Σελίδα 1 από 10 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 97

Θέμα: N42B20 SOS

  1. #1
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Angry N42B20 SOS

    Φίλοι γεια σας, επανέρχομαι ξανά με τα ατελείωτα προβλήματα του Ν42Β20. Λοιπόν φίλοι έχω ένα Ε46 μοντ. 2003 Ν42Β20, το αμάξι όταν πηγαίνω κάποια μεγάλη διαδρομή π.χ. 50 χλμ το σβήνω και όταν πάω μετά από μια ή δύο ώρες να βάλω μπροστά δεν παίρνει, (μίζα - μπαταρία είναι οκ ) με δεύτερη ή τρίτη προσπάθεια θα πάρει και όλα καλά. Αν το βάλω μπροστά την επόμενη μέρα θα πάρει κανονικά. Επίσης είναι στιγμές που δεν τραβάει καθόλου νομίζεις ότι έχεις 1000 κυβικά αυτοκίνητο και άλλες ώρες τραβάει τέλεια. Στην πορεία τελείως ξαφνικά μου άναψε το λαμπάκι της μηχανής, το κίτρινο, πήγα σε διαγνωστικό σε ειδικευμένο συνεργείο το έσβησαν και μου είπε ο μάστορας ότι έδειχνε αισθητήρα λ, αλλά το πρόβλημα είναι κάπου αλλού και δείχνει αισθητήρα λ. Στο μεταξύ μετά από δύο μέρες ξανάναψε και τότε εγώ έβγαλα την πεταλούδα γκαζιού και την καθάρισα με σπρέι, την βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και αυτή την καθάρισα με σπρέι και τέλος το ΜΑΦ με σπρέι για ηλεκτρικές επαφές χωρίς λιπαντικό. Μετά από όλα αυτά το αυτοκίνητο παραμένει με μειωμένη απόδοση και ροπή αλλά δεν μου καίει παραπάνω καύσιμα η κατανάλωση είναι φυσιολογική. Επίσης φίλοι έχω αλλάξει φίλτρο αέρα, το μανήσιο φοράω, μπουζί, λάδια, αισθητήρα στροφάλου. Οι πολλαπλασιαστές είναι οκ.
    Κάποιος καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει και το αμάξι είναι διστακτικό? Επίσης ξέχασα να σας πω ότι κάποιες φορές στην πορεία πάει να << αρπάξει >> όλη τη ροπή και ξανακόβει σαν να κάνει διακοπές λειτουργίας, ΔΕΝ είναι διακοπές όμως είναι αυτός ο δισταγμός που έρχεται για λίγο.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  2. The Following User Says Thank You to nikpapas44 For This Useful Post:

    tasos.kamv (16-10-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα φίλε μου , κοίτα μήπως απο κάπου ρουφάς αέρα , το φιλτρό κουτι κοίταξέ το μήν τυχόν και στο έχει τρυπήσει ή σκίσει το τρελό απο το λουρί και μέτρα και την πίεσει στην τρόμπα βενζίνης , υπάρχει και οι πιθανότητα
    να έχουν χαλάσει και οι πολαπλασιαστές και όταν ζεστένονται να μήν έχουν καλή απόδοση ...
    Αλλαξε και βενζινά !!

  4. The Following User Says Thank You to E461800 For This Useful Post:

    tasos.kamv (16-10-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E461800 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα φίλε μου , κοίτα μήπως απο κάπου ρουφάς αέρα , το φιλτρό κουτι κοίταξέ το μήν τυχόν και στο έχει τρυπήσει ή σκίσει το τρελό απο το λουρί και μέτρα και την πίεσει στην τρόμπα βενζίνης , υπάρχει και οι πιθανότητα
    να έχουν χαλάσει και οι πολαπλασιαστές και όταν ζεστένονται να μήν έχουν καλή απόδοση ...
    Αλλαξε και βενζινά !!
    Κοιταξε και το κυκλωμα της βενζίνης μην τυχον ρουφάει και αυτο
    αέρα ή έχει χαλάσει το φίλτρο βενζίνης , μιά βαλβίδα που έχει το φίλτρο
    βενζίνης ενσωματωμένη !!

