ΟΧΙ βέβαια απλά βλέπουμε τις αγγελίες που βρίσκει ο Αιμίλιος!
ΟΧΙ βέβαια απλά βλέπουμε τις αγγελίες που βρίσκει ο Αιμίλιος!
δεν βλεπουμε τις αγγελειες του Αιμιλιου μονο.
τις βλεπουμε και τις απορριπτουμε ολες γιατι κρινουμε την κατασταση με τα χρηματα που πρεπει να αξιζει το αμαξι, παντα και συμφωνα με τα δικα μας κρητιρια θες να πεις.
σορυ, αλλα ειναι μπερδεμα ο τιτλος του θρεντ τοτε.
ps. Ακουω. Δεν ειναι αναγκη να μου φωναζεις.
M3 CSL
ankor (09-11-13), steliosm46 (09-11-13)
Αν έχεις χρόνο, πήγαινε όσο πιο πολλά test drive μπορείς.
Θα αποκτήσεις έτσι μιά αίσθηση, για το τι χρήση έχει φάει το κάθε αυτοκίνητο.
Και αν αυτά που λεει το κοντερ είναι αλήθεια.
Εγώ όταν έψαχνα το 2006-7, πήγα πάνω από 10 test-drive.
Και άλλα 2 για ένα φίλο μου.
Οδήγησα αυτοκίνητο με 130κ χλμ πολύ καλύτερο από άλλο με 50κ χλμ.
Και να παρατηρείς τα πάντα. Δισκόπλακες, πεντάλ, τιμόνια, χερούλια, αρμούς,
όλα...
Εννοείται ότι θα πρέπει να πεφτεις στις λακούβες, και να σκορτσαρεις το αμάξι
με πρωτη, σαν να μην ξέρεις να οδηγείς
Κατά τη γνώμη καλύτερα είναι να πάρεις SMG.
chief (09-11-13)
Aυτοκινητο γνησιο,ατρακαριστο με γνησια χιλιομετρα service αρχη τελος
αντιπροσωπεια με ζαντες που εχουν ενα τριχιλιαρο (διαιρουμενες) με ελαστικα
michelin καλα εξατμηση hartge με αναρτηση pss9 με ολα του τα βιβλια το
κρινεις στα 10-12 χιλιαρικα ; ; ;
Οκ με τα δικα σου ματια εχεις δικιο δηλαδη τα χρεπια που τα πουλαν στα 12-
14 χιλιαρικα και θελουν να φτασουν τα 20κ για να γινουν αυτοκινητα αν
γινουν αυτοκινητα ειναι καλα ας πουμε ; ; ;
Εγω με 15 που τοσο θα φυγει ανετα θα ημουν ικανοποιημενος για ενα καλο
Μ3 τα 20κ που ζηταει το ξανατονιζω οτι ειναι αρκετα πολλα !!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Christos 330 : 09-11-13 στις 19:05
Για το τίτλο του θρεντ έγινε βάπτιση απο τους διαχειριστές.Εγώ μια ζήτηση ξεκίνησα...κι εδώ έφτασε.Πίστεψε με chief δεν επηρεάζομαι ούτε θετικά ούτε αρνητικά απ τους φίλους του bmwfans.Απεναντίας τους ακούω και τους συμβουλέυομαι στο βαθμό που θέλω εγώ.Μπορεί σε κάποιους να τα χω κάνει τσουρέκια...ομολογουμένως... όμως έχω βοηθηθεί αρκετά απ το πρήξιμο,έχω δει αυτοκίνητα απο δώ και η λύση μόνο απο δώ πιστέυω πως θα έιναι.Απο στόμα σε στόμα,γνωστό γνωστού και απο φίλο σε φίλο,τριαντάφυλλο με φύλλο.![]()
Bazil Van Sinner (09-11-13)
Για να μή παρεξηγηθώ...το αμάξι δε το γνωρίζω και γω είπα μια τιμή πολύ χαμηλά για να φύγει.Συμφωνώ οτι το 15 θα ήταν πιο λογική τιμή.Το πόσο άνετα δε ξέρω.Στα μάτια τα δικά μου(πάντα)...το έριξα πιο κάτω μ αυτά που είδα να πουλιόντε και σε τιμές που ξέρω ή μου έχουν προτίνει.Η τιμή που θα πουληθεί θα μας λύσει τη <<διαφωνία>>.Τέλος μπορεί να ήμουν λίγο αυστηρότερος επειδή δεν με ενδιαφέρει ίσως...
