπρεσσερ θα εβαζα....δεν ξερω ομως,κατι μου λειπει!!!

    κατ'εμε, "ειναι πολλα τα λεφτα Αρη"για να βλεπεις 400σια!!!

    Ο Γεωργιου ηταν που ειχε σε Ε92 Μ3 G-Power....

  2. #32
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι πορωση???....αφου δεν προκειτε να δεις ξανα πανω απο 270 στο κοντερ( για οσους δεν το ξερουν,ειχε το M driver package με κοφτη στα 330.....και το εβγαλε!!!!)....μη σου πω ουτε καν πανω απο 200 δεν θα δεις,αλλα λεμε τωρα.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων

    να κανω μια μικρη διορθωση:

    οντως το M driver package το εχει βγαλει εκτος,μετα την αναβαθμιση και αλλαγη απο Ιταλικη σε Αγγλικη version που εκανε ο Αλεξ στο οχημα του το 2011,ομως στη συνεχεια που εβαλε το εξτρα βελτιωτικο προγραμμα της EVOTECH,ο κοφτης τελικης απο τα 270(στο κοντερ)"ξαναφευγει" πανω απο τα 330(στο κοντερ)


    χαλαλι λοιπον το 400αρι κοντερ.....αλλα επιμενω οτι ειναι πολλα τα λεφτα.....

  3. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    alexm (11-12-13), BILL007 (13-12-13)

  4. #33
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Στο κόσμο μου
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.010
    Thanked
    5441
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ενα αμαξι που κατα κυριο λογο δε ΘΕΛΕΙ να αλλαξει (και λογω καιρων ειναι δυσκολο) δε βλεπω το ποσο να ειναι μεγαλο ή ασκοπο.

    Οι καιροι αλλαζουν οπως και οι προτεραιοτητες.
    Και ενω το Μ ηταν ψηλα και το χαιροταν, τωρα το εχει μονο στο μυαλο και ακινητο για μεγαλα διαστηματα.

    Καπως ετσι μπορει να ξανααλλαξουν και να το εχει και παλι.
    Γιατι τοτε να μν εχει τη θολομπαρα που γουσταρε και το καντραν που ζαχαρωνε?

    Το αμαξι ΘΑ βγει και παλι και ξερω οτι ειναι θεμα χρονου.
    ΟΤΑΝ βγει λοιπον ας ειναι οπως το θελει και που ξερεις....τοτε που θα εχει τα παντα, ισως μπει και το φυσιτηρι....Ισως το κανει για να εχει το αλλο μαυρο παρεα....



  5. The Following User Says Thank You to Χρίστος For This Useful Post:

    alexm (13-12-13)

  6. #34
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.045
    Thanked
    20210
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οι νεώτερες πληροφορίες που εχω ειναι πως αρκετα v10 με το συγκεκριμένο κομπρεσσορα έχουν σπάσει .
    Δε θα έμπαινα στη διαδικασία θα προτιμούσα πιο σίγουρες λύσεις ακομα και αν ηταν πιο ακριβες .
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  7. The Following 2 Users Say Thank You to deepBLUE For This Useful Post:

    Andri (13-12-13), BILL007 (13-12-13)

  8. #35
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οι Ρωσοι κατι ξερουν...εχω ανεβασει βιντεο στο θεμα ''ξεμπαζωματα''

  9. #36
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο deepBLUE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι νεώτερες πληροφορίες που εχω ειναι πως αρκετα v10 με το συγκεκριμένο κομπρεσσορα έχουν σπάσει .
    Δε θα έμπαινα στη διαδικασία θα προτιμούσα πιο σίγουρες λύσεις ακομα και αν ηταν πιο ακριβες .
    δε φταίει κάποιος συγκεκριμένος κομπρέσσορας..
    το πρόβλημα με αυτά τα μοτέρ είναι η πολύ υψηλή συμπίεση.
    ο οιοσδήποτε κομπρέσσορας πρέπει να δουλεύει αναγκαστικά με την ελάχιστη πίεση. λίγο παραπάνω και αντίο μοτέρ. με λίγα λόγια δεν παίζεις με τόσο ακριβό μοτέρ.
    στον Μ54 και να παίξεις πιό ψηλά και να τον λιώσεις, τον αλλάζεις για πλάκα

  10. The Following 4 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    A8hnaios (13-12-13), BILL007 (13-12-13), Thomelef (13-12-13), VanVIC (14-12-13)

  11. #37
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.045
    Thanked
    20210
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δε φταίει κάποιος συγκεκριμένος κομπρέσσορας..
    το πρόβλημα με αυτά τα μοτέρ είναι η πολύ υψηλή συμπίεση.
    ο οιοσδήποτε κομπρέσσορας πρέπει να δουλεύει αναγκαστικά με την ελάχιστη πίεση. λίγο παραπάνω και αντίο μοτέρ. με λίγα λόγια δεν παίζεις με τόσο ακριβό μοτέρ.
    στον Μ54 και να παίξεις πιό ψηλά και να τον λιώσεις, τον αλλάζεις για πλάκα
    Το θεμα ειναι και ποιος προγραμματιζει και εκει ειναι και το μεγαλυτερο μυστικο.
    Περα απο εκει ομως κομπρεσσορας με κομπρεσσορα εχει διαφορα .
    Το θεμα ειναι και τι αναφορες περι σπασιματων υπαρχουν για το καθε κιτ .
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  12. #38
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κοίτα να δεις που αμα το αμάξι δεν είναι τουλάχιστον 700 άλογα, θα ντρεπόμαστε να βγούμε στο δρόμο

    Τα 507 είναι άριστα!Δεν νομίζω ότι αξίζει και χρειάζεται να σκαλίσεις κάτι που απο μόνο του είναι τέλειο (και 100% ατμοσφαιρικό )

    Είμαι αρνητικός σε οποιαδήποτε βελτίωση στο συγκεκριμένο μοτέρ, και τσάμπα να την πρόσφεραν



  13. The Following 7 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    A8hnaios (13-12-13), alexm (13-12-13), Andri (13-12-13), deepBLUE (13-12-13), giannis z3 (13-03-14), Nick bmwlover (13-12-13), PANOS-E60 (13-12-13)

  14. #39
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μην του λες τέτοια και είχε πάρει μολύβι ,χαρτί και το κινητό και έκανε τις απαραίτητες πράξεις και τηλεφωνήματα ....

  15. #40
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοίτα να δεις που αμα το αμάξι δεν είναι τουλάχιστον 700 άλογα, θα ντρεπόμαστε να βγούμε στο δρόμο

    Τα 507 είναι άριστα!Δεν νομίζω ότι αξίζει και χρειάζεται να σκαλίσεις κάτι που απο μόνο του είναι τέλειο (και 100% ατμοσφαιρικό )

    Είμαι αρνητικός σε οποιαδήποτε βελτίωση στο συγκεκριμένο μοτέρ, και τσάμπα να την πρόσφεραν
    Βασιλη απο κομπρεσερ εγω ξερω μονο τα HILTI..... , τωρα γιατι κομπρεσερ μιλανε αυτα τα παλιοπαιδα, δεν κατεχω πραμα......
    Προσωπικα για ενα κοντερακι ειπα.....

  16. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (13-12-13)

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP