Φίλε nikpapas44 μας μπερδεύεις λίγο...
Οι λ ΠΡΙΝ τους προκαταλύτες είναι "υπεύθυνοι" για την ρύθμιση των μειγμάτων...
Ο λ πριν τον κεντρικό καταλύτη είναι ο παρακολούθησης και ελέγχει τη λειτουργία των προκαταλυτών....
Μπορεί ωστόσο το δικό σου 46-άρι να μην έχει προκαταλύτες, οπότε ο λ πριν τον κεντρικό καταλύτη είναι ο υπεύθυνος για τα μείγματα..
Αν το αμάξι σου έχει 4 λάμδα, είναι λίγο δύσκολο να άλλαξε συμπεριφορά με τον λ που άλλαξες... αν έχεις 2 λάμδα, τότε ναι αυτός παίζει σημαντικότατο ρόλο.
Ας ελπίσουμε να είναι αυτό και επιτέλους να ηρεμήσεις από τις απανωτές αναποδιές...