Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 482

Θέμα: Προτάσεις για αγορά Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    20-12-10
    Περιοχή
    ATHENS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θες να σου στείλω 2-3 πράγματα με π.μ. να έρθετε σε επαφή?
    Εννοείται...αυτά δε τα ρωτάνε Βασίλη.

  2. The Following User Says Thank You to aimiliosbmw For This Useful Post:

    Vasilis M3 (08-11-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να εχετε υποψιν οτι υπαρχουν ακριβες ζημιες στο Μ3 που δεν μπορουν να προβλεφθουν και δεν εξαρτωνται αμεσα απο την χρηση του προηγουμενου ιδιοκτητη. Τρομπες SMG, Βαλβιδες Vanos, Βιδες εκκεντροφορων που ξεβιδωναν και αν καποιος ηταν τυχερος το διορθωνε χωρις αλλα προβληματα (και αν ατυχος, πηγαινε για αλλο μοτερ).
    Τα παραπανω μπορουσαν να συμβουν ανεξαρτητου αριθμου χιλιομετρων. Οποτε υπαρχει και πιθανοτητα ενα 'τζαμι αστερατο" Μ3 να βγαλει ζημιες αμεσως μετα την αγορα ακομη και οποιοδηποτε εξονυχιστικο ελεγχο να εχουμε κανει πριν.

    Και φυσικα υπαρχουν και ενα καρο ζημιες που εξαρτωνται και απο την χρηση οπως ταλαιπωρημενη φλατζα καυσης (αν δουλευε φτωχα με καποιο προγραμμα που κατα την πωληση εχει αφαιρεθει) η υποπλαισιο που απο την σκληρη χρηση ενω δεν εχει κανει ρωγμες κατα τον ελεγχο να το κανει στα επομενα χιλιομετρα καθως εχει ηδη καταπονηθει απο τον προηγουμενο, πραγματα ομως που δεν φαινονται κατα τον ελεγχο του αυτοκινητου.

    Προσωπικη μου αποψη, κανε τους τυπικους ελεγχους που κανουμε κατα την αγορα και αν κατι σου κανει, δωσε μεχρι 1-2 Κ παραπανω απο την τρεχουσα τιμη αγορας. Μεχρι εκει. Τα +10Κ για το αστερατο τζαματο κλπ (που μπορει και αυτο να βγαλει ζημιες οπως περιεγραψα παραπανω) μην τα εξεταζεις καθολου. Θα χρειαστει να εχεις υπομονη αυτην την περιοδο γιατι και η προσφορα εχει μειωθει κατακορυφα σε σχεση με την αρχη του ετους.

    Τωρα αν εχει και καποια αξεσουαρ, καλοδεχουμενα. Το Μ3 παντως να ξερεις (περα απο καποιες βελτιωσεις στα φρενα) δεν χρειαζεται κανενα aftermarket αξεσουαρ καθως ειναι ενα τελεια ισσοροπημενο αυτοκινητο για χρηση δρομου.

    Μια προσωπικη γνωμη απο καποιον που εζησε με Ε46 Μ3 για αρκετα χρονια.

  4. The Following 13 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (08-11-13), aristent (08-11-13), Bazil Van Sinner (08-11-13), BILL007 (08-11-13), bill_m3 (09-11-13), chrisgiapz3 (08-11-13), EVERGET (08-11-13), imolarot (12-11-13), Panos 316T (08-11-13), pilot (08-11-13), saulm3 (09-11-13), Vasilis M3 (08-11-13), zaharias (08-11-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να εχετε υποψιν οτι υπαρχουν ακριβες ζημιες στο Μ3 που δεν μπορουν να προβλεφθουν και δεν εξαρτωνται αμεσα απο την χρηση του προηγουμενου ιδιοκτητη. Τρομπες SMG, Βαλβιδες Vanos, Βιδες εκκεντροφορων που ξεβιδωναν και αν καποιος ηταν τυχερος το διορθωνε χωρις αλλα προβληματα (και αν ατυχος, πηγαινε για αλλο μοτερ).
    Τα παραπανω μπορουσαν να συμβουν ανεξαρτητου αριθμου χιλιομετρων. Οποτε υπαρχει και πιθανοτητα ενα 'τζαμι αστερατο" Μ3 να βγαλει ζημιες αμεσως μετα την αγορα ακομη και οποιοδηποτε εξονυχιστικο ελεγχο να εχουμε κανει πριν.

    Και φυσικα υπαρχουν και ενα καρο ζημιες που εξαρτωνται και απο την χρηση οπως ταλαιπωρημενη φλατζα καυσης (αν δουλευε φτωχα με καποιο προγραμμα που κατα την πωληση εχει αφαιρεθει) η υποπλαισιο που απο την σκληρη χρηση ενω δεν εχει κανει ρωγμες κατα τον ελεγχο να το κανει στα επομενα χιλιομετρα καθως εχει ηδη καταπονηθει απο τον προηγουμενο, πραγματα ομως που δεν φαινονται κατα τον ελεγχο του αυτοκινητου.

    Προσωπικη μου αποψη, κανε τους τυπικους ελεγχους που κανουμε κατα την αγορα και αν κατι σου κανει, δωσε μεχρι 1-2 Κ παραπανω απο την τρεχουσα τιμη αγορας. Μεχρι εκει. Τα +10Κ για το αστερατο τζαματο κλπ (που μπορει και αυτο να βγαλει ζημιες οπως περιεγραψα παραπανω) μην τα εξεταζεις καθολου. Θα χρειαστει να εχεις υπομονη αυτην την περιοδο γιατι και η προσφορα εχει μειωθει κατακορυφα σε σχεση με την αρχη του ετους.

    Τωρα αν εχει και καποια αξεσουαρ, καλοδεχουμενα. Το Μ3 παντως να ξερεις (περα απο καποιες βελτιωσεις στα φρενα) δεν χρειαζεται κανενα aftermarket αξεσουαρ καθως ειναι ενα τελεια ισσοροπημενο αυτοκινητο για χρηση δρομου.

    Μια προσωπικη γνωμη απο καποιον που εζησε με Ε46 Μ3 για αρκετα χρονια.
    ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ! ΤΕΛΟΣ...



  6. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    saulm3 (09-11-13), turbodog (08-11-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    20-12-10
    Περιοχή
    ATHENS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να εχετε υποψιν οτι υπαρχουν ακριβες ζημιες στο Μ3 που δεν μπορουν να προβλεφθουν και δεν εξαρτωνται αμεσα απο την χρηση του προηγουμενου ιδιοκτητη. Τρομπες SMG, Βαλβιδες Vanos, Βιδες εκκεντροφορων που ξεβιδωναν και αν καποιος ηταν τυχερος το διορθωνε χωρις αλλα προβληματα (και αν ατυχος, πηγαινε για αλλο μοτερ).
    Τα παραπανω μπορουσαν να συμβουν ανεξαρτητου αριθμου χιλιομετρων. Οποτε υπαρχει και πιθανοτητα ενα 'τζαμι αστερατο" Μ3 να βγαλει ζημιες αμεσως μετα την αγορα ακομη και οποιοδηποτε εξονυχιστικο ελεγχο να εχουμε κανει πριν.

    Και φυσικα υπαρχουν και ενα καρο ζημιες που εξαρτωνται και απο την χρηση οπως ταλαιπωρημενη φλατζα καυσης (αν δουλευε φτωχα με καποιο προγραμμα που κατα την πωληση εχει αφαιρεθει) η υποπλαισιο που απο την σκληρη χρηση ενω δεν εχει κανει ρωγμες κατα τον ελεγχο να το κανει στα επομενα χιλιομετρα καθως εχει ηδη καταπονηθει απο τον προηγουμενο, πραγματα ομως που δεν φαινονται κατα τον ελεγχο του αυτοκινητου.

    Προσωπικη μου αποψη, κανε τους τυπικους ελεγχους που κανουμε κατα την αγορα και αν κατι σου κανει, δωσε μεχρι 1-2 Κ παραπανω απο την τρεχουσα τιμη αγορας. Μεχρι εκει. Τα +10Κ για το αστερατο τζαματο κλπ (που μπορει και αυτο να βγαλει ζημιες οπως περιεγραψα παραπανω) μην τα εξεταζεις καθολου. Θα χρειαστει να εχεις υπομονη αυτην την περιοδο γιατι και η προσφορα εχει μειωθει κατακορυφα σε σχεση με την αρχη του ετους.

    Τωρα αν εχει και καποια αξεσουαρ, καλοδεχουμενα. Το Μ3 παντως να ξερεις (περα απο καποιες βελτιωσεις στα φρενα) δεν χρειαζεται κανενα aftermarket αξεσουαρ καθως ειναι ενα τελεια ισσοροπημενο αυτοκινητο για χρηση δρομου.

    Μια προσωπικη γνωμη απο καποιον που εζησε με Ε46 Μ3 για αρκετα χρονια.
    Σεβαστή και χρήσιμη η τοποθέτηση σου.Για τα φρένα το γνωρίζω,έχω διαβάσει κι εγω απο χρήστες,περιοδικά, απο τότε που βγήκε οτι τα φρένα του δεν επαρκούν.Για αξεσουάρ μίλησα μόνο για τα μαμά navi,ηλιοροφή,σαλόνια full δέρμα και ρυθμίσεις,πακέτα φωτισμού,κανα τελικό,csl parts και ως εκεί.Τα aftermarket στη φάση που ψάχνω αντιθέτως μου ρίχνουν την εικόνα του αυτοκινήτου.Ευχαριστώ...

  8. The Following 2 Users Say Thank You to aimiliosbmw For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (08-11-13), mark e92 (08-11-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP