-
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Κάνεις ένα διάβασμα αφού πιάσει τελική θερμοκρασία ο κινητήρας στις τιμές maf, map, προσαρμογών λ και αν είσαι σχετικός με το άθλημα της διάγνωσης πρέπει να βγάλεις άκρη τι τρέχει...Όσο για την πίεση στο σύστημα τροφοδοσίας τα πράγματα είναι ξεκάθαρα από πλεύράς BMW, τα μαστόρια δεν ξέρω τι καταλαβαίνουν και άμα διαβάζουν βέβαια...Εν τέλει σου είπαν ότι είσαι φτωχός στα μίγματα και μάλιστα υπό φορτίο??
-
The Following User Says Thank You to enatos For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP