Σελίδα 5 από 49 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 482

Θέμα: Προτάσεις για αγορά Μ3 Ε46

  1. #41
    Εγγραφή
    20-12-10
    Περιοχή
    ATHENS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νομιζω οτι θυμηθηκα.Του Τσαβου που ανεβασα κανενας δεν ξερει?
    Νομιζω οτι πρεπει να γνωρισω καλυτερα τον Everget....με ολο το θαρρος.

  2. #42
    Εγγραφή
    31-03-10
    Περιοχή
    Αθηνα
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    307
    Thanked
    1538
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    [QUOTE=stef;442959]Ναι αμέ πουλήθηκαν
    Και αυτό με τα λίγα χλμ που ανήκε σε υπάλληλο του Σπανού και βρισκόταν πολύ καιρο σε μάντρα στην Αμφιθέας![/QUOTE

    Ναι, του Κόκκινου λες, πουλήθηκε από τον Δαουλάρη μετα από τουρ πολλών μηνών (22,500ε)

  3. #43
    Εγγραφή
    20-12-10
    Περιοχή
    ATHENS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατί δεν παίρνεις ένα με 10.000 σε μια σχετικά αποδεκτή κατάσταση, και έπειτα βάλε τα άλλα 5 για να το κάνεις όπως εσύ θέλεις με την ησυχία σου.

    μόνο έτσι θα ξέρεις την πραγματική κατάσταση του αυτοκινήτου. βρές ένα που να μην θέλει λάστιχα - ανάρτηση - φρένα, και το μοτέρ του να δουλεύει ωραία.

    βάλτο μέσα και ξεκίνα. προσωπικά εγώ σαν ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου εδώ και 6 χρόνια πλέον, αυτό ακριβώς θα έκανα. για να μη σου πώ ότι αν τα παραπάνω που λέω είναι οκ, πιθανόν να δώσεις κάτι λιγότερα απο 2κ για ψιλομαζέματα. σου μένει και μια τριάρα για να πάρεις και ένα μοτέρ κάβα σε περίπτωση στραβής.

    τα Μ3 τα 46άρια έχουν αρκετά κακό παρελθόν σαν αμάξια. σήμερα επίσης, το πιο πιθανό είναι να είσαι μέχρι και τέταρτος ιδιοκτήτης σε κάποιες περιπτώσεις.

    εσύ αποφασίζεις, σκέψου και αυτή την επιλογή όμως που σου προτείνω. να είσαι σίγουρος ότι έτσι θα έχεις τα λιγότερα προβλήματα και ας έχει και λίγο τσαλακωμένο δέρμα το αμάξι.
    Δεν διαφωνω με τα παραπανω αλλα τουλαχιστον να σου κανει κλικ σε γενικες γραμμες.Δηλαδη να εχεις μια καλη βαση τουλαχιστον....1)χρωμα, silver gray τρελενομαι 2)SMG που πολυ απο δω μπορει να με κραξουν συμβιβαζομαι και με manual 3)ηλιοροφη ειναι το φετιχ μου.Για ολα τα υπολοιπα δε θα ειχα κανενα προβλημα οπως το λες να ασχοληθω και σιγα σιγα να το φερω στα μετρα μου.Σαν του everget ας πουμε!!!
    Ολα αυτα τα λεω γιατι υστερα απο μια ανακατασκευη στο Ε21 μου αρκει δε θελω να ξανα μπλεξω.Ειμαι τοσο ψειρας που δε θα μου φτασουν αλλα τοσα για να το φτιαξω.Πλεον δεν υπαρχει ουτε χρονος,χρημα,διαθεση και να το χαρω πρωτα απ ολα.Γι αυτο και το ψυχολογικο τον ΚΗΜ που συνεπαγεται με φθορες συνηθως.
    Το βασικοτερο κολλημα και καθαρα ψυχολογικο ειναι τα khm

  4. #44
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aimiliosbmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομιζω οτι θυμηθηκα.Του Τσαβου που ανεβασα κανενας δεν ξερει?
    Νομιζω οτι πρεπει να γνωρισω καλυτερα τον Everget....με ολο το θαρρος.
    Αιμίλιε με χαρά να γνωριστούμε και να σε βοηθήσω στην αναζήτηση καλού αυτοκινήτου. Το δικό μου πάντως δεν σκέφτομαι να το αποχωριστώ. Είναι τρελό το γεγονός ότι πλέον δεν μπορείς να βρεις καλό Μ3 όπως το θες, διότι κάποτε η ποικιλία στην ελληνική αγορά ήταν τεράστια. Προφανώς πολλά αυτοκίνητα ή φύγαν εξωτερικό ή έχουν γκαραζωθεί από τους ιδιοκτήτες τους διότι και η πώληση αλλά και η κυκλοφορία τους κρίνεται ασύμφορη. Πάντως μην κολλάς με το χρώμα, πίστεψέ με το Μ3 Ε46 είναι τόσο όμορφο αυτοκίνητο που είναι ωραίο σε όλα τα χρώματα...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  5. #45
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Η αλήθεια είναι πως όταν ψάχνεις μεταχειρισμένο πρώτα (θα πρέπει να) σε ενδιαφέρει να είναι καλό το αυτοκίνητο και μετά το χρώμα.

    Αν και προσωπικά κίτρινο και ασημί δεν θα αγόραζα με τίποτα.
    Nikos

  6. #46
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aimiliosbmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χτες εθεάθη ενα silver gray στη Κύμης και μου ερχόταν να τον σταματήσω αν το πουλάει....
    σου εχω στειλει p.m ...

  7. #47
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αλήθεια είναι πως όταν ψάχνεις μεταχειρισμένο πρώτα (θα πρέπει να) σε ενδιαφέρει να είναι καλό το αυτοκίνητο και μετά το χρώμα.

    Αν και προσωπικά κίτρινο και ασημί δεν θα αγόραζα με τίποτα.
    Το ασημί το θεωρώ άψογο για Μ3, ιδίως με κάποιες πινελιές (gunmetal grey ζαντες και ίσως κάρμπον αυτοκόλλητο στον ουρανό).
    Του Μοnsta που πάνω κάτω έτσι ήταν, το θεωρώ απ'τα πιο όμορφα Μ3 Ε46 που είχα δει ποτέ.

    Φυσικά γούστα είναι αυτά.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  8. #48
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και του Vagmag πάνω κάτω έτσι είναι
    χαχαχα
    UP YOURS!

  9. #49
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aimiliosbmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν διαφωνω με τα παραπανω αλλα τουλαχιστον να σου κανει κλικ σε γενικες γραμμες.Δηλαδη να εχεις μια καλη βαση τουλαχιστον....1)χρωμα, silver gray τρελενομαι 2)SMG που πολυ απο δω μπορει να με κραξουν συμβιβαζομαι και με manual 3)ηλιοροφη ειναι το φετιχ μου.Για ολα τα υπολοιπα δε θα ειχα κανενα προβλημα οπως το λες να ασχοληθω και σιγα σιγα να το φερω στα μετρα μου.Σαν του everget ας πουμε!!!
    Ολα αυτα τα λεω γιατι υστερα απο μια ανακατασκευη στο Ε21 μου αρκει δε θελω να ξανα μπλεξω.Ειμαι τοσο ψειρας που δε θα μου φτασουν αλλα τοσα για να το φτιαξω.Πλεον δεν υπαρχει ουτε χρονος,χρημα,διαθεση και να το χαρω πρωτα απ ολα.Γι αυτο και το ψυχολογικο τον ΚΗΜ που συνεπαγεται με φθορες συνηθως.
    Το βασικοτερο κολλημα και καθαρα ψυχολογικο ειναι τα khm
    Γιατί δεν κοιτάς και σε 92αρι ;;;
    Με λιγη υπομονή κάτι θα βρείς μετά από την 1/1...

