Καμμια σχεση με την πραγματικοτητα ... οτι να'ναι σου ειπαν και ευχομαι οποιοι στο ειπαν να μην ειναι επαγγελματιες μπεμβεδακηδες κιολας. Ολα τα Compact, τα Ζ3, τα Ε30 και οι Μ εκδοσεις τους τις ιδιες βιδες φορανε στα ψαλιδια !
Και για τα κιτ αναβαθμισης, που ειναι παληα ιστορια για τα αμερικανακια, τα ΟΕΜ εξαρτηματα που χρειαζονται απο την BMW ειναι,
1) Βιδες : 33321095102
2) Ροδελες : 33306786186
3) Παξιμαδια : 33326760668
Εκαστος κωδικος απο 4 τεμαχια.
Συν αυτα :https://https://www.akgmotorsport.co...og/catalog.php
Και ολα μαζι ειναι αυτα :
Ετσι ακριβως ειναι !!! Οι περισσοτεροι τα χαμηλωνουν για να τα βελτιωσουν κιολας αλλα τελικα τα χειροτερευουν αφου δεν υπαρχει απο το εργοστασιο δυνατοτητα ρυθμισης. Με το κιτ αυτο ομως αλλαζει η συμπεριφορα του δραματικα !!! Αλλο αμαξι γινεται !
Το θεμα επισης ειναι τι σου ειπε πχ και αυτος που σου εκανε ευθιγραμμιση. Δλδ που πιστευει οτι μπορει να οφειλεται η πολυ αρνητικη συγκλιση ? Ειναι και στους δυο τροχους η' στον ενα μονο ? Το εξιδεικευμενο επισης ποια σινεμπλοκ εννοει πως θελουν αλλαγμα ? Της γεφυρας η' των ψαλιδιων ? Γιατι αν εννοει της γεφυρας δεν νομιζω να σου επηρεαζει την συγκλιση ειδικα αν εχεις και στους δυο τροχους ... Ο ευθυγραμμισας μετα την πρωτη μετρηση στο αμαξι σου, το εκανε λιγο μπρος-πισω για να δει μετα αν θα αλλαξουν οι τιμες οποτε και λογικα θα φταινε τα σινεμπλοκ η' οχι ? Και τελος αν το εξιδεικευμενο συνεργειο σου ειπε στο 300αρι για ολα τα πισω σινεμπλοκ (γεφυρας & ψαλιδιων) τοτε οκει οπως σου ειπα και πριν, αλλα αν ειναι για ενα απο τα δυο τοτε πεφτει δαγκωμα φοβαμαι.![]()













Απάντηση με παράθεση