Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 97

Θέμα: N42B20 SOS

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    11-11-12
    Περιοχή
    θεσσαλονικη,Αμπελοκηποι.
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    175
    Thanked
    190
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikpapas44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε E461800 ποιά η διαφορά με την αλλαγή του μοτέρ? Το μοτέρ είναι ένα χρόνο πάνω και δούλευε οκ. Τώρα διμιουργήθηκε το πρόβλημα.
    Φίλε katsaraios το 330 καλό αλλά όχι για εμένα, εγώ φίλε μου έχω παιδάκια να μεγαλώσω, και το 330 δεν μου ταιριάζει. Φίλε tasos.kamv τον καταλύτη τον έβγαλε και τον έλεγσε και τον επανατοποθέτησε. Καμιά ιδέα από τα μαστόρια του forum υπάρχει για το τι μπωρεί να φταίει? Διαφορετικά αυτό που μου μένει είναι να αρχείσω να αλλάζω κομμάτια, πρώτα maf μετά λ και βλέπω.
    Ερωτηση οι λαμδα στο gt1 σε live δε μετρανε σωστα;τι βλεπει και που ο μαστορας σου;Τον maf αλλα και τους λαμδα αφου το πας σε σοβαρο συνεργειο με εναν παλμογραμο μπορουν να μετρηθουν και να τελειωσει η ιστορια και ο καταλυτης μπορει να μετρηθει αν ειναι βουλωμενος περνοντας την πιεση των καυσαεριων.Οι λαμδα αν πας να τους παρεις ο ιδιος και σου κανουνε την εκπτωση συνεργειων ειναι πολυ πιο λιγα απο 400 φραγκα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη θανασης Φιλιππου : 15-11-13 στις 19:33

  2. The Following User Says Thank You to θανασης Φιλιππου For This Useful Post:

    BILL007 (15-11-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP