Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα 13.000-14.000χλμ (για 1000 ευρώ σύστημα) έχεις κάνει απόσβεση.

Όταν κάνεις 600χλμ με 40 ευρώ (πραγματική κατανάλωση σε συνθήκες ταξιδιού με ταχύτητες 120χλμ εθνική και σβέλτα στον επαρχιακό- 120i με μοτέρ Ν46Β20) , εκεί να δεις τι αμνησία παθαίνει ο βενζινάς...

..και με επιδόσεις βενζίνης έτσι?



-->στα diesel πιθανή βλάβη αντλίας υψηλής (έτσι δεν λέγεται το σύστημα που ανεβάζει την πίεση στα μπεκ πριν μπει το καύσιμο στον θάλαμο καύσης?) λόγω υπέροχης ποιότητας πετρελαίου στην ελλάδα, πόσο κοστολογείται?



Υ.Γ τα παραπάνω εννοείται φιλικά έτσι?

Με εχεις σοκαρει...Οχι για καποιον αλλο λογο,τα χιλιομετρα που αναφερεις ειναι πολλα,αλλα τα ιδιο ευκολα εκαιγε και το πετρελαιο στα 120-130...
Δεν ξερω τι νομιζεις,και χωρις να θελω να προσβαλω οποιονδηποτε,αν πραγματικα σου δινει αυτες τις επιδοσεις,σου βγαζω το καπελο,και μαγκια σου που το εβαλες!!!Αλλα πλεον τα αυτοκινητα με νεα τεχνολογια κοιτανε να καινε λιγα και να περπατανε πολυ.Τωρα σε εποχες δυσκολες,που και το τελευταιο σεντ παιζει ρολο,νομιζω οτι κανεις καλα και ενημερωνεις.

Οσο για τα προβληματα,ενα αμαξι χαλαει με 3 τροπους.
Ενας απροσεκτος ιδιοκτητης=χαλασμενο αμαξι
Ενας προσεγμενος (τριχας) ιδιοκτητης=χαλασμενο αμαξι (ατυχιες συμβαινουν,εφυγε απο την αντιπροσωπια και αναψε το λαμπακι κινητηρα)
Ενας τυχερος ιδιοκτητης=εχει μια χαρα αμαξι,ουτε τριγμους ουτε τιποτα,αλλα επειδη δεν εχει παραλλαγη καμουφλαζ ή το σουπερ ουλτρα εξτρα τουρμπονιτρουδρογοναθρακι κο συστημα επιδοσεων/εξοικονομισης το εγκαταστει χωρις την απαραιτητη γνωση με αποτελεσμα να χαλασει καπου στην διαδρομη...