Γιατί αλλάχτηκε ποτέ σωστά φλάτζα σε ελληνικό συνεργείο; (πλάκα κάνω dont flame on)
Το αυτοκίνητο είναι αναλώσιμο και η ημερομηνία λήξης του έρχεται όταν ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να το κρατήσει πλέον σε καλή κατάσταση.
Από την άποψη που το λέει το παληκάρι τα έβγαλε τα λεφτά του και πάει για ανακύκλωση. Δεν είναι δα και κανένα 250GTO να το κρατήσει για συλλεκτικό. Και θεωρώ ότι η προσπάθεια να το συνεφέρει - όπως λέει και ο ίδιος - δεν αξίζει. Το να μπλέξει και να βρει 28άρι (σκισμένο) μοτέρ με μόνο 50.000 χιλιόμετρα (τα οποία έχουν γίνει από παππού μόνο στην εθνική) προφανώς και δεν αξίζει. Γιατί στην τελική σαν αμαξάρα χαρακτηρίζεται ένα αμάξι και όχι ένα φέρετρο με μεγάλο κινητήρα.
Οπότε...
Αυτό που θα μπορούσε να κάνει είναι να δει αν το σπάσει σαν ανταλλακτικά θα έχει περισσότερο όφελος από αυτό της απόσυρσης. Αλλά αυτό προϋποθέτει χρόνο και χώρο.
Bazil Van Sinner (02-12-13), liakos (02-12-13), Ptboul (03-12-13), spar@ (02-12-13)