Γεια σου Βαγγέλη...Δε σε ξέχασα φιλαράκι, Μπορεί να καθυστέρησα λιγάκι αλλά άξιζε το κόπο. Έκανα μόλις 18χλμ με το ψυγείο λαδιού επάνω (μέσα στη κίνηση της παραλιακής και της Θησέως στη Καλλιθέα καθώς γύριζα σπίτι μου και δεν μπορώ να έχω σαφή εικόνα. Εκ πρώτης επαφής λοιπόν θα σου πω πως πριν οι θερμοκρασίες που είχα (με βάσει το όργανο του λαδιού του Μ5) ήταν ψιλοσταθερές στους 110 βαθμούς είτε εθνική (με λογικά χιλιόμετρα ανά ώρα 140-150 - 3500/3600RPM περίπου με το βήμα μου), είτε μέσα στη πόλη. Τώρα σε αυτά τα μόλις 18χλμ που είχα την πρώτη κιόλας επαφή (χωρίς να το πιέσω) δεν κατάφερε να ξεπεράσει τους 85 με 90 βάθμους Ο χρόνος που απαιτείται για να ζεσταθεί το λάδι είναι ελάχιστα πιο αργός σε σχέση με πριν (ίσως θέμα 1 με 2 λεπτά αλλά δεν γίνεται αισθητά αντιληπτό. Έχει απλά τρομερά μεγάλη μετωπική επιφάνεια πλέον ψύξης το ψυγείο λαδιού του Μ5 και επίσης ειδικά διαμορφωμένη "πλάτη" ώστε ο αέρας που έχει περάσει από το ψυγείο λαδιού να διαχέεται στο κάτω μέρος της ποδιάς του Μ5 και να φεύγει εκτός ώστε να μην επηρεάζει τα ψυγεία του air condition και του νερού. ΑΠΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ Σαν το οδηγήσω περισσότερο θα επανέλθω. Εσύ τι διαφορές είδες με το δικό σου?
Δημητρη κυκλοφορησε??????
Αντε επιτελους να σε δουμε /ακουσουμε/απολαυσουμε....θελουμε κανενα .....μηνα!!!!!! μονο και μονο για να μας περιγραφεις τις μετατροπες....
αστο ησυχο τωρα και ελα στη συνατηση των Ε60αριδων!!!!
Θέλω δεν θέλω τώρα μόνο ήσυχος μπορώ να κάτσω (τα έδωσα όλα και έμεινα στον άσσο που λέει και το τραγούδι) αν και έχω ακόμα κάποιου είδους ανησυχίες ) χαχαχαχαχα. Πανέτοιμος είμαι Άρη (αν και έχω ακόμα κανά 2,3,4,5,6...πραγματάκια στου νου) Θα τα πούμε από κοντά στη συνάντηση που θα βρεθούμε. Τελικά Αθήνα κατασταλάξατε για σημείο συνάντησης? Ουάχαχαχαχαχαχαχα πως τα λέω πάλι ο μπαγάσας