Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 136

Θέμα: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΕ Ε36

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    δοκιμες απο το 2003 που πηρα το ε36 εως σημερα (10 χρονια).

    bilstein b6- μαμα ελατηρια μ-πακ-16αρες μ-πακ=λουκουμι σχικτο χωρις να κουραζει...
    σαν νεος και γω τοτε ηθελα χαμηλη μουρη και μπηκα στο τρυπακι του χαληλωματος..
    αλλαγη ελατηριων (με β8 αμορτισερ) σε vogtland=ερπετο στο δρομο αλλα δεν περναγα απο οπυ ηθελα,κοινως εγλυφα σε ψηλα σαμαρια...
    βγαζω τα vogtland βαζω eibach...=πολυ νταπα ντουπα για τα δικα μου γουστα και πολυ γαμωσταυριδι στους ελληνικους καροδρομους με 18αρες...
    βγαζω eibach-βαζω h'r=λιγο πιο ανθρωπινα για τα δικα μου γουστα αλλα παλι σκληρο σε ανωμαλιες..(μικρη διαφορα που εβαλα 17ρες).
    βγαζω h'r Βαζω schnitzer (bilstein b8 παντα)=πιο καλη αποσβεση αλλα λογω σαυριασης δεν αφηνε το αμορτισερ να δουλεψει καλα μετα απο καποια χλμ που κατσανε καλα...(τα ελατηρια παντα θελουν 5.000 χλμ να κατσουνε στο σωστο υψος...δεν βγαζεις συμπερασμα απο την αρχη αμα δεν δουλεψουνε).
    αφηνω σνιτζερ πανω βαζω sachs perfomance αμορτισερ...=νομιζα οτι βρηκα το τελειο αλλα παλι μετα απο 4.000 χλμ ειχαμε συμπτωματα bilstein...
    τωρα τα perfomance τα φοραω με μ-πακ+ασσυμετρες 17αρες απο m3 (εκει που ημουν στην αρχη)...
    στην αρχη με κοροιδευανε λογω look της μουρης του στυλ τι κατσικι ειναι αυτο και κατι τετοια...(στα παπακια μου τους εγραφα).
    στο δρομο πλεον οταν βλεπω καροδρομο (το οταν στην ελλαδα ειναι πολυ σπανιο) επιτανχυνω επιτηδες...(μαγικο χαλι το εχω ονομασει..).
    στα στροφιλικια παρολο που ειναι λιγο σηκωμενη η μουρη κραταει καλα λογω των αμορτισερ που οτι πιο σκληρο εβγαζε τοτε η sachs...το οποιο αμορτισερ αποροφα καλυτερα-πιο ηπια απο το bilstein...

    για μενα η χρυση τομη ανεσης-κρατηματος ειναι μ-πακ ελατηρια με καποιο ενισχυμενο αλλα οχι κουτσουρο αμορτισερ (λεγε με β8).
    τωρα οσον αφορα τις ρυθμιζομενες για μενα αξιζουν αμα μπαινεις πιστες κανεις αλλαγες τακτα κ.λ.π.
    για αμαξι δρομου καθαρα βολταδικο δεν συντρεχει λογος εκτος αν πας πλαγιως συνεχεια στις στροφες...
    ειχα μπει σε m3 286 με fk highsport ρυθμιζομενη (η ακριβη σειρα με 500ε οχι η φτηνη) και σε κρατημα ηταν ελαφρως καλυτερο απο το δικο μου με μικρη διαφορα (ετσι το ενισωσα) αλλα στην ανεση δεν με αφησε ικανοποιημενο..σαφως πιο σκληρο..(καποιος αλλος θα λεγε ποπω πως αποροφαει....).

    α και να ξερετε το τριποντο χαμηλωμα μετα απο 6 μηνες γινεται 4ποντο με τους καροδρομους που εχουμε...
    μ-πακ και παλι μ-πακ...(και μονο τα ελατηρια κανουν διαφορα).
    οσον αφορα το λεγομενο παντρεμα που ελεγα που διαφωνησε ο φιλος (ghost rider νομιζω):και που ξερει π.χ. η eibach τι bound-rebound εχουν τα bilstein π.χ. για να συνεργαζονται σωστα?και τι να το κανω εγω αν ειναι τραπεζι στο κυνηγημα-εθνικη αμα μπαινω σε καναν επαρχιακο και γαμωσταυριζω συνεχεια απο τα σφραγισματα και την μεσουλα μου που πονανε?(πιστευω να με νιωθεις).
    αμα εμενα γερμανια θα βαζα μια kw να κερναω πονο...εδω κερνανε οι δρομοι πονο οποτε ευχαριστω...αρκετα πονεσα....οπως λεει και ο χατζηγιαννης δεν εχω χρονο για αλλο πονο...
    ολα αυτα βεβαια προσωπικες αποψεις-εμπειριες...

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  2. The Following 3 Users Say Thank You to leo328 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (11-11-13), HLIAS - E36 (11-11-13), JimE36 (11-11-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP