Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Υπαρχει και μια πιο ουσιαστικη και οριστικη λυση, η τοποθετηση ενος κιτ στον πισω αξονα με το οποιο ρυθμιζεις καμπερ και συγκλιση και τελος τα προβληματα ειδικα με την πολυ επικινδυνη για την οδηγηση συγκλιση.
Το κιτ ειναι με ΟΕΜ καμπεροβιδες απο Ε39 η' απο Μ3 Ε46 (ιδιες ειναι) και κατι λαμακια που τα κολλας στα σημεια που πιανουν τα ψαλιδια και ησυχαζεις σε βαθμο που σου γλυτωνει αυτο μεχρι και ψαλιδι ψιλο-στραβο, μεχρι ενος σημειου βεβαια.Το κιτ ολο παιζει καπου στο 100αρικο.
Ρωτησα αν το εχει χαμηλωμενο, γιατι εμενα που ειναι εχω πολυ θεμα. (Ε36 compact)
Γαι να γινει ρυθμιζομενο, μου ειχαν πει μονο με αλλαγη του αξονα απο Μ3 Ε30 ή Ζ3Μ, πραγμα ασυμφορο και δυσευρετο!!

Ετσι αλλαζω τα πισω λαστιχα καθε 15-20.000 χλμ με μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση. Συν οτι ειναι επικινδυνο σε βρεγμενο δρομο, μιας και οι τροχοι δεν ειναι παραλληλοι...