Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 485

Θέμα: [E36] ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το κιτ που αναφέρεις έχεις κάποια γνήσια πράγματα, αλλά η καδένα δεν είναι. Συγνώμη που το ξαναλέω, αυτά τα πράγματα τα θες γνήσια. Εκτός κ αν δεν έχεις σκοπό να το κρατήσεις για κάποια χρονάκια ακόμα. Σίγουρα στο τέλος μιλάει η τσέπη πάντα...
    Ε36 M44Β19

  2. The Following User Says Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    JimE36 (11-12-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    29-11-12
    Περιοχή
    Χαλκιδα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    549
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σημερα ενω ολα πηγαιναν καλα, εχω μπλεξει στην κλασσικη κινηση της λαμιας και εκει που ψαχνω να παρκαρω, παρατηρω οτι το εργαλειο ειχε σηκωσει θερμοκρασια κοντα στο κοκκινο.Παρκαρω,το αφηνω κρυωνει καμμια ωρα και ανοιγω την ταπα του ψυγειου.Τερμα κατω το νερο.Βαζω νερα και αρχιζω και ζουλαω τα κολαρα να δω απο που χανω.Τελικα εσταζε νερο απο το ψυγειο Τελος παντων.Εχω δυο ερωτησεις:
    1ον. Εχω ενα αλλο ψυγειο απο Μ42 αλλα εκεινο το αμαξι δεν ειχε κλιματισμο ενω εμενα εχει.Παιζει ρολο;Ταιριαζει;
    2ον. Μηπως μιας και θα το αλλαξω να παω σε κατι καλυτερο και μεγαλυτερο;Π.Χ. Αλουμινενιο φτιαχτο.
    (Το αυτοκινητο ειναι με ηλεκτρικο ανεμιστηρα).

  4. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JimE36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σημερα ενω ολα πηγαιναν καλα, εχω μπλεξει στην κλασσικη κινηση της λαμιας και εκει που ψαχνω να παρκαρω, παρατηρω οτι το εργαλειο ειχε σηκωσει θερμοκρασια κοντα στο κοκκινο.Παρκαρω,το αφηνω κρυωνει καμμια ωρα και ανοιγω την ταπα του ψυγειου.Τερμα κατω το νερο.Βαζω νερα και αρχιζω και ζουλαω τα κολαρα να δω απο που χανω.Τελικα εσταζε νερο απο το ψυγειο Τελος παντων.Εχω δυο ερωτησεις:
    1ον. Εχω ενα αλλο ψυγειο απο Μ42 αλλα εκεινο το αμαξι δεν ειχε κλιματισμο ενω εμενα εχει.Παιζει ρολο;Ταιριαζει;
    2ον. Μηπως μιας και θα το αλλαξω να παω σε κατι καλυτερο και μεγαλυτερο;Π.Χ. Αλουμινενιο φτιαχτο.
    (Το αυτοκινητο ειναι με ηλεκτρικο ανεμιστηρα).
    Eυτυχώς που το πρόλαβες !

    Στο πρώτο ερώτημα δεν ξέρω να σου απαντήσω.

    Οσον αφορά το δευτερο ερώτημα,απ'όσο ξέρω το 328 φοράει λίγο μεγαλύτερο ψυγείο απο τα 4κύλινδρα.Βάλε αυτό αν θες κάτι σε μεγαλύτερο κ παραλλήλα έμπιστο κ φθηνό.
    Ασ'το επιβεβαιώσει ή διαψευσει κάποιος.

  5. #4
    Εγγραφή
    29-11-12
    Περιοχή
    Χαλκιδα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    549
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aggelosmk2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eυτυχώς που το πρόλαβες !

    Στο πρώτο ερώτημα δεν ξέρω να σου απαντήσω.

    Οσον αφορά το δευτερο ερώτημα,απ'όσο ξέρω το 328 φοράει λίγο μεγαλύτερο ψυγείο απο τα 4κύλινδρα.Βάλε αυτό αν θες κάτι σε μεγαλύτερο κ παραλλήλα έμπιστο κ φθηνό.
    Ασ'το επιβεβαιώσει ή διαψευσει κάποιος.
    Ευτυχως εχω αυτη την ''συνηθεια'' να τσεκαρω καθε λιγο και λιγακι τα καντραν.Δεν θελω να φανταζομαι τι θα μπορουσε να ειχε γινει αν δεν το εβλεπα.
    Εν τω μεταξυ το βεντιλατερ δεν πηρε καθολου μπροστα.Μαλλον επειδη δεν ειχε νερα μεσα.
    https://www.car.gr/parts/view/2872168/
    350 ευρω...Αξιζει;;;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JimE36 : 12-12-13 στις 00:46

  6. #5
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JimE36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευτυχως εχω αυτη την ''συνηθεια'' να τσεκαρω καθε λιγο και λιγακι τα καντραν.Δεν θελω να φανταζομαι τι θα μπορουσε να ειχε γινει αν δεν το εβλεπα.
    Εν τω μεταξυ το βεντιλατερ δεν πηρε καθολου μπροστα.Μαλλον επειδη δεν ειχε νερα μεσα.
    https://www.car.gr/parts/view/2872168/
    350 ευρω...Αξιζει;;;
    Να πας να πάρεις ένα της Behr (να είναι made in South Africa κατά προτίμηση και όχι made in Germany ή China), με κανά 150άρι, να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να κρατήσεις τα υπόλοιπα να αλλαξεις τις καδένες...δεν έχει απολύτως κανένα νόημα να βάλεις μεγαλύτερο ψυγείο.
    Ε36 M44Β19

  7. The Following 2 Users Say Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    JimE36 (12-12-13), skaros (12-12-13)

  8. #6
    Εγγραφή
    29-11-12
    Περιοχή
    Χαλκιδα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    549
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να πας να πάρεις ένα της Behr (να είναι made in South Africa κατά προτίμηση και όχι made in Germany ή China), με κανά 150άρι, να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να κρατήσεις τα υπόλοιπα να αλλαξεις τις καδένες...δεν έχει απολύτως κανένα νόημα να βάλεις μεγαλύτερο ψυγείο.
    Εχεις καποιον στο νου σου που να πουλαει τετοιο;

  9. #7
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aggelosmk2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eυτυχώς που το πρόλαβες !

    Στο πρώτο ερώτημα δεν ξέρω να σου απαντήσω.

    Οσον αφορά το δευτερο ερώτημα,απ'όσο ξέρω το 328 φοράει λίγο μεγαλύτερο ψυγείο απο τα 4κύλινδρα.Βάλε αυτό αν θες κάτι σε μεγαλύτερο κ παραλλήλα έμπιστο κ φθηνό.
    Ασ'το επιβεβαιώσει ή διαψευσει κάποιος.
    Σε μεγεθος,τα ψυγεια των Ε36 απο 316 εως και 328 ειναι ακριβως ιδια,44ποντους.Εχουν διαφορετικο κωδικο ομως των 4κυλινδρων απο τα 6κυλινδρα,πιθανον να εχουν διαφορετικες στηλες ή διαφορετικο παγουρι ή κατι αλλο τελος παντων.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    JimE36 (12-12-13)

  11. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Mήπως τότε να μπάξει απο κανα diesel ? π.χ 325tds ?

  12. The Following User Says Thank You to aggelosmk2 For This Useful Post:

    JimE36 (12-12-13)

  13. #9
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε μεγεθος,τα ψυγεια των Ε36 απο 316 εως και 328 ειναι ακριβως ιδια,44ποντους.
    Δεν ειναι καθολου ιδια ... στα Ε36 υπαρχουν 3 διαφορετικοι τυποι ψυγειων.
    Το μικρο που το φορανε τα 4κυλινδρα με πλατος 44 εκ., τα μεσαια που ειναι κι αυτα μεν 44 εκ. αλλα εχουν μεγαλυτερο υψος και τα φορανε επισης τα 4κυλινδρα σε θερμες χωρες ομως οπως η δικη μας αλλα και τα 6κυλινδρα που δεν ειναι ομως για θερμες χωρες.
    Και τελος τα μεγαλα με πλατος 55 εκ και ιδιο βαθος με τα μεσαια και φορανε μονο τα 6κυλινδρα που κυκλοφορουν σε θερμες χωρες. Βεβαια υπαρχει και του Μ3 αλλα κι αυτο εχει αλλη διασταση λογω ψυγειου λαδιου.
    Τα μεγαλα ψυγεια για να μπουν θελει πολυ ψαξιμο παντως γιατι θελει αρκετα πραγματα να αλλαχθουν + πατεντες στις σωληνωσεις του θερμοστατη που δεν ταιριαζουν.
    Η σωστη λυση ειναι το μεσαιο που αλλωστε ειναι για χωρες σαν τη δικη μας που εχει καλοκαιρι 6 μηνες το χρονο και δεν θελει καμμια πατεντα και νομιζω πρεπει να ταιριαζει και το παγουρι.
    Το ιδιο ακριβως πρεπει να φορανε και τα Ζ3 τα 4κυλιδρα οποτε παιζει να μπορει να βρεθει στην αγορα μτχ πιο ευκολα και σε καλη κατασταση γενικα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 12-12-13 στις 12:45

  14. The Following User Says Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    JimE36 (12-12-13)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP