Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Συγνωμη ρε pilot δεν το ηξερα οτι θα πεσει καζουρα!!!
Το σαζμαν που φοραει αυτη την στιγμη το Nissan ειναι το καλυτερο,ακομα και απο Ferrari,Lamborghini,κτλ...
Τα μοντελα παραγωγης μεχρι το 2009 ειχαν ανακληση για μοτερ(ειναι ευρεως γνωστο)...απο κει και περα περι σαζμαν...Τα μοντελα του 2011 και μετα,βγαινουν με ενισχυμενο αξονακι πρωτης ταχυτητας και διαφορετικη χαρτογραφηση στο εγκεφαλακι που διαχειριζεται το σαζμαν...Ενα GTR μεχρι 600whp μπορει να αντεξει εκκινησεις αλλα οχι απανωτες...Υπαρχει καποια ευλαβεια που πρεπει να τηρουμε οπως και στα αυτοκινητα της BMW που διαθετουν LC στις λειτουργειες τους!!! Και φυσικα θα υπαρχει ενας αουγκανος και κανιβαλλος που δεν εχει ανοιξει καν το βιβλιαρακι οδηγιων και νομιζει οτι επειδη εδωσε 150.000 ευρω για ενα αυτοκινητο,σημαινει οτι ειναι "δεν σπαει,δεν χαλαει" ο,τι και να του κανουμε...Σαν μια κυρια που ειχα συναντησει μεσα στην αντιπροσωπεια της ΜΒ η οποια ειχε τουμπαρει το αυτοκινητο της σε βροχη με 160km/h και η απαντηση της στον υπευθυνο συνεργειου που την ρωτησε πως εγινε το συμβαν ηταν : "Μα κυριε μου γιατι ;;; Ειναι Mercedes και το εχω πληρωσει...Δεν θα επρεπε να τουμπαρω"...
Με "μαμα" σαζμαν εχω οδηγησει GTR με περιπου 870-900whp!!!
Μπορεις να πατας απο οτι ταχυτητα θες ρολλαριστος(ακομα και με 1η) και δεν θα κανει "κιχ"!!!
Αν βαλεις LC,το πηρες παραμασχαλα και εφυγες για σκραπ!!!
Βεβαια με ενα aftermarket αξονακι 1ης της PPG(2000 ευρω),ξενοιαζεις και δεν σε νοιαζει...Και απο κει και περα,τα parts για να το ενισχυσεις παραπανω μπορουν να φτασουν στο συνολο,μεχρι και...50000 ευρω!!!
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
chief (15-10-13), nikos1400 (14-10-13), pilot (15-10-13), Vasilis M3 (15-10-13)