Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 94

Θέμα: M3 csl E46, διαφορές με την απλη Μ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ακριβώς...και όχι μόνο αυτό, αλλά μιλάμε για ένα αμάξι που έχει μελετηθεί απο το ίδιο το εργοστάσιο στο να είναι καλύτερο σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς απο το απλό Μ3.

    διάφορες συνταγές έχουν εφαρμοστεί στα απλά Μ3. μάλιστα έχει τύχει να οδηγήσω αν όχι το καλύτερο Μ3 στην ελλάδα, ένα απο τα καλύτερα που κυκλοφορούν. έμεινα με το στόμα ανοιχτό. γκρεμίστηκαν όλα μόλις πάτησα το πόδι μου στην άχνα και έκατσα στο κάθησμα του σεφ.

    γενικά και για να μην το κουράζουμε, μπορεί όλα αυτά να φαντάζουν υπερβολικά. αν δεν τύχει κάποιος να οδηγήσει και τα 2, δεν μπορεί σε καμμία περίπτωση να καταλάβει το πόσο διαφορετικά είναι τα 2 αμάξια.

    ακόμα θυμάμαι την πρώτη κουβέντα του χριστόφορου όταν το αγόρασε απο την αγγλία. μλκ, είναι άλλο αμάξι. δεν έχει καμμιά σχέση με το απλό. είναι λές και είναι άλλο πράμα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    A8hnaios (12-11-13), chief (12-11-13), doctore (12-11-13), Leonidas_E39 (12-11-13), Vasilis M3 (12-11-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μόνο και μόνο η διαφορά βάρους στην οροφή του αυτοκινήτου...+25 κιλά η ηλιοροφή εκεί πάνω παίζει μεγάλο ρόλο...χώρια τα άλλα 100 κιλά του αυτοκινήτου...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο teo21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι ο ήχος του S54 δε συγκρίνεται με τίποτα!

  4. #3
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μόνο και μόνο η διαφορά βάρους στην οροφή του αυτοκινήτου...+25 κιλά η ηλιοροφή εκεί πάνω παίζει μεγάλο ρόλο...χώρια τα άλλα 100 κιλά του αυτοκινήτου...
    Ειναι και τα αλογα πολυ περισσοτερα απο 17 που γραφουν τα χαρτια σε συγκριση με το απλο Μ3.
    Σε δυναμομετρο εδω που εχουν δυναμομετρηθει παρα πολλα Μ3 Ε46, εκτος απο 1-2 περιπτωσεις δεν εβγαλε κανενα περισσοτερα απο 280 αλογα ροδες.
    Το δικο μου , στο ιδιο δυναμομετρο εβγαλε 315 αλογα τα οποια ειναι μεγαλη διαφορα απο τα 270-280 που βγαζουν τα απλά.
    Υποψην οτι στη δυναμομετρηση μια εισαγωγη οπως του CSL δεν δουλευει οπως πρεπει και η υπποδυναμη ειναι σαφως κατωτερη απ οτι στο δρομο.

    Το πως καποια μαμα Μ3 εβγαλαν 300 και 305 αλογα τροχους σε γνωστα Αθηναικα δυναμομετρα, ειναι αλλη ιστορια.
    M3 CSL

  5. #4
    Εγγραφή
    07-01-11
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    28
    Thanked
    24
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνω με τα προηγουμενα ποστ ,αλλα αν βγαλεις 150 κιλα απ ενα απλο Μ3και πλησιασεις στην ιπποδυναμη, θα δεις αλλο αμαξι.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP