Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Θέμα: Φυσουνάκι καλωδίων πορτμπαγκαζ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.607
    Thanked
    6729
    Rides
    1

    Προεπιλογή Φυσουνάκι καλωδίων πορτμπαγκαζ

    Εδώ και λίγο καιρό ανοίγοντας το πορτμπαγκαζ αντικρίζω αυτήν την εικόνα.



    Δεν νομίζω να αφήνει κανένα αδιάφορο αυτό το χάλι
    Πήρα φυσουνάκι καινούργιο, κόστος 5,5 ευρώ και ξεκινάω την αλλαγή.



    Πρώτα βγάλτε τον πόλο της μπαταρίας για να είστε ήσυχοι.
    Ξεμοντάρισμα την μοκέτα του πορτμπαγκαζ που εκτός από τα κλιπς έχει και δυο βίδες καλυμένες με ύφασμα (ωραία λεπτομέρεια)
    που συγκρατούν την εργαλειοθήκη.Μετά ξεκούμπωμα όλα τα φισάκια για να πάρει λίγα μπόσικα η πλεξούδα και να την κολλήσουμε άνετα μετά.






    Στην συνέχεια τραβάμε την πλεξούδα προς τα κάτω και ξεκολλάμε την πάνινη ταινία.






    Και τώρα το πιο δύσκολο μέρος του DIY ,σφίξιμο το στομάχι και τααακ κόψιμο τα καλώδια! Κόψτε τα διαγώνια για να μην μαζευτούν οι κολλήσεις στο ίδιο σημείο.



    Υπάρχουν τέσσερα χοντρά καφέ ίδια (σώματα είναι) τα οπόια τα σημάδεψα για να μην τα μπερδέψω καθώς δεν γνωρίζω
    αν κάνουν επίστροφή σε κάποια πλακέτα από φανάρια ή κλειδαριά και έχουμε σφάλματα μετά.Τα υπόλοιπα είναι όλα διαφορετικά
    μεταξύ τους οπότε μην φοβάστε!
    Αφού τα κόψαμε βγάζουμε την φυσούνα μέσα από το πορτμπαγκάζ και τραβάμε την πλεξούδα κάτω.



    Τα δένουμε όλα με μονωτική και στην άκρη βάζουμε σύρμα για να τα περάσουμε στην νέα φυσούνα.



    Αφού περάσουμε τα καλώδια μέσα,στην συνέχεια περνάμε στην θέση της την νεα φυσούνα και ξεκινάμε τα κολλήματα.
    Μην ξεχνάτε να περνάτε πρώτα το θερμοσυστελλόμενο (2.00mm σε 1.00mm είναι ότι πρέπει)στην μια άκρη και μετά να κολλάτε



    Πριν κουμπώσετε μοκέτα βάλτε τον πόλο της μπαταρίας και δοκιμάστε τα
    όλα,όπισθεν-ομίχλης-φώτα κλειδαριά,σφάλμα στο καντράν και αν έγιναν
    όλα σωστά μπράβο! Μην φοβάστε τα σημεία που έγιναν οι κολλήσεις γιατί
    αυτά είναι βαθιά μέσα στο καπό και δεν καταπονούνται στο άνοιξε κλείσε.



    Τσιλικαδούρα εεε???


  2. The Following 12 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    aristent (22-10-13), BILL007 (21-10-13), bill_m3 (21-10-13), ghost-rider (21-10-13), isou (21-10-13), Kazakos Garage (21-10-13), Leonidas_E39 (21-10-13), Panos 316T (21-10-13), PANOS-E60 (21-10-13), tasos.kamv (21-10-13), Vassilis ///M (21-10-13), zaharias (21-10-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οχι ρε φιλε και ελεγα να το αλλαξω και εγω. Δεν Γ@μιεται θα το αφησω ετσι.


