Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 47

Θέμα: M5 E60 rear trunk

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κάτι που ξέχασα να αναφέρω πιο πάνω είναι πως οι μαμά οι πόντες δεν πειράχτηκαν για να φαίνεται σαν να βγήκε απείραχτο έτσι από το εργοστάσιο. Απλά κόπηκε η λαμαρίνα πρόσωπο και το υπόλοιπο κομμάτι της λαμαρίνας απλά αφαιρέθηκε από κάτω, αφήνοντας τις μαμά ποντες του αυτοκινήτου απείραχτες...


    Το νέο πάτωμα πλέον έχει αρχίσει να ποντάρεται περιμετρικά...






    "Ράψιμο" και ενσωμάτωση πλέον του μεσαίου τμήματος της λαμαρίνας του Μ5 με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Apostolos For This Useful Post:

    aristent (13-04-10), Eleni (11-01-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αφού γυαλίστηκαν και τρίφτηκαν οι πόντες σειρά είχε ένα φιλοστοκαρισματάκι σε αρμούς και όχι μόνο...













  4. The Following User Says Thank You to Apostolos For This Useful Post:

    Eleni (11-01-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σειρά είχε η πλαστικοποίηση του κάτω και εξωτερικού μέρους της νέας λαμαρίνας...






    Πλέον έχουμε ολοκληρώσει την διαδικασία και αρχίζει η διαδικασία του μονταρίσματος... Τοποθέτηση του πλαστικού κουτιού του Μ5 που τοποθετείται η μπαταρία καθώς και τα εξωτερικά θερμομονωτικά των εξατμίσεων του Μ5...





  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σειρά είχαν τα πίσω καζάνια του Μ5. Πάμε επομένως γερά, απ δύο, τρία απ







    Και με τον προφυλακτήρα πλέον...



  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σειρά είχαν τα ηλεκτρολογικά...Για να περάσουμε λοιπόν στο χώρο της μπαταρίας λοιπόν... Εδώ να αναφέρω πως ο θετικός πόλος της μπαταρίας, αλλά και το δευτερεύον καλώδιο θετικού ρεύματος που πάει στην ασφαλειοθήκη χρειάζονται αντικατάσταση με αυτά του Μ5, όπως επίσης χρειαζόμαστε και την βάση στήριξης της μπαταρίας του Μ5.







    Κάπου εδώ τελειώνει η μικρή μας ιστορία. Ενδεικτικά να σας αναφέρω κάποιες τιμές για να προλάβω τις τυχόν ερωτήσεις σας. Ο θετικός πόλος της μπαταρίας στοίχισε 213¤, κάπου στα 90¤ ήταν ο δευτερεύον, 1450¤ το πάτωμα του Μ5 μαζί με όλα τα παρελκόμενά του (πλαστικό κουτί, κάτι αφρολέξ με ειδικές θήκες που τοποθετούνται διάφορα module κλπ) καθώς και η φιλική εργασία του όλου εγχειρήματος της τάξεως των 800¤. Άλλος για πάτωμα?

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP