Βασιλη αυτος εδω https://www.exhaust-center.gr/ ,απο οσο ξερω βαζει τελικα με ηλεκτρικο κλαπετο για τον θορυβο ! Παρ' τον ενα τηλεφωνο να ρωτησεις ! Ειναι πολυ καλος εξατμισας, εκει εχω βαλει εγω την εξατμιση μου απο καταλυτη και πισω .
 
 
		Βασιλη αυτος εδω https://www.exhaust-center.gr/ ,απο οσο ξερω βαζει τελικα με ηλεκτρικο κλαπετο για τον θορυβο ! Παρ' τον ενα τηλεφωνο να ρωτησεις ! Ειναι πολυ καλος εξατμισας, εκει εχω βαλει εγω την εξατμιση μου απο καταλυτη και πισω .
bbs rules ....
 
 
		Εγω απο οτι εχω καταλαβει ο Βασιλης θελει να περιορισει το Drowning δηλ. το θορυβο μεσα στην καμπινα λογω συντονισμου στις χαμηλομεσαιες στροφες του, περιπου 2500-3000σαλ (εκει που κανει drowning και το δικο μου και ειναι στα 120-140 χαω). Βαζοντας κλαπετο δεν θα το καταφερει αυτο. Τα open to air κλαπετα χρησιμοποιουνται για την αυξηση του θορυβου στις υψηλες, εκει δηλ. που θα ειναι το κλαπετο ανοιχτο. Τωρα αν το παρεμβαλλει στους κεντρικους σωληνες μετα τα χταποδια δεν γνωριζω αν εχει καποιο αποτελεσμα στο drowning. Το προβλημα του αν εχω καταλαβει καλα δεν ειναι τα συνολικα db της εξατμισης του στις υψηλες αλλα ο βομβος (drowning) στις χαμηλομεσαιες και αυτο οφειλεται ΚΥΡΙΩΣ στο τελικο καζανακι και οχι στο υπολοιπο της εξατμισης.
 
 
		ειναι droning χωρις w. To σκοτωσα
 
 
		Διαβαστε και αυτα αν εχετε χρονο το droning
https://www.m3forum.net/m3forum/show...ighlight=drone
και δυο ενδιαφεροντα DIY για droning reduction
https://www.m3forum.net/m3forum/show...ighlight=drone
https://www.m3forum.net/m3forum/show...ighlight=drone
VanVIC (15-04-10)