Προσωπικά και εμένα με χάλασε που τα γκε τε κατηργησαν το χειροκίνητο κιβωτιο.
Όπως και να το κάνουμε όμως, σε μια πίστα με έναν οδηγό που πάει με σκοπό, το κιβώτιο βοηθάει πολύ στο να μην σκοτωθεί ένας καλός γύρος.
Όσων αφορά τα δέκατα, ισχύει, μάλιστα έχουμε και συμφορουμιτες που πλέον παίζουν με αυτα.
Προσωπικά δεν με πολυενδιαφερει το θέμα χρόνου. Σε μια διήμερη επίσκεψη μου, 4-5 θα είναι οι γύροι που θα προσπαθήσω πραγματικά να κατεβάσω. Όλο το υπόλοιπο διάστημα θα μ@λ@κιστω είτε με πάντες, είτε σε επιλεγμένες εισόδους για να δω μέχρι πόσο μπορεί να μπει το αμάξι. Γι'αυτο λοιπόν, πλέον είμαι 100% συνειδητοποιημενος ότι ένα χειροκίνητο μου ταιριάζει καλυτερα αφού θέλω να έχω τον πλήρη έλεγχο και την ικανοποίηση ότι το αμάξι κελαηδάει όπως εγώ γουσταρω...