Eξαιρετικο αμορτισερ. Θα κοντρολαρει ιδανικα την καροτσα και αμα το κυνηγας λιγο θα μεινεις πολυ ευχαριστημενος.
Το sport ειναι για εργοστασιακο υψος.
Για χαμηλωμα ειναι το sprint. Επι της ουσιας το ιδιο αμορτισερ με λιγο πιο κοντο καλαμι.
Το sprint ειναι αυτο που βγαινει και χοντρομπουκαλο(ανεστραμμε ο δλδ. Με τον μηχανισμο επανω και τον αξονα κατω. Αυτο που βλεπεις εσυ ειναι ενα κανονικο αμορτισερ με πολυ χοντρο καλαμι πανω γιατι επι της ουσιας εχει τις βαλβιδες κλπ μεσα).
Αν δεν το ζητησεις αυτο που θα σου ερθει ειναι το απλο.
Ελατηρια για χαμηλωμα κοιτα το pro kit της eibach, εχουν εξαιρετικη συμπεριφορα και σφιγγουν ωραια το αμαξι. Το χαμηλωνουν 2,5 ποντους μπροστα και 1 πισω. Κατι τετοιο, δεν θυμαμαι ακριβως.
Επισης πολυ καλα ειναι και τα ελατηρια της h&r που στο πρωτο σταδιο σε ριχνουν 3,5 μπροστα και 1,5 πισω απ οσο θυμαμαι.
Δεν ειμαι σιγουρος κυριως για τα χαμηλωματα πισω. Ψαχτο λιγο(ασε που τα χαμηλωματα που αναφερω ισχυουν για Ε46 αλλα νομιζω οτι ιδια ειναι και στο Ε36).
Προσωπικα προτιμω το eibach. Eιναι λιγο πιο σφιχτο, πιο απολυτο.
Το h&r στον αντιποδα ειναι λιγο πιο προοδευτικο.