Κάλα βρέ παληκάρι μου .
Α) Τήν μιά σου βγάζει μή κανονικό μείγμα στο πρώτο κύλινδρο
Β) Τήν άλλη Λ
καί τώρα maf sensor !!!
Έάν έχου το σωστό διαγνωστικό BMW DIS και μόνο !!! Θά πρέπει αφόυ
το αμάξι έχει φτάσει τους 90 με 95 βαθμούς να έχεται 7,5 με 8,2 mbar στο ρελαντί !!΄΄Οταν πατάτε το γκάζι να επανέρχεται σε αυτές τις μετρήσεις !!
Ολα αυτα μόνο με το DIS ΔΙΑΓΝΩΤΙΚΌ ΤΗΣ BMW
Kαι θα πρέπει να βρείς μάστορα με Α@@### ΔΙΑ και όχι Α@@### ΙΔΙΑ
μάστορα που να ξέρει να διαβάζει τη του λέει το αμάξι !!!!!!!!!!
Δέν φταίει το αμάξι !! Εάν αυτό έχει μιά τεχνολογια Χ !!!
Δέκαχρονών αμάξι είναι !!!!
Αντε να δούμε τι θα γίνει σε λίγο καιρό με την Νεα σειρα της bmw !!!![]()