Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 97

Θέμα: N42B20 SOS

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikpapas44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλοι γεια σας, επανήλθα με στοιχεία για το πρόβλημά μου. Λοιπόν, πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της BMW και το διαγνωστικό του έγραψε μη κανονικό μίγμα στον πρώτο κύλινδρο. Έσβησε την βλάβη ο μάστορας και το αμάξι μετά το σβήσιμο της βλάβης έχει πολύ καλή ροπή. Μου έδωσε το πιεσόμετρο να μετρήσω την πίεση της βενζίνης στο κύκλωμα και την ροή καυσίμου. Την μέτρησα και βρήκα τα εξής: Όταν ανοίγω το διακόπτη στην θέση ON η πίεση φτάνει στα 60 psi, όταν βάζω τον κινητήρα σε λειτουργία η πίεση φτάνει στα 94 psi. Στραγγαλίζω την παροχή καυσίμου πριν από το όργανο ( δηλαδή βλέπω την μπεκιέρα και τα μπέκ) τότε η πίεση του καυσίμου πέφτει ομαλά μέχρι περίπου τα 40 psi, όπου ο κινητήρας αρχίζει και ρετάρει, απελευθερώνω την ροή του καυσίμου και ο κινητήρας επανέρχεται σε κανονική λειτουργία. Στραγγαλίζω μετά το πιεσόμετρο (βλέπω δηλαδή το υπόλοιπο κύκλωμα προς το ρεζερβουάρ), η πίεση μένει σταθερή στα 94 psi, δηλαδή ο μετρητής πίεσης του φίλτρου δουλεύει κανονικά. Σβήνω το αμάξι με στραγγαλισμένη την παροχή καυσίμου πριν από το όργανο ( δηλαδή βλέπω την μπεκιέρα και τα μπέκ) η πίεση παραμένει σταθερή στα περίπου 90 psi. (Δηλαδή τα μπέκ είναι οκ, π.χ. δεν κατουράνε). Ξαναβάζω μπροστά και μαζεύει ξανά πίεση και σβήνω τον κινητήρα με στραγγαλισμένη την παροχή καυσίμου μετά το όργανο (βλέπω δηλαδή το υπόλοιπο κύκλωμα προς το ρεζερβουάρ) η πίεση πέφτει απότομα στα 60 psi και συνεχίζει με αργό ρυθμό μέχρι το μηδέν (0). Αυτό μπορεί να διαρκέσει 15 έως 20 λεπτά για να φτάσει στο μηδέν. Μέχρι τότε το λαμπάκι του κινητήρα ήταν σβηστό. Την επόμενη ημέρα πήρα το αμάξι το πρωί να πάω στην δουλειά και αφού διένυσα περίπου επτά χιλιόμετρα το λαμπάκι άναψε χωρίς να κάνει καμία διακοπή ο κινητήρας ή να χάσει τη ροπή του. Τι λέτε? Θα μας τρελάνει ή να του βάλω φωτιά?
    Ξεκίνησα και αλλάζω τα φτηνά κομμάτια πρώτα μήπως και πετύχω το πρόβλημα χωρίς μεγάλο κόστος, π.χ. πριν από λίγο καιρό άλλαξα τον αισθητήρα στροφάλου κόστος περίπου 35 Ευρώ αγορά και τον τοποθέτησα μόνο μου, αγόρασα τον με νούμερο 9 Αισθητήρας θερμοκρασίας νερό/λάδι στο παρακάτω:
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...&fg=10&lang=el
    με κόστος 12 Ευρώ και θα τον τοποθετήσω μόνος μου. Με αφορμή λοιπόν που θα βγάλω την πολλαπλή εισαγωγής, και επειδή το έχω ξανακάνει λέω να αλλάξω και το νούμερο 8 το οποίο κοστίζει 7.5 Ευρώ.
    Επίσης σκέφτομαι να αλλάξω και το νούμερο 6 και το νούμερο 12 (το οποίο δεν ξέρω τι είναι) για να λήξει η ιστορία με τα φτηνά και το ζόρι της πολλαπλής εισαγωγής. Τι γνώμη σας παιδιά.
    Πώς το κατάλαβες ότι κάποιο μπέκ δέν κατουράει ??????
    Εάν το ΄διαγνωστικό της BMW σας λέει γιά Λ γιάποιο λόγο δέν τον αλλάζεις ??Μάς τα λές λίγι μπερδεμένα >>!! ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ

    Α) Οχι κανονικό μιγμα στον πρώτο κύλινδρο .
    Β) Προβλημα στον Λ

    Ο Λ διαβάζει μείγματα long trims and Short trims εάν εσει έχεις πρόβλημα στο μπέκ Ν1 καλώς διαβάζει ο Λ φτωχά μείγματα !!!
    Οπότε μήπως πρέπει να κοιτάξεις την μπεκέρα σου ???!!!!!!!!!!!!!!!

    Με τα λεγόμενά ςσου εγώ αυτό καταλαβαίνω !!!!

  2. The Following 3 Users Say Thank You to E461800 For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-13), Kostas_1 (02-11-13), tasos.kamv (01-11-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP