Σελίδα 2 από 10 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 97

Θέμα: N42B20 SOS

  1. #11
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλοι ξέχασα να σας πω ότι όταν έβγαλα το ΜΑΦ έλεγξα τα εξαρτήματα και ήταν όλα οκ, δεν ρουφάει αέρα από κάπου εκεί. Επί πλέον η Φούσκα με σιγαστήρα θορύβου, το με αριθμό 5 στο https://www.realoem.com/bmw/showpart...&fg=15&lang=el
    μέσα είχε περίπου μισό λίτρο υγρό, το άδειασα και όταν του έβαλα φωτιά άρπαξε και πιθανολογώ ότι ήταν βενζίνη και νερό. Είναι λογικό να υπάρχει εκεί βενζίνη και νερό? Στον κινητήρα ΔΕΝ συμπληρώνω ούτε νερό ούτε λάδι είναι οκ.

  2. #12
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν υπάρχει αυτό που λες!!!!
    Βενζίνη στην αναρρόφηση..??
    Πάνω στον εύκαμπτο αναρρόφησης, (αριθμός #5 στο link) από το κάτω μέρος υπάρχει ένα ρουξούνι όπου μπαίνει ένα σωληνάκι υποπίεσης που έρχεται από το φίλτρο βενζίνης...
    Για πήγαινε να σηκώσεις κάπου το αμάξι να δεις τί γίνεται με το σωληνάκι αυτό...
    Δες photo, σου έχω βάλει ένα τοξάκι...
    Attached Images Attached Images

  3. The Following 2 Users Say Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    BILL007 (17-10-13), nikos valvetronic (17-10-13)

  4. #13
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτό για να γέμισε νερό μάλλον είναι τρύπιο.Πιθανό να σου τρύπησε από κακή τοποθέτηση,επειδή περνάει πολύ κοντά από τον ιμάντα.Το έχω πάθει εγώ και το αμάξι έπαιρνε μπρος και έσβηνε,επίσεις έσβηνε όταν ρολλάριζα με νεκρά.Το υγρό που βρήκες και ήταν εύφλεκτο μήπως ήταν το σπρεί το καθαριστικό που έριξες!!! Τραβηγμένο αλλά...Οπότε σιγουρέψου ότι το κουτί αυτό (Νο 5) δεν είναι τρύπιο.Όπως είπε και ο Τάσος δεν μπορεί να πήρε βενζίνη από αλλού!

  5. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (17-10-13), tasos.kamv (17-10-13)

  6. #14
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδιά όλα αυτά που λέτε, δηλαδή αν το κουτί αυτό είναι τρύπιο ή αν είναι το σπρέι καθαρισμού τα έλεγξα. Το παγουράκι αυτό δεν είναι τρύπιο και το ΜΑΦ το έβγαλα τελείως έξω μόνο του το καθάρισα και αφού στέγνωσε το τοποθέτησα ξανά. Αυτό το εύφλεκτο υγρό που βρήκα στο παγουράκι είμαι σίγουρος ότι είναι βενζίνη με νερό, καθότι στο επάγγελμα βενζινάς. Το σωληνάκι υποπίεσης το γνωρίζω που πηγαίνει στο φίλτρο. Υπάρχει περίπτωση να φταίει το φίλτρο βενζίνης και να στέλνει βενζίνη από αυτό το σωληνάκι? Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε πιθανόν και όταν είναι ζεστό το αμάξι, μου κάνει αυτά τα κόλπα. Καθώς και να χάνει την πίεση το κύκλωμα της βενζίνης και να χάνω τη ροπή. Τι λέτε ισχύει? Αν νομίζεται ότι η σκέψη μου στέκι τότε λέω για αρχή να αλλάξω το φίλτρο βενζίνης και βλέπουμε. Βέβαια αν τα παραπάνω ισχύον τότε βρήκαμε πως εμφανίστηκε η βενζίνη στο παγουράκι, το νερό όμως πως εμφανίστηκε?
    Παιδιά το mail μου είναι nikpapas44@yahoo.gr στείλτε κάποιο τηλ να σας πάρω να μιλήσουμε.

