Σειρά είχαν τα ηλεκτρολογικά...Για να περάσουμε λοιπόν στο χώρο της μπαταρίας λοιπόν... Εδώ να αναφέρω πως ο θετικός πόλος της μπαταρίας, αλλά και το δευτερεύον καλώδιο θετικού ρεύματος που πάει στην ασφαλειοθήκη χρειάζονται αντικατάσταση με αυτά του Μ5, όπως επίσης χρειαζόμαστε και την βάση στήριξης της μπαταρίας του Μ5.
Κάπου εδώ τελειώνει η μικρή μας ιστορία. Ενδεικτικά να σας αναφέρω κάποιες τιμές για να προλάβω τις τυχόν ερωτήσεις σας. Ο θετικός πόλος της μπαταρίας στοίχισε 213¤, κάπου στα 90¤ ήταν ο δευτερεύον, 1450¤ το πάτωμα του Μ5 μαζί με όλα τα παρελκόμενά του (πλαστικό κουτί, κάτι αφρολέξ με ειδικές θήκες που τοποθετούνται διάφορα module κλπ) καθώς και η φιλική εργασία του όλου εγχειρήματος της τάξεως των 800¤. Άλλος για πάτωμα?![]()