με 2 σειρές καλύπτει απόλυτα την ανεργία των νέων κάτω των 25 που μας τα έχουν πρίξει...
και φυσικά είναι άνεργοι, αφού οι περισσότεροι δουλεύουν μαύρα κάνωντας PR το βράδυ στα μπαρ και τις καφετέριες που ανοίγουν σαν μανιτάρια κάθε μέρα...
και φυσικά τα λεφτά που παίρνουν είναι του κώλου τα 9μερα. απλά κάνουν την λεζά τους, ενώ όνειρο τους είναι να μπούνε και συνέταιροι με άλλα 15 άτομα σε κάνα καινούριο μπαράκι που θα ανοίξει τον επόμενο χρόνο.
ουκ ολίγοι γνωστοί έχουν αυτή την φελάδα που περιγράφω και μάλιστα πολύ απο αυτούς είναι και άνω των 25.
30 χρονών μαντράχαλοι με μοναδικό τους μέλημα το τι θα βάλουν το βράδυ (γιατί το ρούχο είναι το εργαλείο της δουλειάς τους), το πόσο μακρύ θα αφήσουν το μούσι, το πως θα βολέψουν γυμναστήριο και καφέ την πρωινομεσσημεριανή ώρα αφού κοιμούνται σαν τα ζώα μέχρι τις δώδεκα και μία η ώρα.
το ότι ακόμα και στα 30 τους σηκώνονται με το βρακί στις μία και πάνε μπροστά στην μάνα τους την ώρα που η γυναίκα μαγειρεύει, δεν τους λέει τπτ...
πολλοί μου την δίνει που τέτοιοι άχρηστοι έχουν βρεί πλέον την κρίση δικαιολογία για να κάνουν ακόμα και σήμερα ότι έκαναν στα 17-18
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Bitz (24-10-13), chrisgiapz3 (24-10-13), dafidack (24-10-13), gant (24-10-13), hades7 (24-10-13), katsaraios (29-10-13), Leonidas_E39 (24-10-13), nuovo.. (24-10-13), Ptboul (24-10-13), Vassilis ///M (24-10-13)
μωρέ και πάνω από 30....
Thomelef (24-10-13)
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
bakalos (25-10-13), chrisgiapz3 (24-10-13), Ptboul (24-10-13), Thomelef (24-10-13), Vassilis ///M (24-10-13)
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
πσσσσσσσσσσ ήρθε η ανάπτυξη λέμε !!!![]()
chrisgiapz3 (24-10-13)
Σκλαβενίτης: Ετοιμος να σπάσει τα τείχη της Αττικής
https://www.euro2day.gr/Η αλυσίδα που δραστηριοποιείται αποκλειστικά εντός της Αττικής και το τελευταίο διάστημα έχει προχωρήσει σε μπαράζ εξαγορών και απόκτησης καταστημάτων από υπάρχουσες μικρομεσαίες αλυσίδες, εμφανίζεται αποφασισμένη να μετρήσει τις δυνάμεις και στην επαρχία.
Αυτό επιβεβαίωσαν στο Euro2day.gr στελέχη της αλυσίδας τα οποία ωστόσο έσπευσαν να σημειώσουν ότι ακόμη δεν έχει αποφασιστεί σε ποια περιοχή θα ανοίξει το πρώτο εκτός Αττικής κατάστημά της. Χαρακτηριστικά ανέφεραν «δεν έχουμε αποφασίσει εάν το πρώτο κατάστημα θα ανοίξει στην Κόρινθο ή σε κάποια άλλη επαρχιακή πόλη».
Αδιευκρίνιστο επίσης παραμένει εάν η επέκταση στην επαρχία θα γίνει εντός του έτους ή θα πάει πιο πίσω, δηλαδή θα υλοποιηθεί το 2014.
Εκτός από τα πλάνα για γεωγραφική επέκταση, η αλυσίδα της οικογένειας Σκλαβενίτη, «κόντρα» στην μέχρι και πριν από λίγα χρόνια συντηρητική πολιτική της έχει προχωρήσει το τελευταίο διάστημα σε μπαράζ εξαγορών και απόκτησης σημείων από υπάρχουσες μικρομεσαίες αλυσίδες.
Μετά την απόκτηση 4 καταστημάτων της αλυσίδας ΔΟΥΚΑ και 5 της αλυσίδας Μπαλάσκα, η αλυσίδα συμφώνησε για την απόκτηση 9 καταστημάτων της "Extra Πρώτα" από τα συνολικά 19 που διαθέτει σήμερα η αλυσίδα Extra ο τζίρος της οποίας (σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία του 2011) διαμορφώθηκε λίγο πάνω από τα 40 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά στα υπόλοιπα 10 σημεία που διαθέτει η αλυσίδα Extra πηγές από την εν λόγω εταιρεία αναφέρουν ότι υπάρχουν συζητήσεις για εξαγορά τους από την ΑΒ Βασιλόπουλος, πληροφορία πάντως η οποία διαψεύδεται από την ΑΒ.
Εκτός από την επέκταση του δικτύου της μέσω εξαγοράς υπαρχόντων καταστημάτων από τον ανταγωνισμό, η αλυσίδα Σκλαβενίτης συνεχίζει και την αυτόνομη οργανική ανάπτυξη της με στόχο την κάλυψη περιοχών του νομού Αττικής όπου δεν έχει παρουσία. Σήμερα αριθμεί 96 καταστήματα, από 86 στο τέλος του 2012, ενώ μέχρι το τέλος του έτους το δίκτυό της θα αγγίξει τα 110 καταστήματα.