  7. #15
    Εγγραφή
    29-03-13
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    135
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αλλο και τούτο...Βγάλε το σωληνάκι υποπίεσης από τον εύκαμπτο και έλεγξε την κατάσταση του άν έχει βενζίνη κλπ. Αλλος τρόπος να βρείς βενζίνη χωρις να πότισε κάποιος τον μαφ και να έφτασε εκεί δεν υπάρχει...

  8. #16
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε έβγαλες άκρη,το φίλτρο ήταν τελικά??

  9. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (20-10-13), tasos.kamv (20-10-13)

  10. #17
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλοι γεια σας, ο μάστορας που το πήγα και φτιάχνει μόνο BMW και είναι και φιλαράκι μου είπε ότι φταίει αυτό:
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...=13&fg=15&hl=1
    στέκει τί λέτε? Δεν είχε να το αλλάξουμε και θα το παραγγείλει. Εν το μεταξύ πήρα το αμάξι από το συνεργείο και το αμάξι πετάει, φοβερή ροπή, στην αρχή είπα όλα καλά, το έβαλε και στο διαγνωστικό όπου έδειξε όλες τις βλάβες για αυτά που καθάρισα εγώ, και έσβησε το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα. Την επόμενη ημέρα πήγα μια διαδρομή εκατό χιλιόμετρα και το καταευχαριστήθηκα. Έσβησα τον κινητήρα και τον ξαναέβαλα εμπρός μετά από δύο ώρες, όλα καλά. Όταν προχώρησα περίπου ένα χιλιόμετρο με 120 χλμ ταχύτητα άναψε ξανά το λαμπάκι του κινητήρα χωρίς ο κινητήρας να αλλάξει συμπεριφορά σε τίποτα ούτε κατάλαβα τίποτα. Απλά επειδή ήταν νύχτα είδα το λαμπάκι την στιγμή ακριβώς που άναψε, αλλά το αμάξι λειτουργούσε κανονικά. Από εκείνη τι στιγμή και μετά έχω τα ίδια συμπτώματα, δηλαδή όταν είναι ζεστό δεν παίρνει εμπρός θέλει δεύτερη και τρίτη εκκίνηση. Αλλά από ροπή οκ.

  11. #18
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νίκο, νομίζω ότι αν η βαλβίδα εξαερισμού του ρεζερβουάρ φράξει-χαλάσει, όταν πας να ανοίξεις την τάπα της βενζίνης κάνει ένα "φύσημα" και εκτονώνεται η πίεση που έχει το ντεπόζιτο..
    Το γεγονός ότι το αμάξι σου δυσκολεύεται να πάρει εμπρός, το μυαλό πάει σε αισθητήρα στροφάλου...
    Θυμάσαι μήπως τί βλάβες έδειχνε το διαγνωστικό??
    Για να "πετάει" το αμάξι σου όπως ισχυρίζεσαι στα πρώτα km, πιθανότατα ο μάστορης σου έκανε διαγραφή προσαρμογών..

  12. The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    individual (16-11-13)

  13. #19
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε παλικάρια το νούμερο 16 τι ακριβώς κάνει? Ξέρει κάποιος?
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...94&hg=11&fg=40

  14. #20
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Differential pressure sensor... --> Αισθητήρας διαφορικής πίεσης.
    Με απλά λόγια μετράει την υποπίεση στην εισαγωγή αναρρόφησης πίσω από την πεταλούδα.
    Πάρα μα πάρα πολύ σημαντικό αισθητήριο για τη λειτουργία του κινητήρα!!!
    Γιατί ρωτάς για το συγκεκριμένο εξάρτημα?

Σελίδα 2 από 10 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP