Τι aftermarket υποστήριξη εχουν αύρα τα gtr ρε παιδια ...παίζει να μην εχει άλλο αμάξι τέτοια περιθώρια βελτίωσης και τόσες επιλογές ....το ζηλεύω
Τι aftermarket υποστήριξη εχουν αύρα τα gtr ρε παιδια ...παίζει να μην εχει άλλο αμάξι τέτοια περιθώρια βελτίωσης και τόσες επιλογές ....το ζηλεύω
Nick bmwlover (15-10-13)
Οταν τα Porsche καταφερουν και φτασουν τα 2000 αλογα (λεμε τωρα) που εχουν φτασει τα GTR (αλλα και τα lambo) τοτε το ξανασυζηταμε.
Μεχρι τοτε ας μεινουν να αναπολουν το καλυτερο status symbol που αποπνεει η αιγλη της μαρκας τους οπως και την ενδοξη και μακροχρονη ιστορια τους στο χωρo της αυτοκινησης.
Φυσικα και δεν εχω κατι με τα Porsche αλλα στο χωρο της κοντροσκηνης, τα παραπανω δεν παιζουν κανενα ρολο. Τα GTR ειναι καλυτερα αυτοκινητα και ειναι respect γιατι μεσα σε τοσο λιγα χρονια απο την δημιουργια τους εχουν καταφερει να θεσουν τον πηχη πολυ ψηλα.
Να τονισω ακομη οτι ειμαι λατρης των 911 turbo και αν ειχα να διαλεξω μεταξυ 911 turbo και GTR (μιας και που οι τιμες τους ειναι παραπλησιες σαν μετ/να) θα επαιρνα 911. Αυτο ομως δεν εχει να κανει με το γεγονος οτι το GTR ειναι καλυτερη βαση για την συγκεκριμενη χρηση.
Respect στο GTR λοιπον![]()
Bazil Van Sinner (15-10-13), gant (15-10-13), imolarot (15-10-13), Nick bmwlover (15-10-13), nikos1400 (15-10-13), Nino (15-10-13)
στην κοντρα δεν κερδιζει
ουτε το καλυτερο , ουτε το ακριβοτερο , ουτε το ομορφοτερο
στην κοντρα κερδιζει το γρηγοροτερο!
Bazil Van Sinner (15-10-13), nikos1400 (15-10-13)
Σίγουρα το Νισσαν έχει πολύ καλό value for money και είναι καλή βάση για βελτίωση.
Υπάρχει μια λεπτομέρεια όμως, για να περάσει 911 θα πρέπει να είναι,στην χειρότερη περίπτωση, καμιά 150ρια άλογα πάνω..υπάρχουν άπειρα βιντεάκια απο gtboard και dragtimes..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
doctore (15-10-13)
150 οχι, αλλα χρειαζεται καποια αλογα παραπανω να υπερνικησει το επιπλεον βαρος/απωλειες που εχει σε σχεση με το Porsche.
Αυτη λεπτομερεια ομως δεν εχει και ιδιαιτερη σημασια γιατι το ταβανι των Porsche ειναι πολυ χαμηλοτερο απο οτι στα Nissan, και δεν ειναι μονο 150 αλογα αλλα πολυ παραπανω.
Ta GTR εχουν μπει και στην 7sec category με 300 εξοδο. Τα Porsche ουτε στα ονειρα τους δεν βλεπουν αυτα τα νουμερα.
Καλα χρυσα τα Porsche αλλα ας αφησουν τα dragster και τις κοντρες στα GTR
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 15-10-13 στις 08:59