Επανέρχομαι στο θέμα, γιατί νιώθω σαν μ@λ@κ@ς.
Με την παραλαβή του αυτοκινήτου, στην συγκεκριμένη εταιρεία, το σηκώνουν ψηλά, μπροστά στον πελάτη, πριν εισέλθει στα ενδότερα, τον διπλορωτούν άν εχει κάποιο πρόβλημα και κανουν έλεγχο πάχους τακακίων στους 4 τροχούς, κατόπιν ελέγχουν γιά τζόγους ψαλίδια, σινεμπλόκ, ψαλίδια, κρεμαγιέρα, έλεγχο για διαρροές λαδιών σε διάφορα σημεία καθώς και τις διάφορες φλάντζες και τσιμούχες. Ολη η διαδικασία ούτε 10 λεπτά.
Ανοίγου το καπό, ρίχνουν μιά πρόχειρη ματιά και το αμάξι οδηγείται μέσα.
Τώρα σε ένα σύγχρονο αμάξι, που δεν χρειάζονται στον συγκεκριμένο κινητήρα να κάνουν ρύθμιση βαλβίδων, να μη χρειάζεται να αλλάξουν πλατίνες, να ρυθμίσουν αβάνς με το στροβοσκόπιο (αλήθεια τό θυμάστε

, να ανοίξουν να ελέγξουν και να καθαρίσουν ταμπούρα πίσω και διάφορα άλλα που ξεχνάω, τι στο διάολο ζητούν
180ε inspection2 ΄
Αλλαγή φίλτρων, και λαδιών δεν θα πρεπε να συμπεριλαμβάνονται μέσα στην τμή αυτή αντί να χρεώνονται εξτρα εργατώρες;
Μιά σύνδεση δηλαδή στο διαγνωστικό τους είναι τόσο υψηλής τεχνικής εξειδίκευσης και χρονοβόρα η ο έλεγχος φώτων, κόρνας και καλής λειτουργίας διαφόρων διακοπτών
δικαιολγεί τέτοιο ποσό;
Αλλά το κερασάκι στην τούρτα είναι και τα 15 ευρώ για "φροντίδα του αυτοκινήτου".
Ποιά φροντίδα, που έπλυναν μόνο το καπό και τον μπροστινό προφυλακτήρα;
Αααα...ξέχασα, μου πήραν χθες στο κινητό αν έμεινα ευχαριστημένος απ την συμπεριφορά του προσωπικού, αν ήταν συνεπείς στην ώρα παράδοσης, η αν έχω κάποιο άλλο παράπονο.