  6. The Following User Says Thank You to E461800 For This Useful Post:

    tasos.kamv (16-10-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    29-03-13
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    135
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikpapas44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλοι γεια σας, επανέρχομαι ξανά με τα ατελείωτα προβλήματα του Ν42Β20. Λοιπόν φίλοι έχω ένα Ε46 μοντ. 2003 Ν42Β20, το αμάξι όταν πηγαίνω κάποια μεγάλη διαδρομή π.χ. 50 χλμ το σβήνω και όταν πάω μετά από μια ή δύο ώρες να βάλω μπροστά δεν παίρνει, (μίζα - μπαταρία είναι οκ ) με δεύτερη ή τρίτη προσπάθεια θα πάρει και όλα καλά. Αν το βάλω μπροστά την επόμενη μέρα θα πάρει κανονικά. Επίσης είναι στιγμές που δεν τραβάει καθόλου νομίζεις ότι έχεις 1000 κυβικά αυτοκίνητο και άλλες ώρες τραβάει τέλεια. Στην πορεία τελείως ξαφνικά μου άναψε το λαμπάκι της μηχανής, το κίτρινο, πήγα σε διαγνωστικό σε ειδικευμένο συνεργείο το έσβησαν και μου είπε ο μάστορας ότι έδειχνε αισθητήρα λ, αλλά το πρόβλημα είναι κάπου αλλού και δείχνει αισθητήρα λ. Στο μεταξύ μετά από δύο μέρες ξανάναψε και τότε εγώ έβγαλα την πεταλούδα γκαζιού και την καθάρισα με σπρέι, την βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και αυτή την καθάρισα με σπρέι και τέλος το ΜΑΦ με σπρέι για ηλεκτρικές επαφές χωρίς λιπαντικό. Μετά από όλα αυτά το αυτοκίνητο παραμένει με μειωμένη απόδοση και ροπή αλλά δεν μου καίει παραπάνω καύσιμα η κατανάλωση είναι φυσιολογική. Επίσης φίλοι έχω αλλάξει φίλτρο αέρα, το μανήσιο φοράω, μπουζί, λάδια, αισθητήρα στροφάλου. Οι πολλαπλασιαστές είναι οκ.
    Κάποιος καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει και το αμάξι είναι διστακτικό? Επίσης ξέχασα να σας πω ότι κάποιες φορές στην πορεία πάει να << αρπάξει >> όλη τη ροπή και ξανακόβει σαν να κάνει διακοπές λειτουργίας, ΔΕΝ είναι διακοπές όμως είναι αυτός ο δισταγμός που έρχεται για λίγο.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Καλησπέρα, όπως και να έχει η έννοια "δείχνει αισθητήρα λ" δεν είναι καθόλου επαγγελματική, από την μεριά του μάστορα, και επιβοηθητική προς εσένα...Αφετέρου ο maf εαν είναι παιγμένος ούτε σπρεϋ ειδικό για μαφ δεν τον σώνει (από προσωπική πείρα)....Δυστυχώς θα πρέπει να βρείς συνεργείο με γνησιο διαγνωστικό BMW ώστε να μιλάμε την ΊΔΙΑ γλώσσα αλλά το βασικότερο μάστορα-άνθρωπο με ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ πείρα στον Ν42Β20 και όχι του τύπου "το αλλάζουμε και βλέπουμε"... Δυστυχώς ο κινητήρας μας (Ν42Β20) τον ακούνε τα μαστόρια και κοβουν πέρα...και μιλάμε για 10+ετών ηλικίας μοτέρ...Πάντως αν βρείς καλό μάστορα-διαγνώστη και διαρροές στον αέρα θα πρέπει να καταλάβει και κακή λειτυργία maf κλπ..ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!

  8. The Following 2 Users Say Thank You to enatos For This Useful Post:

    Ptboul (01-11-13), tasos.kamv (16-10-13)

  9. #5
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε μου Νίκο συμμερίζομαι απόλυτα τα λεγόμενά σου και τα τρελά κουσούρια του Ν42, αλλά ο κολλητός φίλος Γιώργος (Ε461800) δεν το δέχεται με τίποτα...

    Πραγματικά το συγκεκριμένο μοτέρ σε τρελαίνει για πλάκα... σηκώνει άπειρη κουβέντα το θέμα σου..
    Εάν είσαι Αθήνα μπορούμε να σε βοηθήσουμε σε φιλικό πάντα κλίμα..

  10. The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    Ptboul (01-11-13)

  11. #6
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ακριβως ιδια περιπτωση,αλλα σε μερσεντες φιλου......μετα απο αλλαγες επι αλλαγων διαφορων ανταλλακτικων........ηταν τελικα ο αισθητηρας εκκεντρεφορου.
    τσεκαρε το.....ποτε δεν ξερεις!!!!

  12. #7
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tasos.kamv Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου Νίκο συμμερίζομαι απόλυτα τα λεγόμενά σου και τα τρελά κουσούρια του Ν42, αλλά ο κολλητός φίλος Γιώργος (Ε461800) δεν το δέχεται με τίποτα...

    Πραγματικά το συγκεκριμένο μοτέρ σε τρελαίνει για πλάκα... σηκώνει άπειρη κουβέντα το θέμα σου..
    Εάν είσαι Αθήνα μπορούμε να σε βοηθήσουμε σε φιλικό πάντα κλίμα..
    Φίλε μου Τάσο τα συγκεκριμένα αμάξια πουλήθηκαν πάρα πολλα ,
    είναι λογικό να ακούς οτι βγάζουν και κάποιες αβαρίες και να μην ξεχνάμε ότι πάρα πολλαειναι δέυτερο χέρι , δέν ξέρεις πως το έχει δουλέψει ο προηγούμενος...

  13. #8
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Nikpapas44 έχεις καθόλου εικόνα από τιμές των λ στα καυσαέρια??
    Σε γνήσιο διαγνωστικό το έβαλες??
    Reset στο valvetronic έχεις κάνει?

  14. #9
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το θέμα μας τωρα !! Μου αρέσει η σκέψη του enatos ,ειναι πιο ολοκληρωμένη !!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 16-10-13 στις 23:34 Αιτία: επεξεργαστηκα αυτο:Μου αρέσει οι σκέψη του ,enatos , ποιό ολοκλυρωμένει

  15. The Following User Says Thank You to E461800 For This Useful Post:

    tasos.kamv (16-10-13)

  16. #10
    Εγγραφή
    01-06-11
    Περιοχή
    Κυπρο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    355
    Thanked
    497
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Μοτερ του valvetronic δες

Σελίδα 1 από 10 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP