Προσωπικα πιστευω οτι η φτηνοτερη coilover ειναι καλυτερη σε συμπεριφορα απο οποιοδηποτε συνδυασμο bilstein-ελατηριων,μονο και μονο λογω κατασκευης και ''ταιριασματος'' αμορτισερ-ελατηριων...Απλως θα απεφευγα τις φτηνες για λογους αξιοπιστιας,ελλειψης ρυθμισης της σκληροτητας,ενω καποιες οπως πχ η Raceland ειχαν και εντελως λαθος σετ απ ελατηριων για το Ε36.
Σαφεστατα και η καλυτερη λυση ειναι ν'ανεβεις στο φασμα των 700-1000 ευρω για coilover επωνυμη,αλλα υπαρχουν καλες και στο φασμα των 500-600...Παντα με φουλ ρυθμισιμοτητα σε υψος και σκληροτητα...Ψαξου λιγο ιντερνετικα,ετσι για να'χεις και μια αλλη αποψη περαν των,επι χρονια,καθιερωμενων....Ο μονος λογος υπαρξης,για μενα,των αμορτισερ τυπου bilstein sport-sprint κτλ,ειναι για να'χεις ανεση κυλισης σε συνδυασμο με εργοστασιακα ή Μ-πακ ελατηρια και λιιιιγο πιο σπορτιφ αισθηση στο δρομο,πηγαινοντας απο το Α στο Β.....Οταν πας σε ελατηρια τυπου H&R-Eibach κτλ,επειδη γουσταρεις να οδηγεις λιγο πιο extreme,απλως χαλας τον συνδυασμο τους και ειναι καλυτερα να πηγαινεις σε κατι πιο εξειδικευμενο....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....