Κοιταξε Αιμιλιε, εδω γινεται κριτικη σε σχεη με τη τιμη που αξιζουν με τα δικα σου κριτηρια .
Αυτο απο τη μια ειναι σεβαστό αφου εσυ πληρωνεις, απο την αλλη γνωμη μου (και ισως γνωμη και αλλων) δεν ειναι και ο σωστός τροπος που ακολουθεις.
Για παραδειγμα, σε πιο παλιο πόστ δεν σου εκανε ενα Μ3 γιατι φορουσε εισαγωγη, αναρτηση και επειδη μπηκε πιστα.
Για μενα και ισως για καποιον αλλο, εκτος του οτι τα εξτρα που ηταν φορτωμενο θα ηταν ενα θετικό στοιχειο, δεν θα εκανα αυτου του ειδους κριτική αν δεν πηγαινα να δω το αυτοκινητο απο κοντα.
Κατ αρχας θα εδινα αριθμο πλαισιου στην BMW, για να δω ιστορικό.
Θα εβαζα ενα GT1 πανω ή ενα Autologic για να δουμε μοτερ, αντλια, συμπλεκτη, βανος κλπ, να κοιταζα αν μετα απο τοα χρονια το πατωμα ειναι (αν ειναι) σωστα φτιαγμενο, να μην εχει καμια στουκα, αν ειναι τα συνεμπλοκ αλλαγμενα, ο θερμοστατης, ή αντλια νερου μετα απο τοσα χρονια, και διαφορα αλλα.
Στα ματια τα δικα σου, το αμαξι του ΝικΜ3 για παραδειγμα που ειναι 400 αλογα με της Παναγιας τα ματια απανω και εκανε μπαμ δυο φορες, να αξιζει 8 χιλιαρικα, στα δικα μου να αξιζει 38 χιλιαρικα γιατι ξερω οτι τα χρηματα που πεφτουν καθε χρονο στη συντηριη ειναι πολλα.
Δεν τα γραφω κακοπροερετα, αλλα θεωρω οτι το να καθοματε απο το νετ, ή απο κουβεντες απο γνωστο του γνωστου και να κανουμε τους διπλοματουχους εκτιμητες οχηματων χωρις να ακολουθουμε μια σωστη διαδικασια ειναι λαθος.
Λαθος ειναι να ζηταμε και ενα αμαξι που αξιζει 20 χιλιαδες και εμεις να προσφερουμε 10.
Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι την τιμη την οριζει ο πωλητης.
Αν βγαζει κερδος και ποσο, στην ουσια δεν πρεπει να μας ενδιαφερει αν το αμαξι τα αξιζει.
Δεν πρεπει να ξεχνας οτι το αμαξι εκτος του οτι ειναι απ τα πιο ζημιαρικα μοντελα που εχει βγαλει η BMW, εχει κλεισει και 10ετία.
Γνωμη μου ειναι οτι δεν πρεπει να κυνηγας ενα αμαξι που πιστευεις οτι ηταν κλεισμενο σε γκαραζ 29 μερες το μηνα και ο ιδιοκτητης απλα το γυαλιζε.
Γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να κοιταξεις για ενα αμαξι που ο ιδιοκτητης το συντηρουσε και του αλλαζε ανταλακτικα ακομη και πριν απο την ωρα τους.
Καλυτερα να τα βρεις ολα αλλαγμενα, γιατι θα χρειαστει να τα αλλαξεις εσυ.
Αν νομιζεις οτι θα βρεις ενα Μ3 10ετιας και θα ειναι τζαμι σε ολα, θα πεσεις εξω.
Φιλικα παντα.
M3 CSL
A8hnaios (09-11-13), alexm (09-11-13), Bazil Van Sinner (09-11-13), BILL007 (09-11-13), chrisgiapz3 (10-11-13), Dimimav (09-11-13), EVERGET (10-11-13), gant (09-11-13), imolarot (12-11-13), Leonidas_E39 (09-11-13), mark e92 (09-11-13), nikos1400 (12-11-13), pilot (10-11-13), RallyArt (09-11-13), soc12r (10-11-13), spar@ (09-11-13), steliosm46 (09-11-13), Vasilis M3 (09-11-13), zaharias (10-11-13)