-
Φίλε Πρεβεζάνε δεν υπάρχει περιορισμός στα km για το πότε θα εμφανιστούν τα "περίεργα".... μακάρι να μην εμφανιστούν ποτέ!!
Υπάρχουν πολλά αμάξια φίλων με Ν42 μοτέρ από το forum που έχουν αρκετά km στην πλάτη και δουλεύουν ρολόι.. είναι θέμα τύχης, δεν ξέρω...
Τυγχάνω μηχανολόγος σε κτιριακά, όχι σε αυτοκίνητα, και με τις στοιχειώδεις γνώσεις που έχω και το αρκετό διάβασμα που έχω κάνει για τον Ν42, οι απόψεις των περισσότερων μαστόρων πάνω σε βλάβη - διάγνωση δεν με ικανοποιεί... σταματάω εδώ την αναφορά περί συνεργείων & μαστόρων...
Όσον αφορά τις παιδικές ασθένειες του Ν42, πρέπει καταρχήν να συμφωνήσεις ότι είναι ο πρώτος κινητήρας bmw που βγήκε σε γραμμή παραγωγής με σύστημα valvetronic. Ο διάδοχός του, Ν46, που φορέθηκε στα τελευταία Ε46 και στα πρώτα Ε90 δεν έχει καμία σχέση από πλευράς αξιοπιστίας και ομαλής λειτουργίας. Ειδικά στα Ε90 οι Ν46 έχουν πολύ λιγότερα "κουσούρια" ακόμα και σε σχέση με τα Ν43 που φορέθηκαν τελευταία... Να είσαι σίγουρος ότι κάθε καινούριο με τεχνολογίας αιχμής, πάντα εμφανίζει στην πράξη σχεδιαστικά λάθη που από τα r & d τμήματα δεν μελετήθηκαν ορθά, όπως το πρώτο σύστημα valvetronic της εποχής εκείνης . Τότε που βγήκε ο Ν42 μπορεί το λογισμικό του (ή οτιδήποτε άλλο) να μην είναι σε θέση να καλύψει όλες τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα. Δεν μπορώ να σου πω με ακρίβεια τα σχεδιαστικά του λάθη. Πλέον στους πιο σύγχρονους κινητήρες με valvetronic (Ν46, Ν52, Ν55 κτλ) έχουν λυθεί τα "ιδιότροπα" προβλήματα πάνω στη λειτουργία του.
Σε φιλικό πάντα κλίμα,
Τάσος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasos.kamv : 28-11-13 στις 20:22
-
The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP