Ξεβιδώνουμε με ένα σταυροκατσάβιδο τις βίδες που υπάρχουν στην κάτω πλευρά και το κρατούν σφραγισμένο!
Και έτσι αποκαλύπτεται το φίλτρο μας!
Αν είναι το εργοστασιακό ,απλώς τραβαμε προς τα πάνω και ξεκουμπώνει, τοποθετουμε το καινούριο και συναρμολογούμε!
Σε περίπτωση που έχουμε αντικαταστήσει με κάποιο aftermarket ,ξεβιδώνουμε τον κολιέ που το συγκρατεί πάνω στον MAF
Έτσι το έχουμε λύσει όλο
Καθαρίζουμε το φίλτρο μας με το κιτάκι που δίνει ο κατασκευαστής του, σύμφωνα με τις οδηγίες του! Ψεκάζουμε μία ''ιδέα'' λαδάκι (που παρεχεται στο κιτ). Προσοχή το πολύ λάδι θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά στο MAF!
Το φίλτρο μας μετά την συντήρηση του πρέπει να έχει γίνει σαν καινούριο
![]()