Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!
Και κάνω λοιπόν την πρώτη βασική ερώτηση που αφορά την βάση του κομπρέσορα.
Κατά 90% μπορώ να κρατήσω την ήδη υπάρχουσα εισαγωγή αέρα της BMW μαζί με την πεταλούδα της και να βάλω τον κομπρέσορα δίπλα της. Να κατευθυνθώ εκεί ή να φτιάξω καινούργια βάση πάνω στο μπλοκ του κινητήρα , όπως η d/a με την διαφορά ότι θα μπει intercooler, μαζί με νέα μεγαλύτερη πεταλούδα?
2) intercooler οπωσδήποτε ακόμα(!) και με 0.5 πίεση?
3) Να προσπαθήσω να κάνω όσο το δυνατό πιο μικρές σε μήκος σωληνώσεις? Αν βάλω τον κομπρέσορα με νέα βάση πάνω στο μπλοκ θα έχω και μικρότερες απώλειες πίεσης ή δεν χάνω τίποτα, στον θέμα αυτό, κρατώντας την υπάρχουσα εισαγωγή?