Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Θέμα: Το τέλος ενός εξαιρετικού εργαλείου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω φίλε Ηλία θα του έβαζα έναν μεταχειρισμένο κινητηρα Μ52 (τσαμπα) και θα το κρατούσα τουλαχιστον για άλλα 100.000 χλμ. Προυπόθεση να μην ειχα προβλημα με τα παγια του (τ.κ.).

    Ε39 στην πρέσα ειναι κριμα νομιζω τοσο νωρίς.

  2. The Following 13 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    A8hnaios (02-12-13), aristent (01-12-13), BILL007 (01-12-13), dark knight (02-12-13), E60_Arkadia (02-12-13), gant (02-12-13), joseph (02-12-13), Konstantinos E60 (01-12-13), Leonidas_E39 (02-12-13), liakos (01-12-13), Panos 316T (01-12-13), Ptboul (02-12-13), Βασιλης (14-01-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω φίλε Ηλία θα του έβαζα έναν μεταχειρισμένο κινητηρα Μ52 (τσαμπα) και θα το κρατούσα τουλαχιστον για άλλα 100.000 χλμ. Προυπόθεση να μην ειχα προβλημα με τα παγια του (τ.κ.).

    Ε39 στην πρέσα ειναι κριμα νομιζω τοσο νωρίς.
    Σκέψου και αυτη την περίπτωση Λιακο.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    liakos (01-12-13), PANOS-E60 (01-12-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    256
    Thanked
    140
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω φίλε Ηλία θα του έβαζα έναν μεταχειρισμένο κινητηρα Μ52 (τσαμπα) και θα το κρατούσα τουλαχιστον για άλλα 100.000 χλμ. Προυπόθεση να μην ειχα προβλημα με τα παγια του (τ.κ.).

    Ε39 στην πρέσα ειναι κριμα νομιζω τοσο νωρίς.
    Αγαπητέ Πάνο συμφωνώ αλλά άμα τον έβαζα θα άλλαζα και άλλα πάνω στο αυτοκίνητο (κιβώτιο, δέρματα και άλλα) για να διατηρηθεί για άλλα 100.000 χλμ.

    Και έτσι επειδή χρησιμοποιείται κυρίως από τους γονείς μου είναι καλύτερα να έχουνε κάτι καινούργιο.

    Τέλος πάντων μια άποψη είναι και αυτή

  6. #4
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο liakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αγαπητέ Πάνο συμφωνώ αλλά άμα τον έβαζα θα άλλαζα και άλλα πάνω στο αυτοκίνητο (κιβώτιο, δέρματα και άλλα) για να διατηρηθεί για άλλα 100.000 χλμ.

    Και έτσι επειδή χρησιμοποιείται κυρίως από τους γονείς μου είναι καλύτερα να έχουνε κάτι καινούργιο.

    Τέλος πάντων μια άποψη είναι και αυτή
    Ηλία έκανες την καλύτερη κίνηση!!!

  7. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    liakos (01-12-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εστιάζω στο πρόβλημα κατανάλωση λαδιού και εισαγωγή νερού στο θάλαμο καύσης και στο κόστος αλλαγής μιας φλάντζας κεφαλής. Πόσο πάει το μαλλί?
    Γιατί 1 λίτρο λάδι στα 1000 χιλιόμετρα δεν νομίζω ότι οφειλόταν στα ελατήρια ή στις βαλβίδες να πεις ότι πάει και για ρεκτιφιέ. Λέω τώρα εγώ!

  9. #6
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    256
    Thanked
    140
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδιά εγώ θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το μεγάλο ενδιαφέρον που δείχνετε. Μέσα από τα λεγόμενα σας βλέπω άτομα που θέλουν να προστατέψουν, εμένα στην προκειμένη περίπτωση, ώστε να όλα να κυλήσουν πιο ανώδυνα.

    Όλες οι απόψεις σας είναι δεκτές

    Εννοείται πως κάποιος άλλος στη θέση μου θα έκανε τις επισκευές και θα το κρατούσε και μπορεί να το έκανα και εγώ ΑΝ το αυτοκίνητο ήταν δικό μου. Η απόφαση όμως δεν ήτανε μόνο δικιά μου. Το θέμα είναι ότι το μεγάλο κόστος δεν είναι μόνο η φλάντζα (και γενικά ο κινητήρας), αλλά και το αυτόματο κιβώτιο το οποίο είχε αρχίσει να φτάνει στο τέλος του. Επιχειρήσαμε πριν από χρόνια να το επισκευάσουμε αλλά η δουλειά που έγινε ήτανε κακή. Τα χτυπήματα πια σε αλλαγές ταχυτήτων άρχισαν να γίνονται όλο και πιο συχνά και ήξερα ότι αν δεν μας άφηνε ο κινητήρας θα μας άφηνε το κιβώτιο. Εδώ μπορεί πολλοί να αναφέρεται πολλοί από εσάς ότι θα μπορούσα να το επισκευάσω και τον κινητήρα και το κιβώτιο.
    Για όλα αυτά αποφασίσαμε να μην επενδυθούν τέτοια πόσα ούτε για κινητήρα ούτε για κιβώτιο ούτε για άλλα διάφορα για να συνεχίσει να ζει για πολλά ακόμα χρόνια. Προτιμότερο θεωρήσαμε, μιας και υπήρχε η δυνατότητα, ήτανε η άμεση αγορά άλλου πολύ πιο καινούργιου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

    Τα πράγματα έτσι έγιναν, πάρθηκαν οι αποφάσεις και όλα βαίνουν καλώς.
    Εγώ όπως έγραψε και συμφορουμίτης το συγκεκριμένο thread το άνοιξα ΜΟΝΟ για να ευχαριστήσω ΕΣΑΣ ΚΥΡΙΩΣ και να πω ΑΝΤΙΟ σε κάτι που χρόνια συντρόφευε μια ολόκληρη οικογένεια.

  10. The Following 13 Users Say Thank You to liakos For This Useful Post:

    A8hnaios (03-12-13), aristent (02-12-13), Bazil Van Sinner (03-12-13), bill_m3 (03-12-13), imolarot (03-12-13), Kostas_1 (03-12-13), mormon (03-12-13), nikos valvetronic (03-12-13), PANOS-E60 (02-12-13), Ptboul (03-12-13), stefm5 (02-12-13), tokiko (02-12-13), Vasilis M3 (02-12-13)

  11. #7
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κράτα μας ενήμερους για το καινούργιο απόκτημα...με το καλό να έρθει!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο teo21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι ο ήχος του S54 δε συγκρίνεται με τίποτα!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP