-
Αν φοραει το μοτερ με τον πλαστικο θερμοστατη, δηλαδη το Μ44, τοτε αλλαζει το διακλαδωτηρακι εξωτερικα και ειναι και φτηνο.
Αν φοραει το προηγουμενο (Μ42) με τον μεταλικο θερμοστατη (εξωτερικα εμπρος στον καθρεφτη της μηχανης θα το αναγνωρισεις) τοτε ο διακλαδωτηρας δεν ειναι η μονη σου ζημια και μαλλον εχεις προβλημα με την εισοδο νερου για τα καλοριφερ απο την κυλινδροκεφαλη και εχει ''σαπισει-οξειδωθει'' και πας για ψιλολυσιματα που αν τα κανει γνωστης τεχνικος τοτε θα περασει μια μπρουτζινη μουφα ''τορνου'' και τοτε θα εισαι οκ.
-
The Following 2 Users Say Thank You to nikos bob For This Useful Post:
giannhs (23-11-13), skaros (22-11-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP