Ζαχαρία το στροφάρισμα γίνεται πολύ πιο άμεσα, βέβαια και όταν αφήνεις το γκάζι (λέμε τώρα...) οι στροφές πέφτουν πιο γρήγορα (αλλά είμαι σίγουρος οτι και στις αλλαγές είσαι πιστόλι).
Μην σκέφτεσαι θέμα θορύβου, ΟΚ θα είναι, μια χάρα (στο Ζ3 που τό'χω κάνει κι εγώ, είναι εξαίρετο upgrade)
Η λύση είναι απο Μ5 Ε34 αλλά απο 'κείνο με τον κινητήρα 3,6 (προσοχή γιατί στο 3,8 έχει διπλή μάζας με διπλάσιο βάρος).
Σχετικά με τις τροχαλίες, τό'χω κάνει (απο Rogue Eng. αν θυμάμαι καλά), το'χα κάνει πρίν μπεί ο κομπρέσορας, δε νομίζω να μού'δωσε πάνω απο 2-3 άλογα. Δε νομίζω οτι άξιζε τέτοια δαπάνη (δε είναι και φθηνό το kit).