Σε ότι αφορά στην πορεία των οικονομικών της μεγεθών οι πωλήσεις της Σκλαβενίτης διαμορφώθηκαν πέρυσι στα 1,230 δισ. ευρώ από 1,260 δισ. ευρώ το 2011, τα κέρδη μετά φόρων της άγγιξαν 12,184 εκατ. ευρώ από 13,937 το 2011. Σημειώνεται ότι ο όμιλος απασχολούσε την 31/12/2012 συνολικά 7.467 εργαζομένους. Σχετικά με την πορεία των εργασιών της τους πρώτους εννέα μήνες του έτους πληροφορίες αναφέρουν ότι οι κινούνται στα περσινά επίπεδα.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Εισαγωγικές ΙΧ: Αγοράζουν ανταλλακτικά 8 ευρώ και στον καταναλωτή φτάνει στα 258!
imerisia.grΡιζικά αναμένετα να αλλάξει ο επιχειρηματικός χάρτης στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, της αδιαλλαξίας κάποιων εισαγωγέων να αγοράζουν ένα αυτοκίνητο έναντι 6-7000 ευρώ και να το διαθέτουν στην λιανική με τιμή που σχεδόν αγγίζει τις 25.000 ευρώ ενώ στα ανταλλακτικά πραγματικά διαδραματίζεται ένα «όργιο» κερδοσκοπείας με χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιο ανταλλακτικό που αγοράζεται από το εργοστάσιο έναντι 8 ευρώ και πωλείται στον εξουσιοδοτημένο έμπορο έναντι 167 ευρώ ενώ ο τελικός καταναλωτής το προμηθεύεται στην τιμή των 258 ευρώ!
Οι εισαγωγικές εταιρείες παράλληλα έχουν εισέλθει στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ το οποίο ζήτησε από τον αρμόδιο Εισαγγελέα παράταση 30 ημερών στην μεγάλη έρευνα που πραγματοποιεί με την αιτιολογία ότι δεν έχει προλάβει να ελέγξει όλες τις εταιρείες. Παράλληλα πληροφορίες της «Η» αναφέρουν πως τα πρόστιμα που μέχρι τώρα θεωρούνται βέβαια υπολογίζονται σε εκατοντάδες εκατ. ευρώ!
Εισαγωγικές αλλάζουν χέρια
Μετά την πρόσφατη ανάληψη της Renault και Dacia από την οικογένεια του Β. Θεοχαράκη αλλά και την απώλεια της Peugeot που πλέον ανήκει στον όμιλο Συγγελίδη αναμένεται προς τα τέλη του μήνα να εκδοθεί η απόφαση της διαιτησίας που έχει να κάνει με τη Fuji Heavy Industries και τη Subaru Motors Hellas.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Η» μεγάλος εισαγωγικός όμιλος βρίσκεται σε διαμάχη με το εργοστάσιο που εκπροσωπεί στην Ελλάδα απαιτώντας αποζημιώσεις εκατομμυρίων όπου και σε αυτή την περίπτωση οι αποφάσεις θα ληφθούν στα τέλη του 2013 ή το αργότερο στις αρχές του 2014 όποτε και λήγει η σύμβαση...
Από την άλλη μεριά σε άλλο εισαγωγικό όμιλο έχει «στηθεί» ένα απίστευτο θέατρο παραλόγου μεταξύ των μεγαλομετόχων του ομίλου για το ποιος είναι ο μεγάλος «αρχηγός». Πάντως μέχρι σήμερα και οι δύο πλευρές διατηρούν τις ισορροπίες ασχέτως αν κινούνται σε τεντωμένο σχοινί.
Σε όλη την αγορά αυτοκινήτου πάντως έχει προκαλέσει μεγάλη εντύπωση το γεγονός πως σε εισαγωγική εταιρεία που εκπροσωπεί δύο αυτοκινητοβιομηχανίες η μία καταφέρνει να καταγράφει συνεχείς αυξήσεις κάθε μήνα ενώ η άλλη συνεχώς να βυθίζεται. Κάποιοι πάντως κάνουν λόγο για σχέδιο που σύντομα θα ανακοινωθεί.
Επίσης έχουν «οργιάσει» οι φήμες για εισαγωγική εταιρεία που σύντομα θα αναζητά νέο εισαγωγέα στην ελληνική αγορά καθώς ο σημερινός κάτοχός της φέρεται να θέλει να τν αφήσει στην τύχη της ή καλύτερα στο έλεος των τραπεζών. Να τονίσουμε πως χρωστά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ...
Πάντως υπάρχει και η εισαγωγική της Mazda στην Ελλάδα που πραγματικά έχει «εξαφανιστεί» εντελώς από τα δημοσιογραφικά δρώμενα, έχει να παρουσιάσει μοντέλα πολλά χρόνια όπως επίσης και να αποστείλει κάποιο δελτίο τύπου. Αραγε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία τι πρόκειται να κάνει για να επανατοποθετήσει τη μάρκα στην ελληνική αγορά; Πολλά ακούγονται και για την συγκεκριμένη εισαγωγική.
Ομως θέματα δεν απασχολούν μόνο τις ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες αλλά και τις θυγατρικές που αναμένουν με αγωνία το πόρισμα του ΣΔΟΕ ενώ κάποιες άλλες βρίσκονται πραγματικά σε κατάσταση πανικού εξαιτίας της κατάρρευσης των πωλήσεων.
Αλλωστε η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει και τους «αυλικούς» των αυτοκινητοβιομηχανιών...
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Κανεις συλλογή και σε χρυσα;
αντε γεια...