    Μπραβο σου παντως Νικολα για το παρατολμο της υποθεσης.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    Dathanaso (27-10-13), nikos valvetronic (21-10-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλά ρε φίλε σοβαρά τώρα, πήγες και έκοψες την πλεξούδα για να αλλάξεις αυτό το πράγμα με την προϋπόθεση ότι θα κόψεις καινούργια καλώδια και θα τα ξανακολλήσεις? Και γιατί δεν τραβούσες τα φις και να ξήλωνες τα πινάκια ένα ένα χωρίς κόψε ράψε.

    Εντάξει με συγχωρείς δικό σου είναι ότι θέλεις κάνεις δε λέω, άποψή μου

  6. #4
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ..... γιατί δεν τραβούσες τα φις και να ξήλωνες τα πινάκια ένα ένα χωρίς κόψε ράψε. .....
    καποια φις μπορεις να τα ξεκουμπωσεις και μετα να τα ξανακουμπωσεις παλι!!!

    .... και μαλιστα χωρις να τα σπασεις και χωρις ζημια!!!

    αυτο ομως δεν το γνωριζω για τα Ε46....ισως σε καποια αλλη φαση να το τσεκαρει αυτο ο Νικολας και να παιδευτει λιγοτερο,βεβαια εαν γινεται αυτο με ολα τα φις,θα κανει πιο "αναιμακτη" την δουλεια.

    τυχαιο παραδειγμα με φις απο πισω φωτα Ε90:



    οπως και να 'χει, μπραβο Νικολα για το μερακι σου στην τελειοτητα!!!

  7. The Following 5 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-13), Leonidas_E39 (21-10-13), nikos valvetronic (23-10-13), sierra (21-10-13), tokiko (21-10-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.607
    Thanked
    6729
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Leonidas_E39 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι ρε φιλε και ελεγα να το αλλαξω και εγω. Δεν Γ@μιεται θα το αφησω ετσι.


    Μπραβο σου παντως Νικολα για το παρατολμο της υποθεσης.
    Λεώ κανονίζουμε ένα DIY και για το έπιπλο και σου δίνω εγγύηση εργασίας μέχρι να βγάλει δίπλωμα ο Παναγιώτης!

  9. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (23-10-13), scania124 (22-10-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραιο το τελικο αποτελεσμα Νικο αλλα δεν υπηρχε αλλος τροπος να γινει? Δηλαδη χωρις να κοπουν τα καλωδια?
    quattro ist fur sissies

  11. #7
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Nikos - vivere pericolosamente - Valvetronic !


  12. The Following 2 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (21-10-13), nikos valvetronic (21-10-13)

  13. #8
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νίκο respect!!!!!!

  14. The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    nikos valvetronic (21-10-13)

  15. #9
    Εγγραφή
    29-03-13
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    135
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το τράβηξα και γω αυτό το λουκι πριν το καλοκαιρι...Και δεν παιρνει αναβολή γιατι τα νερά που μπαίνουν από την τρύπα πάνε στην CKM ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ!!!Οποιος θελει να γ........ μια μέρα και να το περάσει χωρις κοψίματα και με 80% αποτυχία καλυτερα να ρίξει ένα λοττο για δοκιμή...Εγω κατέληξα στο συμπέρασμα ότι στο εργοστάσιο έχουν εργαλείο διάνοιξης του λάστιχου για να περάσει ανέπαφη η πλεξούδα._
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη enatos : 21-10-13 στις 19:55

  16. The Following User Says Thank You to enatos For This Useful Post:

    tasos.kamv (21-10-13)

  17. #10
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο enatos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω κατέληξα στο συμπέρασμα ότι στο εργοστάσιο έχουν εργαλείο διάνοιξης του λάστιχου για να περάσει ανέπαφη η πλεξούδα._
    Η απλα βαζουν ακροδεκτες και φις στο τελος?
    Εχουν σχεδιακι αυτοι και ξερουν ποιο καλωδιο πηγαινει σε ποιο πιν του καθε φις.

    Αν το βρει κανενας και βρει και καινουριους ακροδεκτες καταλληλους για τα φις ισως μπορει να κανει τη δουλεια χωρις σφαξιμο.

    Οχι οτι εχει καποιο νοημα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP