Σελίδα 3 από 10 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 97

Θέμα: N42B20 SOS

  1. #21
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ποιός είναι ο μάστορας???
    Που το πήγες???

    Είσαι Γιάννενα απ'ότι θυμάμαι....

  2. #22
    Εγγραφή
    29-03-13
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    135
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δυστυχώς οι πληροφορίες που σου δίνει-μας λες είναι ελάχιστες για να σε βοηθήσουμε αποτελεσματικά.Πρέπει να μας πεις τις βλάβες του διαγνωστικού...Από ό,τι καταλαβαίνω μάλλον έχεις ξεφύγει σε προσαρμογές και γιάυτό "χρεώνει" τον διαχωριστή αναθυμιάσεων.Αλλά πιστεύω ότι είναι το τελευταίο που πρέπει κάποιος να ενοχοποιήσει (λόγω κλίματος της χώρας μας) το οποίο είναι πρώτο σε κόστος εργασίας...Και κατι τελευταίο δεν υπαρχει κωδικός βλάβης για αυτό το εξάρτημα...

  3. The Following User Says Thank You to enatos For This Useful Post:

    tasos.kamv (21-10-13)

  4. #23
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλοι δυστυχώς κάποιο προγραμματισμένο ραντεβού δεν μου επιτρέπει να συνεχίσω με το θέμα του αυτοκινήτου γιατί θα βρίσκομαι σε νοσοκομείο. Όταν τελειώσει το πρόβλημά μου σε λίγες μέρες θα επανέλθω. Σας ευχαριστώ όλους να είστε καλά.

  5. #24
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλοι γεια σας, επανήλθα με στοιχεία για το πρόβλημά μου. Λοιπόν, πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της BMW και το διαγνωστικό του έγραψε μη κανονικό μίγμα στον πρώτο κύλινδρο. Έσβησε την βλάβη ο μάστορας και το αμάξι μετά το σβήσιμο της βλάβης έχει πολύ καλή ροπή. Μου έδωσε το πιεσόμετρο να μετρήσω την πίεση της βενζίνης στο κύκλωμα και την ροή καυσίμου. Την μέτρησα και βρήκα τα εξής: Όταν ανοίγω το διακόπτη στην θέση ON η πίεση φτάνει στα 60 psi, όταν βάζω τον κινητήρα σε λειτουργία η πίεση φτάνει στα 94 psi. Στραγγαλίζω την παροχή καυσίμου πριν από το όργανο ( δηλαδή βλέπω την μπεκιέρα και τα μπέκ) τότε η πίεση του καυσίμου πέφτει ομαλά μέχρι περίπου τα 40 psi, όπου ο κινητήρας αρχίζει και ρετάρει, απελευθερώνω την ροή του καυσίμου και ο κινητήρας επανέρχεται σε κανονική λειτουργία. Στραγγαλίζω μετά το πιεσόμετρο (βλέπω δηλαδή το υπόλοιπο κύκλωμα προς το ρεζερβουάρ), η πίεση μένει σταθερή στα 94 psi, δηλαδή ο μετρητής πίεσης του φίλτρου δουλεύει κανονικά. Σβήνω το αμάξι με στραγγαλισμένη την παροχή καυσίμου πριν από το όργανο ( δηλαδή βλέπω την μπεκιέρα και τα μπέκ) η πίεση παραμένει σταθερή στα περίπου 90 psi. (Δηλαδή τα μπέκ είναι οκ, π.χ. δεν κατουράνε). Ξαναβάζω μπροστά και μαζεύει ξανά πίεση και σβήνω τον κινητήρα με στραγγαλισμένη την παροχή καυσίμου μετά το όργανο (βλέπω δηλαδή το υπόλοιπο κύκλωμα προς το ρεζερβουάρ) η πίεση πέφτει απότομα στα 60 psi και συνεχίζει με αργό ρυθμό μέχρι το μηδέν (0). Αυτό μπορεί να διαρκέσει 15 έως 20 λεπτά για να φτάσει στο μηδέν. Μέχρι τότε το λαμπάκι του κινητήρα ήταν σβηστό. Την επόμενη ημέρα πήρα το αμάξι το πρωί να πάω στην δουλειά και αφού διένυσα περίπου επτά χιλιόμετρα το λαμπάκι άναψε χωρίς να κάνει καμία διακοπή ο κινητήρας ή να χάσει τη ροπή του. Τι λέτε? Θα μας τρελάνει ή να του βάλω φωτιά?
    Ξεκίνησα και αλλάζω τα φτηνά κομμάτια πρώτα μήπως και πετύχω το πρόβλημα χωρίς μεγάλο κόστος, π.χ. πριν από λίγο καιρό άλλαξα τον αισθητήρα στροφάλου κόστος περίπου 35 Ευρώ αγορά και τον τοποθέτησα μόνο μου, αγόρασα τον με νούμερο 9 Αισθητήρας θερμοκρασίας νερό/λάδι στο παρακάτω:
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...&fg=10&lang=el
    με κόστος 12 Ευρώ και θα τον τοποθετήσω μόνος μου. Με αφορμή λοιπόν που θα βγάλω την πολλαπλή εισαγωγής, και επειδή το έχω ξανακάνει λέω να αλλάξω και το νούμερο 8 το οποίο κοστίζει 7.5 Ευρώ.
    Επίσης σκέφτομαι να αλλάξω και το νούμερο 6 και το νούμερο 12 (το οποίο δεν ξέρω τι είναι) για να λήξει η ιστορία με τα φτηνά και το ζόρι της πολλαπλής εισαγωγής. Τι γνώμη σας παιδιά.

  6. The Following User Says Thank You to nikpapas44 For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-13)

  7. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το αμαξι πάει καλά και μόνο το λαμπακι αναβει?

  8. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-13)

  9. #26
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλοι ξέχασα να σας πω ότι ενώ είχα το πιεσόμετρο συνδεμένο σε κάποια στιγμή ξαφνικά στον κινητήρα έπαιξαν οι στροφές του, (ρετάριζε για δύο δευτερόλεπτα περίπου μεταξύ 750 και 400 στροφές περίπου), τότε τελείως τυχαία είδα την βελόνα του πιεσόμετρου να παίζει πάνω κάτω μεταξύ 80 και 90 psi περίπου, υποψιάζομαι το ρελέ της αντλίας ή κάποιο άλλο ρελέ. Τι λέτε?
    Φίλε sharky εσθάνομαι ότι έπεσαν οι στροφές του ρελαντί είναι περίπου στις 750, είναι καλά? Επίσης βγάζει έναν μικρό κραδασμό στο ρελαντί και νομίζω ότι ψιλορετάρει.

  10. #27
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να βαλεις το αμαξι σε διαγνωστικό και να κανετε μεθοδικά τον αναλυτικό έλεγχο που σε καθοδηγεί να κανεις διαδικασιες και να ελεγχει.
    Οχι τον γρηγορο που βγαζει την γενική βλαβη.

  11. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-13)

  12. #28
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε sharky αυτό κάναμε. Η διαδικασία κράτησε πάνω από μισή ώρα.

  13. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και συνεχίζει και βγάζει "λ" ???

  14. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-13)

