Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: Αλλαγή σινεμπλόκ Ζ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skaros Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες? (κοστος, ποσο ευκολα τοποθετουνται και ποσο ευκολα βρισκονται)
    Υπο προυποθεσεις δεν ειναι κατι δυσκολο. Ειχα μαζεψει απο το διαδυκτιο αρκετες φωτογραφιες να τις εχω ως μπουσουλα για οταν θα γινοταν η δουλεια.
    Θα τις ποσταρω και εδω και οποιος πιστος ας το κανει για να δει ασπρη μερα με την βελτιωση της οδικης συμπεριφορας και την αποφυγη της ανεξελεγκτης φθορας των ελαστικων.

    Το 1ο Σταδιο εχει ως εξης ...

    Αρχικα αφου κατεβασουμε γεφυρα αφαιρουμε το χρωμα απο τις βασεις που πιανουν τα ψαλιδια :









    Υστερα την στερεωνουμε κατω καλα και την αλφαδιαζουμε για να καθετε ολοισια :






    Εννοειται πως απαιτειται απολυτη ακριβεια :




    Αφου η γεφυρα ειναι απολυτα αλφαδιασμενη βαζουμε ενα ενα τα λαμακια και τα αλφαδιαζουμε και αυτα για να βαλουμε σημαδια που θα κατσουν ακριβως αλλα και που θα ανοιχτουν οι τρυπες :







    Βαζουμε τα σημαδια :





    Πριν μπουμε σε τελικο σταδιο βαζουμε τα λαμακια μαζι με τις καμπεροβιδες για να στερεωθουν τα λαμακια και τους κανουμε το τελικο αλφαδιασμα/μετρημα (στα λαμακια) ξανατσεκαρωντας βεβαια και την γεφυρα :



    Τελος 1ου σταδιου ...

  2. The Following 7 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    aristent (04-11-13), Bazil Van Sinner (04-11-13), BILL007 (04-11-13), Panos 316T (04-11-13), skaros (04-11-13), VanVIC (04-11-13), zografias (05-11-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και το 2ο και τελικο σταδιο εχει ως εξης ...

    Καλο κολλημα/γανωμα στα λαμακια :









    Και μετα βαφη, ειτε τοπικα στις κολλησεις ειτε συνολικα σε ολη την γεφυρα :






    Ακολουθει στεγνωμα, τοποθετηση και τελος η πολυποθητη ευθυγραμμιση και στους πισω πλεον τροχους.


    Να επισημανω μονο, το ανοιγμα/μεγαλωμα στις τρυπες που ειναι προς το διαφορικο γινεται καθετα (καμπερ) ενω τις εξω τρυπες τις ανοιγουμε/μεγαλωνουμε οριζοντια (συγκλιση).

    Αυτα τα λιγα και απλα πραγματα.

  4. The Following 8 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    aristent (04-11-13), Bazil Van Sinner (04-11-13), BILL007 (04-11-13), Panos 316T (04-11-13), skaros (04-11-13), VanVIC (04-11-13), z3val (05-11-13), zografias (05-11-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP