Επειδη το εψαξα λιγο παραπανω, αν θελει καποιος να βαψει το αμαξι του σιγουρα δν το κανει μονο με τα spray.. εκτος του οτι θα θελει μια παλετα τουλαχιστον απο τετοια spray το αποτελεσμα δν θα ειναι σωστο ουτε ωραιο. Μα θα σταξει, μα σε καποιο σημειο δν θα περασει σωστη ποσοτητα η ο ιδιος αριθμος περασματων κ στο τελος οταν στεγνωσει θα ειναι ενα χαλι.. Και μετα τζαμπα τα λεφτα κ ο κοπος!
Οσον αφορα την αντοχη γενικοτερα σε οσα βιντεο εχω δει κ σε φορουμ που εχω διαβασει αντεχει κ πιεστικο κ βουρτσες! Αν καποιος θελησει αργοτερα να το αφαιρεσει μπορει να το κανει χωρις να δημιουργησει προβλημα στην βαφη του αυτοκινητου απο κατω. Οταν στεγνωνει γινεται ακριβως το ιδιο με την μεβρανη, αφαιρειται ολοκληρο σε μικρα η μεγαλα κομματια. Απλα το θεωρω λιγακι καλυτερο απο την μεμβρανη γιατι οταν πεταγεται ψεκασμενο "καθεται" καλυτερα στην λαμαρινα. Γνωμη μου ειναι αυτη βεβαια, μπορει να κανω κ λαθος.
Η καλυτερη δουλεια γινεται με το ειδικο μπιστολι που χρησιμοποιουν κ στα φανοποιια. Απλα χρειαζεται σωστη αναλογια μαζι με το αναλογο διαλυτικο. Θελει λιγο ψαξιμο, γιατι πηγαινει αναλογα με το μεγεθος του αυτοκινητου οπως κ με το ποσες φορες-στρωματα θα περασει κανεις το αυτοκινητο μεχρι το επιθυμητο αποτελεσμα.
Ελπιζω να βοηθησα λιγακι οποιον ενδιαφερεται. (μεσα σε αυτους κ εγω γιατι θελω να το κανω στο δικο μου καποια στιγμη!)
