Να ξερεις πως σε ενα Ζ3 παντα θα εχεις φθαρμενη την εσωτ. πλευρα των ελαστικων λογω της ρυθμισης καμπερ απο το εργοστασιο.
Εδω οντως εχεις θεμα ...
Αν τα σινεμπλοκ ειναι κατεστραμενα μπορει οντως με την αλλαγη τους να ξαναερθει το ψαλιδι σε εργοστασιακες τιμες.
Δεν ειναι και στανταρακι ομως. Γιατι μπορει να την εχουν "ακουσει" που λενε τα ψαλιδια σου η' και ο αξονας ακομα (πιο δυσκολο αυτο βεβαια).
Η εργασια που σου ζητανε ειναι ψιλο-οκει παντως.
Εγω θα προτεινα, αν σου εχουν δωσει εκει που πηγες τις τιμες της ευθ/σης γραπτως να τις ανεβασεις να τις δουμε μηπως και δειχνουν ποιο κοντα σε καποια απο τις πιο πανω περιπτωσεις, μηπως λεω.
Υπαρχει και μια πιο ουσιαστικη και οριστικη λυση, η τοποθετηση ενος κιτ στον πισω αξονα με το οποιο ρυθμιζεις καμπερ και συγκλιση και τελος τα προβληματα ειδικα με την πολυ επικινδυνη για την οδηγηση συγκλιση.
Το κιτ ειναι με ΟΕΜ καμπεροβιδες απο Ε39 η' απο Μ3 Ε46 (ιδιες ειναι) και κατι λαμακια που τα κολλας στα σημεια που πιανουν τα ψαλιδια και ησυχαζεις σε βαθμο που σου γλυτωνει αυτο μεχρι και ψαλιδι ψιλο-στραβο, μεχρι ενος σημειου βεβαια.Το κιτ ολο παιζει καπου στο 100αρικο.