Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 88

Θέμα: nox sensor - κιτρινη ενδειξη μηχανης

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Από πότε ο διάλογος με επιχειρήματα θεωρείται "πέσιμο-προσβολή" και μάλιστα σε προσωπικό επίπεδο;

    Η όλη πορεία μου στο συγκεκριμένο forum νομίζω έχει αποδείξει αφενός τις προθέσεις μου, αφετέρου το γεγονός ότι προσέχω λέξη προς λέξη τι και πώς το γράφω.

    Αντιπαρέρχομαι τις ηθικές κρίσεις και συνεχίζω να εστιάζω στο τεχνικό ζήτημα:
    Από όλα τα θέματα που έθιξα (1.αλλαγή προμηθευτή-κατασκευαστή, 2.αλλαγή του part number, 3.κάλυψη του ανταλλακτικού εντός ή ακόμα και εκτός εγγύησης, όπως στην περίπτωσή μου), τα οποία, τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου, συνηγορούν στο ότι ο αισθητήρας ΝΟx είναι ελαττωματικό ανταλλακτικό και μη επισκευάσιμο, δεν απαντήθηκε ούτε ένα.

    Το ερώτημα που τέθηκε εύλογα τόσο από εμένα όσο και από άλλο μέλος, πριν μια εβδομάδα, μετά το δικό σου post αναφορικά με την αναφερόμενη επισκευή του προβλήματος στον αισθητήρα NOx και τελικά δεν έχει απαντηθεί τεχνικά μέχρι τώρα είναι το εξής: Επισκευάζεται ή όχι ο αισθητήρας NOx; Και αν επισκευάζεται, πώς τελικά επισκευάζεται (με σβήσιμο βλάβης στο διαγνωστικό, με τη διαδικασία της αποθείωσης, με κάτι άλλο; ), πού θα πρέπει να πάμε να το επισκευάσουμε και με τι κόστος; Επαναλαμβάνω ότι στην περίπτωσή μου, έγιναν όλες οι παραπάνω ενέργειες χωρίς αποτέλεσμα.
    Ως προανέφερα, χωρίς κανείς όμως να εστιάσει σε αυτό, το 500αρικο για τον αισθητήρα NOx ΔΕΝ το πλήρωσα ποτέ, αφενός γιατί το θεωρούσα κοροϊδία ένα κατασκευαστικό λάθος της BMW να το επωμιστώ εγώ, αφετέρου γιατί όταν συντηρώ ένα αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο BMW, ΑΠΑΙΤΩ να έχω πλήρη τεχνική υποστήριξη, σε κάθε επίπεδο, όπως και τελικά έγινε.
    Γιατί η BMW να δεχθεί να μου αλλάξει τον αισθητήρα, εάν τον θεωρούσε επισκευάσιμο ή αναλώσιμο ή έστω μη ελαττωματικό;
    Επειδή αναφέρθηκαν και οι πολλαπλασιαστές, όπου και εκεί άλλαξε το part number,δεν έχω ακούσει κάποιον που τους άλλαξε μέσω της ανάκλησης, να αντιμετώπισε ξανά πρόβλημα, (όπως δεν έχω ακούσει και για επανεμφάνιση προβλήματος μετά από αντικατάσταση αισθητήρα NOx), γεγονός που υποδηλώνει ότι πάλι επρόκειτο περί ελαττωματικού ανταλλακτικού, στο οποίο δόθηκε λύση με αντικατάσταση των ελαττωματικών πολλαπλασιαστών.

    Επαναλαμβάνω για άλλη μία φορά, ποτέ δεν αμφισβήτησα αυτά που γράφεις, αλλά ζήτησα συγκεκριμένες τεχνικές λύσεις (βλ.προηγούμενο post μου,"εάν είμαστε απολύτως σίγουροι, έχοντας επιχειρήματα και διαπιστωμένα εμπειρικά αποτελέσματα, για κάποιον διαφορετικό τρόπο επίλυσης του προβλήματος, εκτός από την αντικατάσταση του αισθητήρα, ας τον προτείνουμε με συγκεκριμένο τρόπο (συνεργείο, κόστος, χρόνος, διαδικασία)".

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    kerk (16-10-13), MINI_vag (16-10-13), Ptboul (16-10-13)

  3. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ε91 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από πότε ο διάλογος με επιχειρήματα θεωρείται "πέσιμο-προσβολή" και μάλιστα σε προσωπικό επίπεδο;

    Η όλη πορεία μου στο συγκεκριμένο forum νομίζω έχει αποδείξει αφενός τις προθέσεις μου, αφετέρου το γεγονός ότι προσέχω λέξη προς λέξη τι και πώς το γράφω.

    Αντιπαρέρχομαι τις ηθικές κρίσεις και συνεχίζω να εστιάζω στο τεχνικό ζήτημα:
    Από όλα τα θέματα που έθιξα (1.αλλαγή προμηθευτή-κατασκευαστή, 2.αλλαγή του part number, 3.κάλυψη του ανταλλακτικού εντός ή ακόμα και εκτός εγγύησης, όπως στην περίπτωσή μου), τα οποία, τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου, συνηγορούν στο ότι ο αισθητήρας ΝΟx είναι ελαττωματικό ανταλλακτικό και μη επισκευάσιμο, δεν απαντήθηκε ούτε ένα.

    Το ερώτημα που τέθηκε εύλογα τόσο από εμένα όσο και από άλλο μέλος, πριν μια εβδομάδα, μετά το δικό σου post αναφορικά με την αναφερόμενη επισκευή του προβλήματος στον αισθητήρα NOx και τελικά δεν έχει απαντηθεί τεχνικά μέχρι τώρα είναι το εξής: Επισκευάζεται ή όχι ο αισθητήρας NOx; Και αν επισκευάζεται, πώς τελικά επισκευάζεται (με σβήσιμο βλάβης στο διαγνωστικό, με τη διαδικασία της αποθείωσης, με κάτι άλλο; ), πού θα πρέπει να πάμε να το επισκευάσουμε και με τι κόστος; Επαναλαμβάνω ότι στην περίπτωσή μου, έγιναν όλες οι παραπάνω ενέργειες χωρίς αποτέλεσμα.
    Ως προανέφερα, χωρίς κανείς όμως να εστιάσει σε αυτό, το 500αρικο για τον αισθητήρα NOx ΔΕΝ το πλήρωσα ποτέ, αφενός γιατί το θεωρούσα κοροϊδία ένα κατασκευαστικό λάθος της BMW να το επωμιστώ εγώ, αφετέρου γιατί όταν συντηρώ ένα αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο BMW, ΑΠΑΙΤΩ να έχω πλήρη τεχνική υποστήριξη, σε κάθε επίπεδο, όπως και τελικά έγινε.
    Γιατί η BMW να δεχθεί να μου αλλάξει τον αισθητήρα, εάν τον θεωρούσε επισκευάσιμο ή αναλώσιμο ή έστω μη ελαττωματικό;
    Επειδή αναφέρθηκαν και οι πολλαπλασιαστές, όπου και εκεί άλλαξε το part number,δεν έχω ακούσει κάποιον που τους άλλαξε μέσω της ανάκλησης, να αντιμετώπισε ξανά πρόβλημα, (όπως δεν έχω ακούσει και για επανεμφάνιση προβλήματος μετά από αντικατάσταση αισθητήρα NOx), γεγονός που υποδηλώνει ότι πάλι επρόκειτο περί ελαττωματικού ανταλλακτικού, στο οποίο δόθηκε λύση με αντικατάσταση των ελαττωματικών πολλαπλασιαστών.

    Επαναλαμβάνω για άλλη μία φορά, ποτέ δεν αμφισβήτησα αυτά που γράφεις, αλλά ζήτησα συγκεκριμένες τεχνικές λύσεις (βλ.προηγούμενο post μου,"εάν είμαστε απολύτως σίγουροι, έχοντας επιχειρήματα και διαπιστωμένα εμπειρικά αποτελέσματα, για κάποιον διαφορετικό τρόπο επίλυσης του προβλήματος, εκτός από την αντικατάσταση του αισθητήρα, ας τον προτείνουμε με συγκεκριμένο τρόπο (συνεργείο, κόστος, χρόνος, διαδικασία)".
    Οπως και οι πολλαπλασιαστές ετσι και ο nox θα ξαναχτυπησουν. Οπως και ο αισθητηρας κατάληψης θέσεως στα 46αρια. Οπως και το maf στα 46.
    Οπως οι πεταλούδες στα Ε87 και Ε90.
    Για να μην μιλήσω για τις αντλίες υψηλής στα 35αρια.
    Απο ελαττωματικά ανταλλακτικά αλλο τίποτα. 100 διαφορετικοί κωδικοί.


    Ξαναλέω δεν με πληρώνει κανένας να είμαι πάνω απο το πισί 24ωρες το 24ωρο. Επίσης δεν είμαι εκπρόσωπος τύπου κανενός μάστορα για να σου πω λεπτομεριες. Πάρε τηλεφωνο και μάθε. Εγώ δεν πρόκειται να βγω αέρα πατέρα να λέω το πως βγάζει ένας άνθρωπος το ψωμί του. Δηλαδή μήπως θες να σου γράψω πως επισκευαζεται το xdrive να το μάθει και ο καθε μαστορικος; Και να βγάζει λεφτα με ξένες πλάτες ;
    Ότι έχω κανει εγώ που δεν έχω οικονομικό ωφελος ευχαρίστως να το μοιραστώ. Αλλά τους επιχειρηματίες τους σέβομαι.

    Δεν σε αναγκάζει κανείς να ασπαστεις αυτά που γράφω. Αν μπορείς να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία και να τα αλλάζεις άνευ κόστους.
    Εγώ το είδα με τα ματια μου ότι έσβησε, και ο spar@ το είδε μετα απο μια βδομάδα που ο ιδιοκτήτης ηταν ενθουσιασμένος. Ο οποίος ιδιοκτήτης είχε ήδη σκάσει 500 σε γνωστή αντιπροσωπεία στην συγγρού και το είχε ήδη αλλάξει.
    Αυτό για τις αλλαγές προμηθευτών και κωδικών και δεν ξέρω εγω τι.

  4. The Following 4 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (16-10-13), Kostas_1 (16-10-13), Nick bmwlover (27-12-13), Ptboul (16-10-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP