https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4386743/
αυτο τωρα μπορεις να το πεις "γιαπωνεζικη αμερικανια"?
"βλεπει" μεχρι και 300χιλ. το κοντερ?
Περιγραφή
Το αμάξι ειναι το πρωτο δηλωμενο εβο 10 στην ελλαδα εισαγωγης απο αμερικη η εκδοση Aero με τους μεγαλυτερους προφυλακτηρες με την εξτρα αεροτομη πισω ( το χειλακι ) με ενα συνολο ηλεκτρονικων παραπανω απο τα απλα ευρωπαικα .
Τα επιπλεον του αυτοκινητου...
Ηλεκτρονικα :
Camp II HKS ( πληρες συστημα εποπτειας παραμετρων του μοτερ .. ηρθε απο την αμερικη με αυτο μαζι ) υπαρχουν διαθεσιμοι σενσορες πιεσης λαδιου και θερμοκρασιας λαδιου .
Οθόνη Kenwood 7'' αναδιπλουμενη δεχεται και SD , και Cd.. μαζι με θυρα USB
AEM wideband ( παρακολουθηση μειγματος )
HKS turbo timer Με ενδειξη μπαταριας .
Greedy profec B-spec II boost controler .
Στήσιμο:
Ζάντες BBS CH-R Black 19''
Αναρτήσεις KW Variant 3 πληρως ρυθμιζομενες.
Λαστιχα Bridgestone S001
Μηχανικά:
Φουλ εισαγωγή VIBRANT με κολαρα ειδικα στο να μη τεντωνουν στην πιεση. με φιλτροχοανη K&N
Intercooler ETS 4'' απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν.
Fp red τουρμπινα σε αριστη κατασταση .
Forge σκαστρα κλειστου τυπου .
Tial 38mm External αυθεντικο MVR μετατροπη υδροψυκτο.
Βαλβιδες , ελατηρια , retainers Cosworth σετακι στροφαρισμα χωρις κανενα προβλημα.
Φλατζες Cometics .
Μπεκ Injector Dynamics 850cc plug n play
αντλια Walbro 280lt παροχη.
Μετάδοση:
Quartermaster 8Leg διδισκος ολοφρεσκος με ουτε 100χλμ στρωσιμο μετατροπη απο Pull se push style με αεροπορικου τυπου σωληνακια και ολη η γραμμη με μεταλλικη Custom βαλβιδα συμπλεκτη .
Πριν 100 χλμ εγινε πληρης αλλαγη σε οτιδηποτε υγρο του αυτοκινητου(υγρα φρενων , ψυκτικο , ATF μπρος πισω , βαλβολινες , λαδια) και ελεγχος γενικος μαζι με αλλαγη σινεμπλοκ πισω διαφορικου με πιο ενισχυμενα .
Το αμαξι επιπλεον εχει Xenon Φωτα και λεντακια στην πισω πινακιδα .
Φυλλασεται σε γκαραζ .
Το αμαξι ειναι πραγματικα στην Πενα ευχαριστο στην οδηγηση στιβαρο , σταθερο.. οτι χαρακτηριζει ενα εβο . περισσοτερες πληροφοριες αποριες απο τηλεφωνο . ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ προτασεις το τηλεφωνο ειναι Whats up.
ΥΓ. μαζι υπαρχουν η μαμα τουρμπινα , τα μαμα μπεκ , το Downpipe του .
Bazil Van Sinner (06-12-13), doctore (07-12-13)
Άνετα μπερδεύω μίλια km και τρώω κλίση χαχα
aristent (05-12-13)
265 τελη=16αρι μετατροπη =κομμενο πισω= πανακριβο
Vasilis M3 (06-12-13)
Aς παμε σε κατι ''δικο μας''........https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4433626/
insane in the ///Midbrain
EVERGET (06-12-13), Ptboul (06-12-13), stef (06-12-13), Vasilis M3 (06-12-13), zizu (06-12-13), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (06-12-13)
Ακομη δεν υπαρχει μωρο στην οικογενεια...
Τι θα διαλεγατε?
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/4201361/
Η
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3823890/
Νομιζω οτι δεν τιθεται συγκριση Κωστα . . .
Θα επέλεγα το Porsche και εξηγούμαι:
Το Lotus με ΕΣΕΝΑ οδηγό θα κάνει "παπάδες", είμαι σίγουρος οτι θα το ελαφρύνεις κι άλλο και θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί ελεφρύτερος συνδυασμός οδηγού-τετράτροχου με αναλογία σε ίππους (στους ελληνικούς δημόσιους δρόμους).
ΕΣΥ θα το "φορέσεις" στην κυριολεξία και το αμάξι θα είναι "συνέχεια" του μυαλού σου, δεν θα το φοβηθείς (έχει σχέση αυτό με την εναλλακτική επιλογή) και θα σου προσφέρει απολαυστικές εμπειρίες είτε στα παλιά σου λημέρια ή και σε "ειδικές" διαδρομές που θα επιλέξεις για να χαρείς την γρήγορη οδήγηση.
Δεν θα σου κοστίσει και μια περιουσία σε συντήρηση, αναβαθμίσεις, φόρους-τέλη-ασφάλειες.
Σε κάθε περίπτωση όμως θα είναι πολύ "προσωπικό αυτοκίνητο, σαν να έχεις μια μηχανή για τα "γούστα" σου, that's it.
Απ'την άλλη το Porsche είναι Porsche...
Εχει και κάποιους μικρούς χώρους για να χωρέσει και ένα πεδικό καθισματάκι για την διάδοχη κατάσταση όταν -με το καλό- έρθει (Marshall θα είναι το nickname είπαμε; ).
Είναι αμάξι πολύ γρήγορο αλλά και συνάμα "σατανάς", δεν θα σε αφήσει ήσυχο... είναι αμάξι που δεν θα το αφήσεις απείραχτο (ΕΣΥ) και ακολούθως θα γίνει ακόμα πιο δυνατό, θα έχεις πάντα την έγνοια... (εδώ παέι ο "φόβος" της προηγούμενης παραγράφου).
Είναι μάλλον το αμάξι το οποίο θα αφαιρέσει την λέξη "vintage" απο τον τωρινό σου "τίτλο" (Vintage DragMaster) ...
Ασφαλώς και θα σου κοστίσει πολύ παραπάνω και σε συντήρηση, αναβαθμίσεις, φόρους-τέλη-ασφάλειες, πολύ παραπάνω.
Αλλά είναι Porsche !