Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
Θεωρητικα η ζαντα σου με τα 56,5 ΔΕΝ θα κανει στην πλυμνη που παιρνει 56,6. Εαν ητανε καποια διαδεδομενη διαμετρος κεντρου πχ. και με αντιστροφη τη διαφορα (δηλαδη ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ διαμετρο ζαντας απο οτι του κεντρου της πλυμνης, θα εμπαινε με δαχτυλιδι spigot ring).
ΜΕ διαφορα, και ΧΩΡΙΣ δαχτυλιδι θα εχεις τρεμουλα.

Για τη διαφορα στο οσετ που λες, συνηθως διαπιστωνουμε στην πραξη και μαθαινουμε μεσω συζητησης με αλλους με ιδιο αυτοκινητο, μεχρι ποσο μας παιρνει.
Αλλιως, κοιτας οι ζαντες που εξοπλιζεται απο το εργοστασιο τι διαστασεις και οφσετ εχουνε, για να παρεις μια ιδεα τι επιλογες εχεις.
ok ευχαριστω, θελω να μου πεις την γνωμη σου στο εξης θεμα: το οχημα της γυναικας μου φορα 6χ15 με offset 43 και διαμετρο 56,6 , εγω βρηκα 2 σχεδια ζαντες (σιδερενιες για χειμωνιατικα), το ενα ειναι 6χ15 με offset 49 με διαμετρο 56,6 και το αλλο ειναι 6,5χ15 με offset 35 με διαμετρο 56,6, με λιγα λογια το ενα σχεδιο παει 6χιλιοστα μεσα η ζαντα και το αλλο βγαινει 8χιλιοστα εξω σε σχεση παντα με το εργοστασιακο, τις δοκιμασα και τις 2 και καμια δεν εχει προβλημα οσο αφορα την δαγκανα και αμορτισερ απλα αυτην που βγαινει εξω σαν να βγαινει αρκετα μπορω να πω, πια θα καθετε καλυτερα στο οχημα οσο αφορα οδικη συμπεριφορα , φθορα κλπ κλπ? δυστυχως δε μπορεσα να βρω με 43 offset, πια ειναι η γνωμη σου?