Καλησπέρα !
φίλος ενδιαφέρετε για αυτό..
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3847971/
γνωρίζει κανείς τίποτα?
 
 
		Καλησπέρα !
φίλος ενδιαφέρετε για αυτό..
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3847971/
γνωρίζει κανείς τίποτα?
 
 
		Χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο ΜΙΝΙ,πέραν του ότι πωλείται πολύ καιρό στο car.gr,ως ιδιοκτήτης δύο ΜΙΝΙ (αισίως...), κρίνοντας από τις φωτογραφίες και την περιγραφή,αναφέρω τα ακόλουθα:
1.ΔΕΝ είναι εργοστασιακό Works,αλλά COOPER S που φοράει το εργοστασιακό πακέτο (tuning kit) Works (ΦΠΕ),που θεωρητικά από 175 άλογα το ανεβάζει στα 192 άλογα (και όχι στα 211 του γνήσιου Works, που αναφέρει η αγγελία).
2.Ο εξοπλισμός του δεν είναι τρομερός. Υπάρχουν ΜΙΝΙ με πολύ καλύτερο εξοπλισμό (π.χ τιμόνι πολλαπλών,ζάντες,αεροδυναμ ικό πακέτο JCW κλπ).
3.Φαίνεται να το είχε μερακλής,που έριξε αρκετά χρήματα μετά την αγορά του για διάφορα retrofits (tuning kit,φρένα,τιμόνι JCW κλπ),όπως θα έκανε ένας fan της μάρκας. Έχουν γίνει βέβαια τσιγκουνιές π.χ δεν έβαλε το ακριβό εργοστασιακό υποβραχιόνιο που τοποθετείται ως retrofit (350 ευρώ),αλλά το φτηνό και άσχημο υποβραχιόνιο (100-150 ευρώ)
4.Το χρώμα (Sparkling Silver) είναι Α-Π-Α-Ι-Χ-Τ-Ο. Το είχα στο πρώτο μου ΜΙΝΙ και ήταν μοναδικό.
Γενικά φαίνεται περιποιημένο και όσα σχόλια αναφέρω παραπάνω,εφόσον το αυτοκίνητο αποδειχθεί καθαρό,μπορούν να αποτελέσουν βάση για διαπραγμάτευση της τιμής.
Γενικά το Clubman στην Ελλάδα θεωρείται (κακώς) ειδικό αυτοκίνητο,γι'αυτό και έχει δύσκολη μεταπώληση (άλλο ένα συν στη διαπραγμάτευση),αλλα κατά τα λοιπά είναι ένα γνήσιο ΜΙΝΙ οδηγικά με πολύ καλούς χώρους,αναλογικά με το μήκος του.
Και η άχρηστη πληροφορία της ημέρας: όταν παρουσιάστηκε το Clubman (ενδεχομένως αυτό ισχύει και μέχρι σήμερα), ήταν το αυτοκίνητο με το μεγαλύτερο μήκος οροφής σε ολόκληρο το brand της BMW-MINI.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ε91 : 09-12-13 στις 22:10