  15. #30
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikpapas44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλοι γεια σας, επανήλθα με στοιχεία για το πρόβλημά μου. Λοιπόν, πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της BMW και το διαγνωστικό του έγραψε μη κανονικό μίγμα στον πρώτο κύλινδρο. Έσβησε την βλάβη ο μάστορας και το αμάξι μετά το σβήσιμο της βλάβης έχει πολύ καλή ροπή. Μου έδωσε το πιεσόμετρο να μετρήσω την πίεση της βενζίνης στο κύκλωμα και την ροή καυσίμου. Την μέτρησα και βρήκα τα εξής: Όταν ανοίγω το διακόπτη στην θέση ON η πίεση φτάνει στα 60 psi, όταν βάζω τον κινητήρα σε λειτουργία η πίεση φτάνει στα 94 psi. Στραγγαλίζω την παροχή καυσίμου πριν από το όργανο ( δηλαδή βλέπω την μπεκιέρα και τα μπέκ) τότε η πίεση του καυσίμου πέφτει ομαλά μέχρι περίπου τα 40 psi, όπου ο κινητήρας αρχίζει και ρετάρει, απελευθερώνω την ροή του καυσίμου και ο κινητήρας επανέρχεται σε κανονική λειτουργία. Στραγγαλίζω μετά το πιεσόμετρο (βλέπω δηλαδή το υπόλοιπο κύκλωμα προς το ρεζερβουάρ), η πίεση μένει σταθερή στα 94 psi, δηλαδή ο μετρητής πίεσης του φίλτρου δουλεύει κανονικά. Σβήνω το αμάξι με στραγγαλισμένη την παροχή καυσίμου πριν από το όργανο ( δηλαδή βλέπω την μπεκιέρα και τα μπέκ) η πίεση παραμένει σταθερή στα περίπου 90 psi. (Δηλαδή τα μπέκ είναι οκ, π.χ. δεν κατουράνε). Ξαναβάζω μπροστά και μαζεύει ξανά πίεση και σβήνω τον κινητήρα με στραγγαλισμένη την παροχή καυσίμου μετά το όργανο (βλέπω δηλαδή το υπόλοιπο κύκλωμα προς το ρεζερβουάρ) η πίεση πέφτει απότομα στα 60 psi και συνεχίζει με αργό ρυθμό μέχρι το μηδέν (0). Αυτό μπορεί να διαρκέσει 15 έως 20 λεπτά για να φτάσει στο μηδέν. Μέχρι τότε το λαμπάκι του κινητήρα ήταν σβηστό. Την επόμενη ημέρα πήρα το αμάξι το πρωί να πάω στην δουλειά και αφού διένυσα περίπου επτά χιλιόμετρα το λαμπάκι άναψε χωρίς να κάνει καμία διακοπή ο κινητήρας ή να χάσει τη ροπή του. Τι λέτε? Θα μας τρελάνει ή να του βάλω φωτιά?
    Ξεκίνησα και αλλάζω τα φτηνά κομμάτια πρώτα μήπως και πετύχω το πρόβλημα χωρίς μεγάλο κόστος, π.χ. πριν από λίγο καιρό άλλαξα τον αισθητήρα στροφάλου κόστος περίπου 35 Ευρώ αγορά και τον τοποθέτησα μόνο μου, αγόρασα τον με νούμερο 9 Αισθητήρας θερμοκρασίας νερό/λάδι στο παρακάτω:
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...&fg=10&lang=el
    με κόστος 12 Ευρώ και θα τον τοποθετήσω μόνος μου. Με αφορμή λοιπόν που θα βγάλω την πολλαπλή εισαγωγής, και επειδή το έχω ξανακάνει λέω να αλλάξω και το νούμερο 8 το οποίο κοστίζει 7.5 Ευρώ.
    Επίσης σκέφτομαι να αλλάξω και το νούμερο 6 και το νούμερο 12 (το οποίο δεν ξέρω τι είναι) για να λήξει η ιστορία με τα φτηνά και το ζόρι της πολλαπλής εισαγωγής. Τι γνώμη σας παιδιά.
    Πώς το κατάλαβες ότι κάποιο μπέκ δέν κατουράει ??????
    Εάν το ΄διαγνωστικό της BMW σας λέει γιά Λ γιάποιο λόγο δέν τον αλλάζεις ??Μάς τα λές λίγι μπερδεμένα >>!! ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ

    Α) Οχι κανονικό μιγμα στον πρώτο κύλινδρο .
    Β) Προβλημα στον Λ

    Ο Λ διαβάζει μείγματα long trims and Short trims εάν εσει έχεις πρόβλημα στο μπέκ Ν1 καλώς διαβάζει ο Λ φτωχά μείγματα !!!
    Οπότε μήπως πρέπει να κοιτάξεις την μπεκέρα σου ???!!!!!!!!!!!!!!!

    Με τα λεγόμενά ςσου εγώ αυτό καταλαβαίνω !!!!

  16. The Following 3 Users Say Thank You to E461800 For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-13), Kostas_1 (02-11-13), tasos.kamv (01-11-13)

Σελίδα 3 από 10 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP