Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 22

Θέμα: Ε46 P0170

  1. #11
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο D.harrys Εμφάνιση μηνυμάτων
    ευχαριστώ πολύ!!
    υπάρχει κάποιος τρόπος να βεβαιωθώ ότι ειναι το μαφ???
    Να κανεις δοκιμη απο ενα αλλο αμαξι ιδιο με το δικο σου και να δεις αν ξαναβγαζει σφαλμα ή οχι πριν αγορασεις νεο μαφ..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  2. #12
    Εγγραφή
    29-03-13
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    135
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εαν είσαι σίγουρος ότι ο μαφ δοκιμής δουλεύει σωστα τοτε είναι η πιο οικονομική και καλή κίνηση που μπορείς να κάνεις

  3. The Following User Says Thank You to enatos For This Useful Post:

    tasos.kamv (12-11-13)

  4. #13
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιάννη (enatos) μου φαίνεται λογική η τιμή του maf... 11.80kg/h στις 808rpm... δείχνει στην Photo που ανέβασε ο D.Harrys
    Τα Ν42Β20 έχουν γύρω στα 8.0kg/h στις 700rpm...
    D.harrys πάντως το maf είναι όντως το πρώτο και εύκολο πράγμα που μπορείς να κοιτάξεις, το οποίο έχει άμεση επίδραση στα μίγματα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasos.kamv : 12-11-13 στις 20:50

  5. #14
    Εγγραφή
    29-03-13
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    135
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τάσο μην συγκρίνεις γιατί ο Ν42Β20 είναι και στα 50mbar υπο Κ.Σ και 2000cc. Aπό φίλο με τον ίδιο κινητήρα το 9αρι είναι λογική τιμή για maf.Τον άλλαξε και αυτός γιατι έδειχνε 12kg/h και μετά έπεσε στα 9kg/h.

  6. The Following User Says Thank You to enatos For This Useful Post:

    tasos.kamv (12-11-13)

  7. #15
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σωστός ο enatos
    Οι Μ43 κινητήρες έχουν τόσο υψηλό ρελαντί??? (800rpm)

  8. #16
    Εγγραφή
    29-03-13
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    135
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν είμαι και 100% σίγουρος αλλά 780-820 περίπου πρέπει να είναι..Πάντως ο maf πρέπει να είναι γενικά "ψωνισμένος" με μια χοντρική εκτίμηση όσο αφορά την θερμοκρασία που δείχνει
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη enatos : 12-11-13 στις 21:48

  9. #17
    Εγγραφή
    10-06-13
    Περιοχή
    nikaia
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    172
    Thanked
    353
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να βρω μεταχειρισμενο μαφ δύσκολο
    το ρελαντί που δίνει το DIS ειναι 720-820rpm
    βλέπω όμως ότι το load mg/as/zyl ειναι στα 120 έχω εχει 7 οριο
    τη ειναι αυτό?

  10. #18
    Εγγραφή
    29-03-13
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    135
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτή η τιμή οφείλεται στις προσαρμογές που κάνει ο εγκέφαλος στους ψεκασμούς ανα εμβολισμό λόγω των φτωχών μιγμάτων.

  11. #19
    Εγγραφή
    10-06-13
    Περιοχή
    nikaia
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    172
    Thanked
    353
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σήμερα πειραματιστηκα λιγο!
    καθάρισα τα μπουζί γιατί είχαν πιάσει λιγο βρομιά έβαλα έναν σφιγκτήρα σε ένα σωληνάκι μετά το μαφ γιατί ήταν χαλαρό και μπορει να επερνε αέρα και καθάρισα το μαφ η τιμή του μαφ ειναι 8-9,5 δεν πρόλαβα να κανω διαγραφή προσαρμογών
    το αυτοκίνητο επιταχύνει καλύτερα

    παρατήρησα ότι ο λ πριν τον καταλύτη παίζει η τιμή του ενώ μετά δεν παίζει καθόλου ειναι λογικό???

  12. #20
    Εγγραφή
    10-06-13
    Περιοχή
    nikaia
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    172
    Thanked
    353
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κανεις??

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP