Να ρωτησω και γω κατι. Εχω κατι αποστατες οι οποιοι εκτος απο τις 5 τρυπες για τα μπουλονια εχουν ακομα μια. Εκει τι βιδωνεις?
Να ρωτησω και γω κατι. Εχω κατι αποστατες οι οποιοι εκτος απο τις 5 τρυπες για τα μπουλονια εχουν ακομα μια. Εκει τι βιδωνεις?
quattro ist fur sissies
Θελω να κανω μια δοκιμη πισω 2ποντους προσθηκες (σε καθε ζαντα)..
Βλεπω 2 ειδων αποστατες.. το ενα ειναι οι κλασικοι αποστατες που ξερουμε με τα απαραιτητα μακρυτερα μπουλονια και ο αλλος τυπος εχει εξτρα μπουλονια για να βιδωσει ο αποστατης πανω στο μουαγιε και μετα χρησιμοποιουνται τα μαμα μπουλονια για να σφιξει ο τροχος πανω στον αποστατη..
Ποιο τυπο απο τους 2 να επιλεξω?
Ποιος ειναι καλυτερος?
Εδω ο κλασσικος αποστατης που χρειαζεται μακρυτερα μπουλονια
https://www.turnermotorsport.com/p-3...-lug-pair.aspx
Κι εδω ο αλλος τυπος
https://www.turnermotorsport.com/p-2...-lug-pair.aspx
ΧΙΟΣ-CHIOS
Ζαχαρια τι offset και ποσες ιντζες ειναι η ζαντα πισω? 20 χιλιοστα νομιζω οτι θα σου βρισκουν στα φτερα πισω, ειδικοτερα εαν εισαι και χαμηλωμενος, εκτος αν η ζαντα εχει πολυ μεγαλο νουμερο offset. Το να ρολαρεις το χειλακι στα πισω φτερα βοηθαει την κατασταση. Εγω πισω σε ΟΕΜ offset CSL ζαντας ειχα 5 χιλιοστα. Τα 12 που ειχα δοκιμασει ειχαν θεμα οταν εβαζα πισω ατομα. Μπροστα παιρνει παρα πολυ αν το offset ειναι κοντα στο εργοστασιακο
Συμφωνω..Ζαχο για πισω δεν νομιζω οτι χρειαζεται πανω απο 10mm..εξαρταται και το offset που εχουν οι APEX ομως..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.