  10. #50
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aimiliosbmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν διαφωνω με τα παραπανω αλλα τουλαχιστον να σου κανει κλικ σε γενικες γραμμες.Δηλαδη να εχεις μια καλη βαση τουλαχιστον....1)χρωμα, silver gray τρελενομαι 2)SMG που πολυ απο δω μπορει να με κραξουν συμβιβαζομαι και με manual 3)ηλιοροφη ειναι το φετιχ μου.Για ολα τα υπολοιπα δε θα ειχα κανενα προβλημα οπως το λες να ασχοληθω και σιγα σιγα να το φερω στα μετρα μου.Σαν του everget ας πουμε!!!
    Ολα αυτα τα λεω γιατι υστερα απο μια ανακατασκευη στο Ε21 μου αρκει δε θελω να ξανα μπλεξω.Ειμαι τοσο ψειρας που δε θα μου φτασουν αλλα τοσα για να το φτιαξω.Πλεον δεν υπαρχει ουτε χρονος,χρημα,διαθεση και να το χαρω πρωτα απ ολα.Γι αυτο και το ψυχολογικο τον ΚΗΜ που συνεπαγεται με φθορες συνηθως.
    Το βασικοτερο κολλημα και καθαρα ψυχολογικο ειναι τα khm
    για να βρείς πάντως και να έχεις 46άρι Μ3 στην κατάσταση που το θέλεις, να ξέρεις ότι θα πρέπει να βάλεις και το χεράκι σου. ξαναλέω την γνώμη μου αι γίνομαι πιο συγκεκριμένος.

    βρές τον συνδιασμό που θές. τα χιλιόμετρα άστα στην άκρη...τσέκαρε όσο καλύτερα γίνεται το μοτέρ και το βάνος. υπάρχουν πολλοί παραμέτροι που μπορούν να τσεκαριστούν μέσο διαγνωστικού, απο το μοτέρ το ίδιο, μέχρι βολτάζ μαφ, πολλαπλασιαστών, ποτενσιόμετρα και 1002 άλλα. αν όλα είναι οκ, δεν βρίσκω λόγο να μην πάρεις ένα τέτοιο αμάξι και ας έχει και 150κ χιλιόμετρα.

    τσέκαρε φρένα, λάστιχα, ανάρτηση. μπορει να σου φύγουν αρκετά αν αυτά που φοράει είναι για πέταμα.

    αν λοιπόν όλα είναι οκ, το τσιμπάς και το χώνεις κατευθείαν μέσα. καινούριο δερματάκι σε καθήσματα και τιμόνι, 700 ίσως και πιο κάτω...δε νομίζω οι δερματάδες να πνίγονται στην δουλειά, οπότε και λίγο παζάρι δεν βλάπτει.

    κομπλέ σέρβις με φίλτρα βενζίνης - λαδιού, βαλβολίνες σαζμάν - διαφορικού, λάδια, μπουζί, πολαπλασιαστές (αν είναι πεσμένοι...στο διαγνωστικό θα σου δείξει αν θέλεις), ρύθμιση βαλβίδων και είσαι κομπλέ. αν θέλεις κάνεις και έναν καθαρισμό στα μπεκ. κοστουμάκι περίπου 800.

    αλλαγή όλα τα σινεμπλόκ, συμπεριλαμβανομένου και της γέφυρας και μιας που θα κατέβει βάζεις και ενίσχυση στο πάτωμα σου. σύνολο άλλα 600-700.

    και είσαι περίπου στα 2 χιλιάρικα με αμάξι τσιλικαδούρα. αν δεν βαριέσαι με ένα 400ράκι αλλάζεις και μέταλα, οπότε είσαι στα 2,5κ...

    αν μιλάμε για αμάξι το οποίο αγοράστηκε με 10κ, σου μένει ένα 2,5άρι. μαζεύεις κάνα φραγκάκι ακόμα περίπου στο χιλιάρι και τσιμπάς και ένα μοτεράκι, έτσι για να υπάρχει.

    παρασκευή αγοράζεις, την ίδια μέρα το βάζεις μέσα. την επόμενη παρασκευή είσαι έτοιμος με την αμαξάρα σου...

    προσωπικά για μένα με το συγκεκριμένο αμάξι, μόνο αυτή η οδός αξίζει. αν ήξερα το 2007 αυτά που ξέρω σήμερα για το αμάξι μου, θα είχα γλυτώσει τουλάχιστον 12άρι - 13άρι. μην κάνεις το ίδιο λάθος και εσύ και όποιος άλλος ψάχνει για Μ 46άρι. είναι δύσκολη αγορά και αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, θα πρέπει να ακολουθήσεις οδούς που ακούγονται παράλογοι.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    oldcarskickass (21-11-13)

Σελίδα 5 από 49 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP