Σελίδα 8 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 97

Θέμα: N42B20 SOS

  1. #71
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο καταλύτης είναι οκ. Τσεκαρίστηκε απο εξατμισά. Τον έβγαλε και τον έλεγσε και τον επανατοποθέτησε. Συνεχίζουμεεεεεεεεεεεεεεε εεεεεεε................ Παλικάρια καμιά ιδέα?

  2. #72
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ερώτηση κρίσεως...
    τον καταλύτη πώς τον έλεγξες ότι είναι ok..???

  3. #73
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikpapas44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλοι επειδή η προηγουμένη μηχανή που είχα έκαιγε λάδια, (στα 10.000 χλμ περίπου 3 λίτρα λάδι )σκέπτομαι μήπως ο καταλύτης μπούκωσε και ίσος να είναι ο λόγος που μου χάλασε τον λ . Ισχύει? Το λέω αυτό επειδή από τον καυαλύτη και μπροστά το αμάξι εκπέμπει πολύ ζέστη ενώ από τον καταλύτη και πίσω είναι ποιο κρύο. Αν χρειαστώ καταλύτη τι προτείνεται?
    Βρε παληκάρι μου όλο ένα ένα μας τα βγάζεις τι γίνεται !!!Άλλαξες μοτερ και δέν το έχεις αναφέρει ....

  4. The Following User Says Thank You to E461800 For This Useful Post:

    tasos.kamv (15-11-13)

  5. #74
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω λεω να το κανεις μετατροπη 330 να ησυχασεις μια και καλη
    Για δες τις αγγελιες πουλαει μελος πραγματα σε καλη τιμη.
    Πετα τον βλαβοτρονικ δεν σε παει...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  6. #75
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε E461800 ποιά η διαφορά με την αλλαγή του μοτέρ? Το μοτέρ είναι ένα χρόνο πάνω και δούλευε οκ. Τώρα διμιουργήθηκε το πρόβλημα.
    Φίλε katsaraios το 330 καλό αλλά όχι για εμένα, εγώ φίλε μου έχω παιδάκια να μεγαλώσω, και το 330 δεν μου ταιριάζει. Φίλε tasos.kamv τον καταλύτη τον έβγαλε και τον έλεγσε και τον επανατοποθέτησε. Καμιά ιδέα από τα μαστόρια του forum υπάρχει για το τι μπωρεί να φταίει? Διαφορετικά αυτό που μου μένει είναι να αρχείσω να αλλάζω κομμάτια, πρώτα maf μετά λ και βλέπω.

  7. The Following User Says Thank You to nikpapas44 For This Useful Post:

    katsaraios (15-11-13)

  8. #76
    Εγγραφή
    11-11-12
    Περιοχή
    θεσσαλονικη,Αμπελοκηποι.
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    175
    Thanked
    190
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikpapas44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε E461800 ποιά η διαφορά με την αλλαγή του μοτέρ? Το μοτέρ είναι ένα χρόνο πάνω και δούλευε οκ. Τώρα διμιουργήθηκε το πρόβλημα.
    Φίλε katsaraios το 330 καλό αλλά όχι για εμένα, εγώ φίλε μου έχω παιδάκια να μεγαλώσω, και το 330 δεν μου ταιριάζει. Φίλε tasos.kamv τον καταλύτη τον έβγαλε και τον έλεγσε και τον επανατοποθέτησε. Καμιά ιδέα από τα μαστόρια του forum υπάρχει για το τι μπωρεί να φταίει? Διαφορετικά αυτό που μου μένει είναι να αρχείσω να αλλάζω κομμάτια, πρώτα maf μετά λ και βλέπω.
    Ερωτηση οι λαμδα στο gt1 σε live δε μετρανε σωστα;τι βλεπει και που ο μαστορας σου;Τον maf αλλα και τους λαμδα αφου το πας σε σοβαρο συνεργειο με εναν παλμογραμο μπορουν να μετρηθουν και να τελειωσει η ιστορια και ο καταλυτης μπορει να μετρηθει αν ειναι βουλωμενος περνοντας την πιεση των καυσαεριων.Οι λαμδα αν πας να τους παρεις ο ιδιος και σου κανουνε την εκπτωση συνεργειων ειναι πολυ πιο λιγα απο 400 φραγκα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη θανασης Φιλιππου : 15-11-13 στις 19:33

  9. The Following User Says Thank You to θανασης Φιλιππου For This Useful Post:

    BILL007 (15-11-13)

  10. #77
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikpapas44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε oldcarskickass σε σταθερές στροφές στο ρελαντί είναι περίπου 94 psi περίπου σταθερή η πίεση. Η αντλία βενζίμης. Την αντλία κενού? Ποιά είναι? Αν εννοής για το σεβρό ναι την κοίταξα δεν χάνει πίεση.
    https://realoem.com/bmw/showparts.do...78&hg=11&fg=15 το 2
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  11. #78
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλοι για σας και πάλι. Λόγω δουλειάς δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο με το αμάξι. Θα ήθελα να μάθω κανονικές τιμές στο ρελαντί για MAF και αισθητήρα λ, προκειμένου συγκρίνω με τιμές διαγνωστικού. Γνωρίζει κανένας κανονικές τιμές? Αγόρασα το εμφανιζόμενο εδώ: https://obd-2.gr/el/map/191--obdlink-usb.html
    και το μόνο που μου μένει είναι να το μάθω και να γνωρίζω και τιμές.
    Τιμή για MAF στο ρελαντί: Ποσότητα εισερχόμενου αέρα = 2.25 g/sec.
    Με κάθε επιφύλαξη γιατί ακόμα δεν γνωρίζω το μηχάνημα.

  12. #79
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikpapas44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλοι για σας και πάλι. Λόγω δουλειάς δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο με το αμάξι. Θα ήθελα να μάθω κανονικές τιμές στο ρελαντί για MAF και αισθητήρα λ, προκειμένου συγκρίνω με τιμές διαγνωστικού. Γνωρίζει κανένας κανονικές τιμές? Αγόρασα το εμφανιζόμενο εδώ: https://obd-2.gr/el/map/191--obdlink-usb.html
    και το μόνο που μου μένει είναι να το μάθω και να γνωρίζω και τιμές.
    Τιμή για MAF στο ρελαντί: Ποσότητα εισερχόμενου αέρα = 2.25 g/sec.
    Με κάθε επιφύλαξη γιατί ακόμα δεν γνωρίζω το μηχάνημα.
    Μια χαρά είναι η τιμή του maf σου στο ρελαντί!
    2.25g/sec (γραμμάρια ανά δευτερόλεπτο) --> 8.1kg/h (κιλά την ώρα)
    Γιατί δεν πήρες το επίσημο διαγνωστικό???
    Για να ελέγξεις τα καυσαέρια, θα κοιτάξεις στις προσαρμογές των λ, δηλ τα adaptations
    Εκεί θα δεις δύο bank και θα μας γράψεις σε τι τιμές παίζει το μοτόρι σου σε αθροιστική (additive) & πολλαπλασιαστική (multiplicative) προσαρμογή.
    Γράψε μας τί τιμές σου δίνει....
    Ιδανικά (όταν κάνεις reset) το additive παίρνει την τιμή 0 και το multiplicative την τιμή 1.....
    Όσο πιο κοντά στις άνω τιμές είσαι, τόσο καλύτερη καύση επιτυγχάνεται.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasos.kamv : 26-11-13 στις 21:03

  13. #80
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μόνο που το διαγνωστικό αυτό θα σου έχει long fuel trims and short fuel trims .Μην ψάξεις να βρείς multaplicative and additive !!Αυτά είναι στο γνήσιο διαγνωστικό DIS
    Aυτό εδώ https://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD...ba7963&vxp=mtr

  14. The Following 2 Users Say Thank You to E461800 For This Useful Post:

    mitsos_chania (27-11-13), tasos.kamv (26-11-13)

Σελίδα 8 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP