Οποιαδηποτε εργοστασιακη αναρτηση,συμπεριλαμβανομε ης της Μ-πακ,ειναι απλως ''μαλακη'' για τετοια χρηση.Επισης το Ε36 εργοστασιακα ειναι πολυ υποστροφικο και η Μ-πακ δεν το αλλαζει αυτο,καθως αφηνει τη μουρη σχετικα ψηλα.Οι aftermarket συνδυασμοι ελατηριων συνηθως χαμηλωνουν τη μουρη 2-3 ποντους περισσοτερο ακριβως γι'αυτο το λογο...
Τα παντιλικια στο συνηθως λειο οδοστρωμα της πολης δεν χρειαζονται ιδιαιτερα σκληρη αναρτηση,καθως δεν εχει μεταφορες βαρους ακραιες.Σε γρηγορη οδηγηση σε ορεινο δρομο με μεικτο οδοστρωμα,συνηθως μια απλη αναρτηση τυπου bilstein-H&R φαινεται υπερ του δεοντος ικανοποιητικη...ομως στις ανωμαλιες του δρομου,χανεις πιο ευκολα τον ελεγχο,απ'οτι με μια καλη coilover λογω σχεσης bound-rebound και κατασκευης ελατηριων...
Δεν μου απαντησες ομως τον λογο που εμπιστευεσαι την bilstein περισσοτερο απο μια coilover της ιδιας αξιας....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....